GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: GWhobby Online Schilderwedstrijd #3 - Stemmen! (CRAFTSMAN)  (gelezen 5650 keer)

Malebolgia

• Moderator
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
GWhobby Online Schilderwedstrijd #3 - Stemmen! (CRAFTSMAN)
« Gepost op: januari 06, 2014, 08:48:03 pm »

Het is 2014, dus weer tijd om te stemmen. Een aantal mensen is weer druk bezig geweest en heeft mooie modellen ingeleverd. Voor iedereen weer leuke eye candy!

Ik denk dat de regels bekend zijn, maar hier nog even voor de duidelijkheid:

*Hieronder staan alle inzendingen van de Craftsman categorie.
*Elke deelnemer heeft maximaal twee inzendingen ingestuurd.
*Iedereen op GWhobby mag stemmen.
*Je mag maximaal twee stemmen uitbrengen; stem dus op de twee inzendingen die je het vetst vindt.
*Na een week sluit de poll en is bekend wat de top 3 is.
*De nummer 1 schuift de volgende keer door naar de Veterans!
*De top 3 wint speciale coins...een bronzen voor de nummer 3, een zilveren voor de nummer 2 en een gouden voor de nummer 1.

Without further ado...de inzendingen!

Chameleon - Bastilladon

Chameleon - Necrosphinx

Death Falcon - Night Lord

goblin - Pirate Goblin

goblin - Ragg Chiflad

Inquisitor Constantine - Angelius

Inquisitor Constantine - Extreme Typhon

Ivar svenson - Wizard

Zorro - Imperial Guard Commissar

Zorro - Daemonette on Steed of Slaanesh
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

borkbork

• Hero Member
Re: GWhobby Online Schilderwedstrijd #3 - Stemmen! (CRAFTSMAN)
« Reactie #1 Gepost op: januari 06, 2014, 08:50:51 pm »

Hij geeft aan dat ik maar 2 stemmen mag uitbrengen.

edit---laat maar

ik las de #3 - Stemmen! in de topic titel als dat je 3x mocht stemmen.

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
« Reactie #2 Gepost op: januari 06, 2014, 10:20:53 pm »

Bastilladon: Beest is tof gedaan, net zoals de diamant. Prachtige kleurovergangen. Skinks lijken een beetje weinig diepte te hebben. Daar zou ik wel een close-up van willen zien. STEM.

NecroSphinx: Wat een raar model. Vleugels en metaal zijn mooi gedaan. Steen vind ik nog een tikje te harde highlights.  Bot lijkt nog een tikje slordig.

Death Falcon:  Leuke freepaints. Vooral het hoofd si goed gedaan. Op de base ligt ook een Space Marine, deze heeft goede highlights, dat mag de Death Falcon ook hebben.

Pirate Goblin: Eigen model, metaal had nog wat meer verweerd mogen zijn voor een piraat.

Ragg: Wie lakt nou een model en maakt dan foto’s…domme ikke.

Angelius:  Tof model en andere kleuren dan verwacht. Het paars in de huid had nog wat harde gemogen, zodat het beter opvalt. De vleugels hadden nog wat meer highlights.

Typhon: Raar model. Botjes hadden iets meer highlights mogen hebben. Base is tof gedaan.

Wizard: Leuke base. Ogen zijn tof gedaan. Had nog wel een zwart randje mogen hebben onderaan. Bol is ook goed gedaan. Kleren mochten nog iets meer highlights.

IG Commissar: Leuke camouflage.  Het blauw en wit werkt goed. Net zoals het bont. Het groen vind ik er niet bij passen.  De sjerp vind ik ook een tikje saai zo zwart.  STEM.

Steed: Toffe kleuren met redelijk wat highlights. Schaduw is ook goed. Probeer ook met blacklining te werken. De kleuren werken redelijk samen, maar lijkt net iets teveel te hebben. Bot kan je ook een andere kleur dan botkleur geven.

mister youp

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2014, 10:09:21 am »

Knots,

Het niveau ligt wel een stuk hoger dan de vorige keer zeg.

Bastilladon: Ziet er goed uit zeg. Misschien komt het omdat ik momenteel ook bezig ben met dit beest, maar ik vind hem gaaf. De huid lijkt alleen wel uit een puur een wash te bestaan. Vind ik zelf niet zo mooi. De diamant ziet er goed uit! Kleurverloop op het pantser ziet ook natuurlijk.

NecroSphinx: Humor! Ik hou van deze. Het marmer had alleen wel iets gladder gemogen.

Death Falcon:  Sorry, ik heb hier gewoon niets mee.

Pirate Goblin: Piraten zijn tof, goblins ook. Prima combi, vooral als het goed geschilderd is. Goed gedaan.

Ragg: Deze vond ik minder dan de vorige, ondanks de piraat-goblin combi :) Maar dat heeft meer met de sculpt te maken.

Angelius:  Mijn voorkeur gaat uit naar wat knallendere modellen. Deze lijkt een beetje dof. Ondanks dat ziet het er allemaal zeer goed uit. Indrukwekkend is het goede woord.

Typhon: De paintjob is effectief en ziet er goed uit, al had het van mij wat knallender gemogen. Het model zelf vind ik alleen niet mooi.

Wizard: Dat water ziet er mooi uit. Wenkbrouwen for the win :) Let alleen wel op dat je geen vlekken achterlaat op zijn baard. Zijn kleding had je wel wat spannender mogen maken. het is wel erg blauw.

IG Commissar: Ik ben niet zo een fan van de driehoekjes, vooral niet die op zijn cape. Verder ziet hij er goed uit, al hadden de details op zijn borst iets meer aandacht mogen hebben (schedeltje). En bij een wit camouflage pak had een beetje sneeuw niet misstaan.

Steed: Ja, van dergelijke kleurenknallers hou ik wel. De base past er alleen niet bij. Ziet er flitsend uit.

Mijn stem gaat in ieder geval naar de steed. Verder een lastige keus voor de twee inzendingen van chameleon. Ik denk dan dat ik voor de origineelste ga.

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2014, 12:29:44 pm »

Bedankt voor de stemmen, zowel in het algemeen natuurlijk als op mijn inzendingen.  :)

Zelf had ik gestemd op de Bastilladon (hoewel de kleurkeuze en stijl mij totaal niet aanspreekt is de paintjob ontzettend goed gedaan) en de Pirate Goblin (oog voor detail, lekkere highlights en zeker ook de base niet afgeraffeld).

Angelius:  Mijn voorkeur gaat uit naar wat knallendere modellen. Deze lijkt een beetje dof. Ondanks dat ziet het er allemaal zeer goed uit. Indrukwekkend is het goede woord.

Dat doffe kan wel kloppen. Enerzijds door de dull cote, anderszijds ben ik ook niet tevreden over mijn toestel, dus dat speelt ook een rol. De kleurkeuze speelt hierbij ook een rol, ik wilde het zo natuurlijk mogelijk houden, en dan knalt het inderdaad niet zo. Bedankt voor het compliment.  :)

Misschien had ik bij dit model een vergelijkingsfoto erbij moeten doen, aangezien een 28mm model net tot zijn rechterachterpootje komt...

Citaat
Typhon: De paintjob is effectief en ziet er goed uit, al had het van mij wat knallender gemogen. Het model zelf vind ik alleen niet mooi.

Tja, model is een kwestie van smaak. Ik vind zelf de originele Typhon niet mooi, dus dit is een conversie van de Carnivean Extreme. En ja, dat is een extreem model.  ;)

Angelius:  Tof model en andere kleuren dan verwacht. Het paars in de huid had nog wat harde gemogen, zodat het beter opvalt. De vleugels hadden nog wat meer highlights.

Okay, duidelijke kritiek. Wat de vleugels betreft heb je misschien wel een punt, hoewel "less is more" ook wel meespeelt. Maar gezien de grootte van het model had het inderdaad wat meer gemogen. Het paars wilde ik niet te overheersend maken, maar ook dat neem ik mee.

Citaat
Typhon: Raar model. Botjes hadden iets meer highlights mogen hebben. Base is tof gedaan.

Tja, 't is een conversie, dus erg uniek.  ;) Base is gewoon standaard met een beetje sneeuw, maar een base moet je altijd wel aandacht aan besteden, vind ik.  :)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?
Pagina's: [1]