GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 14

Auteur Topic: WW 175 - Ultimate Werewolf - Speeltopic [CLOSED]  (gelezen 25047 keer)

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
Re: WW 175 - Ultimate Werewolf - Speeltopic
« Reactie #30 Gepost op: januari 09, 2014, 04:05:07 pm »

Goed, nu heb ik mijzelf dus eigenlijk verplicht mijn stem te onderbouwen. Lastig, lastig...

Ten eerste:
Deze mensen hebben nog niet van zich laten horen: Possible en Sawtoothgleek. Omdat het tegen mijn principes is om op inactiefjes te stemmen, en het zeker bij Possible wel goed komt. Krijgt geen van beiden mijn stem. Whiteridder geeft echter wel aan om op inactiefjes te stemmen:
Citaat van: Whiteridder
Whiteridder heeft er weer zin in, eens kijken wie er de komende dagen actief en minder actief zijn, en dan mensen gaan wegstemmen, yeah, beloofde weer een leuk potje te worden.
Of althans dat maak ik er uit op.

Daarnaast heeft Pingwin al twee stemmen (Aragorn en LoD) wat al bijna een doodsvonnis is in de eerste ronde. Wat een welkom.

Daarnaast heeft nog niemand iets veranderd aan zijn of haar post, dus kan ik daar ook niemand op af rekenen. 

Dan lijken zowel Mir als ik aan te geven toch gewoon op wolvenjacht te gaan, terwijl dit misschien niet de beste manier is om het spel te winnen. Wat maakt dat van ons? Wolf, omdat we dan lekker kunnen zeggen dat we op wolven gaan jagen terwijl we dit zelf zijn? Of echt onbaatzuchtige villies?

Tja, nu weet ik van mijzelf dat ik een onbaatzuchtige wolf ben :P , dus dan moet Mir safe zijn. Nee, geintje ik schuif Mir voor nu even naar de safe kant. Bovendien praat hij zichzelf toch wel dood als hij lone wolf is.

Oh wacht even, dat bovenstaande over het zichzelf dood praten doet mij denken aan het volgende:
Citaat van:  Mir zijn fluff
k heb aan meer dan honderd potten van de reguliere weerwolf-variant meegedaan en zoals uit mijn gedrag tijdens deze potten en mijn prestaties uit de meest recente afleveringen (welke u bijgevoegd vindt) blijkt, ben ik zeer bedreven in 'overleven'.

Dit overleven kan natuurlijk een geweldige grap van Mir zijn, omdat hij van zichzelf ook altijd vindt dat hij juist niet kan overleven als lone wolf. Dat zou de aanhalingstekens bij het overleven kunnen verklaren.

Misschien toch maar een stem op Mir.

Victoria Concordia Crescit.

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #31 Gepost op: januari 09, 2014, 04:36:21 pm »

Ik heb verder nog niet besloten. Misschien Mir omdat die geen wolf is, want zoals ik al zij, ik denk dat hij gelijk heeft.

Mijn stem is bepaald ;D
Maar het is mooi dat ik gelijk heb. Overigens zijn The Hunger Games maar een slap aftreksel van Battle Royale. Zelfde idee, iets beter uitgewerkt qua 'waarom'.
Shit, ik ben betrapt. Nu laat je me natuurlijk geen andere mogelijkheid dan jou er uit te stemmen. ;) Nee, ik denk dat je geen wolf bent, en dat is nog altijd beter dan met twee of drie mensen een toevallig persoon dood te stemmen die dan wolf blijkt. Tot noch toe heb ik namelijk geen idee wie wél wolf is.
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #32 Gepost op: januari 09, 2014, 04:49:46 pm »

Ik heb verder nog niet besloten. Misschien Mir omdat die geen wolf is, want zoals ik al zij, ik denk dat hij gelijk heeft.

Mijn stem is bepaald ;D
Maar het is mooi dat ik gelijk heb. Overigens zijn The Hunger Games maar een slap aftreksel van Battle Royale. Zelfde idee, iets beter uitgewerkt qua 'waarom'.
Shit, ik ben betrapt. Nu laat je me natuurlijk geen andere mogelijkheid dan jou er uit te stemmen. ;) Nee, ik denk dat je geen wolf bent, en dat is nog altijd beter dan met twee of drie mensen een toevallig persoon dood te stemmen die dan wolf blijkt. Tot noch toe heb ik namelijk geen idee wie wél wolf is.

Waarom? Ben je bang dat er vervolgens een hunt op jou komt en dat je het niet gaat overleven. Ik zou het persoonlijk geweldig vinden als Mir wel de wolf is en alle mensen die nu op hem stemmen, omdat ze denken op een safe persoon te stemmen, er één voor één aangaan in onze hunt op de wolf.

Persoonlijk weiger ik op Pingwin te stemmen, ik ben uiterst benieuwd hoe zijn skills eraan toe zijn na zo'n lange tijd ertussenuit. Vorige pot met Valentinos hebben we wel kunnen zien dat een echte veteran het nog niet verleerd hoeft te zijn.

Ik denk dat ik wel ga stemmen op een inactieveling. No guts no glory is mijn mening en als je de intentie hebt om niks te laten zien had je net zo goed niet kunnen meedoen. Possible of Sawtoothgleek, ik geef ze nog tot 18:30 om te reageren en anders gaat mijn stem op één van hun eruit.
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #33 Gepost op: januari 09, 2014, 05:43:14 pm »

Ik stem op ice, hij wilt niet op pingwing stemen om te zien hoe zijn skills zijn, maar wel op inactievelingen.

nop, totaal geen reden om op ice te stemmen. iemand anders mag altijd iets verdacht zeggen hoor, heb ik tenminste wel een reden:p
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #34 Gepost op: januari 09, 2014, 06:24:59 pm »

Michiel
Citaat
Daarnaast heeft Pingwin al twee stemmen (Aragorn en LoD) wat al bijna een doodsvonnis is in de eerste ronde. Wat een welkom.

Tja, vooral Aragorn is leuk bezig met meelopen, want die weet dat er al iemand anders met bloemen voor me klaar staat.

Citaat
Dan lijken zowel Mir als ik aan te geven toch gewoon op wolvenjacht te gaan, terwijl dit misschien niet de beste manier is om het spel te winnen. Wat maakt dat van ons? Wolf, omdat we dan lekker kunnen zeggen dat we op wolven gaan jagen terwijl we dit zelf zijn? Of echt onbaatzuchtige villies?

Eens dat enige mate van jagen noodzakelijk is, want 'wie van de drie' is geen goede strategie voor ons eindspel. Oftewel ik zie je progressie graag tegemoed.

Citaat
Persoonlijk weiger ik op Pingwin te stemmen, ik ben uiterst benieuwd hoe zijn skills eraan toe zijn na zo'n lange tijd ertussenuit.

Weerwolf is tegenwoordig part of my job. Daarom heb ik geen tijd meer om hier te spelen ;)

Ik ga met Ice meelopen op sawtooth, want niet posten is geen interactie en geen interactie laat ons met slechts een gokspelletje.
Miniature War Gamer

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #35 Gepost op: januari 09, 2014, 07:18:35 pm »

Ik verander ook naar Sawtoothgleek, want die flikt hetzelfde als in de vorige pot, stommetje spelen.
Dan maar meteen lozen ( en ik lach me slap als hij nog blijkt te blaffen ook  ;D ).
Stem gaat er dan nu uit.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #36 Gepost op: januari 09, 2014, 07:35:52 pm »

Yup, ik stem nu op de mensen de inactief zijn. Mijn stem gaat vandaag naar Sawtooth, ben niet de hele avond online, dus op dit moment is het een momentopname, maar mijn stem gaat dus naar hem toe.
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #37 Gepost op: januari 09, 2014, 07:48:44 pm »

Stem gaat naar Ivar.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #38 Gepost op: januari 09, 2014, 09:31:35 pm »

08:00 uur, donderdag 9 januari 2014.

De wekker van Michiel draaide overuren. Wat was er in godsnaam voor nodig om hem zijn bed uit te krijgen? De slaap nog in zijn ogen toen hij de Kuip binnen stapte, 45.000 toeschouwers keken verwachtingsvol naar hem, en of hij wellicht dit toernooi zou winnen?

De heer Ivar Svenson werd met een waarschuwing uit de box van de commentator verwijdert, waarna deze zijn taken weer kon oppakken. Ivar was vergeten dat hij dit toernooi meedoet en geen toeschouwer is. Kan gebeuren natuurlijk!

Ook IceAR kwam vrolijk het veld op huppelen. Hoewel nadat hij plaats had genomen aan de grote ronde tafel die in de middencirkel was geplaatst hij beduidend droef keek bij de tactieken die hij wellicht zou moeten toepassen om als winnaar uit de bus te komen.

12:00 uur, donderdag 9 januari 2014.

Een goede dag allemaal, toeschouwers en deelnemers gelijk! We staan op het punt te beginnen mensen, de rollen zijn verdeeld, de regels zijn bekend, en de 13 deelnemers zitten aan tafel. Ieder zullen zij mogen spreken door de microfoons die voor hen staan zodat jullie alles kunnen volgen. 

21:00 uur, donderdag 9 januari 2014.

HEREN

De eerste ronde is gesloten. Jullie zien de uitdagingen die dit toernooi met zich mee brengt, en er zijn al interessante ontwikkelingen.

Zonder verdere poespas is hier dan ook de uitslag van de aftrap:

1. Aragorn - Pingwin
2. Stijn - Stijn (1)
3. Morbal - IceAR13
4. Ivar Svenson - Mir
5. Mir - Ivar Svenson
6. Michiel de Elf - Mir
7. SawtoothGleek - SawtoothGleek (1)
8. IceAR13 - Possible
9. Possible - Possible(1)
10. Wandelaar - Wandelaar (1)
11. Pingwin - SawtoothGleek
12. Whiteridder - SawtoothGleek
13. LoD - SawtoothGleek

Dit betekend dat dit einde toernooi is voor SawtoothGleek met 4 stemmen aan zijn adres. Jullie schieten er echter heel weinig mee op als jullie onschuldige spelers gaan ophangen jongens, eens zien wat de nacht gaat brengen, en hoe jullie hier maandag mee verder gaan!

SawtoothGleek ligt eruit. Hij was een villie.

Valt me erg tegen dat er 4 mensen niet stemmen, iedereen weet dat de pot is begonnen.

En Aragorn, in dit toernooi BEN je het verhaal, ik slechts de verteller  ;D
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Pingwin

• Elderlings
  • Hero Member
  • Space Marine
« Reactie #39 Gepost op: januari 10, 2014, 12:16:47 am »

Voelt altijd goed op iemand te stemmen die dood gaat, de touch is er nog. :)

Miniature War Gamer

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #40 Gepost op: januari 10, 2014, 08:01:18 am »

+1

R.I.P Pa

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #41 Gepost op: januari 10, 2014, 09:22:47 am »

Ik vind het wel grappig, ik postte zelf het volgende:
Ik denk dat ik wel ga stemmen op een inactieveling. No guts no glory is mijn mening en als je de intentie hebt om niks te laten zien had je net zo goed niet kunnen meedoen. Possible of Sawtoothgleek, ik geef ze nog tot 18:30 om te reageren en anders gaat mijn stem op één van hun eruit.
Van waaruit werd aangenomen:
Ik ga met Ice meelopen op sawtooth, want niet posten is geen interactie en geen interactie laat ons met slechts een gokspelletje.
Terwijl ik nergens definitief had aangekondigd op wie van de 2 ik zou gaan stemmen.

Eigenlijk stond Mir best wel op dood gaan voordat al die aankondigingen op STG kwamen. Wat denken jullie, reddingsactie van Mir zijn medewolven? ;)
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #42 Gepost op: januari 10, 2014, 09:26:11 am »

Juist. Volgende pot hoeft STG dus niet meer mee te doen >:(

2. Stijn - Stijn (1)

Next? ::)

Eigenlijk stond Mir best wel op dood gaan voordat al die aankondigingen op STG kwamen. Wat denken jullie, reddingsactie van Mir zijn medewolven? ;)

::)
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: januari 10, 2014, 09:40:24 am »

De volgende keer Possible eruit stemmen als hij niks van zich laat horen:-)

Waarom stijn eruit stemmen dan (behalve dat hij af en toe irritant is) Wandelaar heeft ook niet gestemd zag ik en die noem je niet.

R.I.P Pa

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #44 Gepost op: januari 10, 2014, 11:24:27 am »

Ik was nog niet wakker, dus gewoon bovenaan de lijst begonnen. Het vervelende van dit concept is, dat het eigenlijk niet uitmaakt wie we eruit stemmen. We hoeven namelijk niet per se meteen beet te hebben. Het is een beetje 'Expeditie Robinson' (wie het tot het einde volhoudt wint) en dus ook een populariteitswedstrijd. De neiging is nog groter dan normaal om inactiefjes te gaan stemmen.
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 14