GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 14

Auteur Topic: WW 175 - Ultimate Werewolf - Speeltopic [CLOSED]  (gelezen 25046 keer)

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
Re: WW 175 - Ultimate Werewolf - Speeltopic
« Reactie #15 Gepost op: januari 08, 2014, 10:00:49 pm »

[...]
@Ivar en Michiel: spelen jullie vaak mee? Ik heb iets van 2 jaar gemist.... :)
[...]
Ja, redelijk vaak sinds pot 157. Dat was de eerste en vanaf toen heb ik er volgens mij 2 gemist.
Idem hier, zijn volgens tegelijk begonnen in het eerste potje nadat ww een tijdje stil gelegen had, dit is ongeveer een jaar geleden. Zelf heb ik sindsdien alleen een aantal potten gemist aan het begin van schooljaar.

Al staat ons aantal gespeelde potjes nog steeds in het niet bij het aantal van een groot gedeelte van de andere deelnemers.

Victoria Concordia Crescit.

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #16 Gepost op: januari 08, 2014, 10:12:13 pm »

Ach, het grote verschil zit toch in de eerste vijf ofzo. Daarna is het meer de mensen kennen dan het spelletje kennen.

Lekker rustig verder vanavond dus weinig te doen. Dan maar lootjes trekken? :)
Miniature War Gamer

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: januari 08, 2014, 10:23:44 pm »

Pingwin, op je vraag, ja dat klopt.

Dus als Jantje en Pietje de wolf eruit stemmen, wordt een van hen de wolf. Heb je niet op de wolf gestemd kan je nooit de wolf worden.
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #18 Gepost op: januari 08, 2014, 11:14:44 pm »

Okey, ich bin dabei. Voelt een beetje als The Hunger Games :P

Morgen 1e lynchdag, wie van jullie moet er vrijdag iets insturen?

Ik vraag me wel echt af hoe deze pot gaat uitpakken, denk dat het meer een wie gunt wat potje gaat worden dan serieuze jacht. En is het gek om juist niet op een wolf te stemmen wanneer je wel erachter bent?

Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren zijn er 3 nieuwe reacties geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen.
Was alweer vergeten dat ik hiermee bezig was, dacht al op verzenden gedrukt te hebben! :P
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #19 Gepost op: januari 09, 2014, 09:46:30 am »

Ja, dat was ik ook al aan het denken. Vooral niet op de wolf stemmen en gewoon laten leven tot de finale en dan finaal uitstemmen.

Maar dat wilt niet zeggen dat we hem niet moeten vinden. Enkel dat we genoeg tijd hebben om dat te doen.

Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #20 Gepost op: januari 09, 2014, 10:14:16 am »

Het wordt dus gewoon een soort van lekenrechtspraak: dit zijn de 3 verdachten, vertel maar, waarom moeten we u niet laten bungelen en die anderen wel? En heeft u zelf nog een voorkeur?
Very 'Eavy,
Very Metal!

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #21 Gepost op: januari 09, 2014, 10:48:20 am »

Damn, was al bijna vergeten dat ik hier aan mee deed. Maar goed, op wie ik stem weet ik nog niet, zijn zoveel keuzes over nog :-) Iedereen is verdacht, moeha ha :-)
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #22 Gepost op: januari 09, 2014, 11:06:02 am »

Okey, ich bin dabei. Voelt een beetje als The Hunger Games :P

Morgen 1e lynchdag, wie van jullie moet er vrijdag iets insturen?

Ik vraag me wel echt af hoe deze pot gaat uitpakken, denk dat het meer een wie gunt wat potje gaat worden dan serieuze jacht. En is het gek om juist niet op een wolf te stemmen wanneer je wel erachter bent?

Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren zijn er 3 nieuwe reacties geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen.
Was alweer vergeten dat ik hiermee bezig was, dacht al op verzenden gedrukt te hebben! :P
Zo zo Ice, probeer je de sorc te vinden? Wat betreft hungergames, lijkt het wel een beetje op ja.
Ach, het grote verschil zit toch in de eerste vijf ofzo. Daarna is het meer de mensen kennen dan het spelletje kennen.

Lekker rustig verder vanavond dus weinig te doen. Dan maar lootjes trekken? :)
Je weet dat aangeven random te stemmen gevaarlijk is? Stem moet pas om 21.00, dan ben ik wel weer thuis. Ik heb verder nog niet besloten. Misschien Mir omdat die geen wolf is, want zoals ik al zij, ik denk dat hij gelijk heeft.
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #23 Gepost op: januari 09, 2014, 11:13:33 am »

Ik heb verder nog niet besloten. Misschien Mir omdat die geen wolf is, want zoals ik al zij, ik denk dat hij gelijk heeft.

Mijn stem is bepaald ;D
Maar het is mooi dat ik gelijk heb. Overigens zijn The Hunger Games maar een slap aftreksel van Battle Royale. Zelfde idee, iets beter uitgewerkt qua 'waarom'.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #24 Gepost op: januari 09, 2014, 11:37:08 am »

Battle Royal was wel erg tof om te zien!!!
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #25 Gepost op: januari 09, 2014, 11:49:23 am »

Zo zo Ice, probeer je de sorc te vinden? Wat betreft hungergames, lijkt het wel een beetje op ja.

Waarom niet, wat mij betreft heeft de sorc geen meerwaarde, of vergis ik me? We gaan hoe dan ook door tot 3 man en bij 5 man verdwijnt de sorc sowieso al. Ik zeg niet dat ie perse nu al dood moet ofzo, maar meer dat hij ook niet gespaard hoeft te worden wat mij betreft en als we de sorc lynchen blijft ie in het spel, wordt de sorc gelunched echter verdwijnt hij volledig.

Sowieso zie ik momenteel verder weinig tactiek behalve dat er gewoon telkens gezorgd moet worden dat er iemand anders dan jij dood gaat, want pas als je bij de laatste 3 man zit maak je kans op de overwinning, daarvoor maakt het toch allemaal niet uit wie er dood gaan?

Ice huppelde nog even vrolijk rond, onwetend wat hem in de komende weken allemaal zou gaan gebeuren. Kon hij al weten hoe erg het zou gaan worden? Behalve idee├źn hoe erg, had hij daar nog geen begrip van. Echter zal het wel eens zo kunnen zijn dat hij al zijn vrienden zou verliezen. Nog erger zou zijn wanneer hij ze persoonlijk allemaal moet ophangen om de winst vast te stellen. Wist hij al dat de wolf zoeken voor hem momenteel nog weinig zin had? Of was het toch handiger wel elke ronde de wolf uit te moorden? Langzaam drong er een andere tactiek tot hem door: vrienden in leven houden daar draaide het nu om! Feitelijk kon hij weinig goed of fout doen. plotseling werd zijn flow van gedachten doorbroken door een geluid, een geluid dat hij niet kon plaatsen, maar dit zorgde er wel voor dat hij de komende weken op zijn hoede zou zijn.
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #26 Gepost op: januari 09, 2014, 12:53:56 pm »

Misschien is het niet heel erg handig voor mij om te winnen, maar ik denk dat ik wel actief ga jagen op de wolf en ook op hem stemmen. Dit om op deze manier toch wat vaart in het spelletje te houden, zodat het straks niet finaal dood bloed tot de laatste ronde.

Dat wil zeggen dat er dus vandaag nog een onderbouwde stem komt ::)
Victoria Concordia Crescit.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #27 Gepost op: januari 09, 2014, 02:20:50 pm »

Misschien is het niet heel erg handig voor mij om te winnen, maar ik denk dat ik wel actief ga jagen op de wolf en ook op hem stemmen. Dit om op deze manier toch wat vaart in het spelletje te houden, zodat het straks niet finaal dood bloed tot de laatste ronde.

Dat wil zeggen dat er dus vandaag nog een onderbouwde stem komt ::)

Ik ook. Dat laatste niet :P, maar omdat het spelletje toch draait om wolven jagen ga ik dat gewoon doen en de gevolgen zien we later wel. 'R├╝cksichtlos' zo u wilt.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Wandelaar

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: januari 09, 2014, 02:47:29 pm »

Ja, dat was ik ook al aan het denken. Vooral niet op de wolf stemmen en gewoon laten leven tot de finale en dan finaal uitstemmen.

Maar dat wilt niet zeggen dat we hem niet moeten vinden. Enkel dat we genoeg tijd hebben om dat te doen.
Finaal (wat heet, unaniem) eruitstemmen betekent dat de kans, dat we een wolf uit het oog verliezen, alleen maar groter wordt.
Geen gunstige tactiek.
Citaat van: aunknorrie
Wel AR, het was leuk je gekend te hebben. Moet ik nog iets zeggen aan jouw familie of vrienden?

#geenhellevuurzofelalseenversmadevrouw

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #29 Gepost op: januari 09, 2014, 03:39:21 pm »

Hmmmm. Pot zonder fluff. Dat ga ik nooit volhouden. :P

stemmen blijft lastig in een pot als deze. Mijn stem gaat vanavond naar Pingwin. Zeg maar een soort Welkom Terug stem. ;)
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 14