GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 19

Auteur Topic: WW 176: Het behouden Huys 2.0  (gelezen 30398 keer)

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
Re: WW 176: Het behouden Huys 2.0
« Reactie #15 Gepost op: januari 28, 2014, 11:02:07 am »

[Host-break]

Posities worden nu al ingenomen.

Als jullie willen, kunnen we best al vanavond een lynch houden. Dan komt het spel lekker op gang. Dan lynchen we morgen ook en wordt het vanaf dan vrijdag-maandag-woensdag.
In dat geval wil ik wel alle stemmen iets voor 20:00 binnen hebben, want daarna ga ik de deur uit. De lunch doe ik dan als ik weer thuis ben (rond 23:00). Ik merk het vanzelf. Als ik tegen 20:00 genoeg stemmen binnen heb, maak ik er een lynchronde van. Zien jullie daar niks in, dan stuur je gewoon geen stem in en is morgen de eerste lynch.

Mars is democratisch.

[/host-break]
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #16 Gepost op: januari 28, 2014, 11:05:42 am »

PS Whiteridder, tic, Wandelaar, Pingwin, Sawtoothgleek en Aapje hebben een PM gehad van de host ::)

Hiervan doen Tic, Whiteridder en Wandelaar mee! Ik heb de wolven gevonden hoor!

Met AR als Sorc erbij!

Ik eis rectificatie!

Waar is mijn e-mail/PM?

Wat moet ik nu doen in dit spel? :(
nieuw jaar, nieuwe kansen? Is dit het jaar dat Ice een keer geen wolf is?  :o
Afgelopen pot was helaas ook al in dit jaar, anders had ik na deze kunnen stoppen en was ik heel jaar geen wolf geweest! :D

Verder heb ik nog steeds geen PM gehad, niemand die me ook maar een berichtje wilt sturen?  :'(

Waarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen
Ja, lijkt me wel wat vanavond alvast echt beginnen, beetje tempo erin houden!
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: januari 28, 2014, 11:14:46 am »

Maak hem dan compleet Flip... Ik hou een slag om de arm betreft AR én IceAR... ik hecht nu eenmaal niet zoveel waarde aan hoe snel iemand post na openen van de pot.
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #18 Gepost op: januari 28, 2014, 11:15:47 am »

Present, en uiteraard is Ice wolf.
Straks inlezen en serieus hypen gaat, en wat mij betreft starten we vanavond al met de lynch.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #19 Gepost op: januari 28, 2014, 11:17:15 am »

Van mij mogen we ook al starten... Maar komt de pot dan niet in de knoop?
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #20 Gepost op: januari 28, 2014, 11:52:13 am »

Van mij mag het ook wel!!! Voor  ;D
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Valentinos

• Sr. Member
    • 12D
« Reactie #21 Gepost op: januari 28, 2014, 12:04:50 pm »

Maak hem dan compleet Flip... Ik hou een slag om de arm betreft AR én IceAR... ik hecht nu eenmaal niet zoveel waarde aan hoe snel iemand post na openen van de pot.
interessant dat je het belangrijk vind dat je niet enkel aan AR wordt gekoppeld. Mij gaat het er geenszins om of je alleen AR verdedigd, maar dat je ook AR verdedigd. Ice doet er niet toe, want hij lijkt dorpeling te zijn.

Maar ben wel benieuwd waar je wel waarde aan hecht op dag 1..?

Het kan, dus het moet 8)

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: januari 28, 2014, 01:23:05 pm »

Zo heb nu even pauze. Wat me eerder opviel was dat AR gelijk begon over pm krijgen wel of niet. Gelijk een beetje roepen en dan hopen dat je de aandacht van jezelf afleidt. En ook aangeven dat Bob gelynch moet worden omdat hij grappig is..... Lynch dan liever een inactieveling. Aan de andere kant is het roepen van geen pm natuurlijk ook een goede manier om te kijken of de wolven reageren. Dillema, dillema.

Ivar vindt ik ook beetje vaag. Komt niet echt met dingen in zijn post, een heel hoop bla bla bla, en weinig inhoud. Ik houdt hem in de gaten, kijken of er nog wat zinnigs uit komt. 

Wie hebben er nog niet gereageerd:
IC, Aragon, tic, Wandelaar en Stijn19. Hoe groot is de kans dat daar de wolven tussen zit eigenlijk? Stijn en wandelaar waren de vorige keer niet zo actief, moeten we die nu wel nog serieus nemen? Ben er een paar potjes uit geweest natuurlijk, dus weet niet of ze de vorige keer ook zo waren.

R.I.P Pa

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #23 Gepost op: januari 28, 2014, 02:11:48 pm »

Het blijft altijd leuk dat mensen zo serieus reageren op mijn onzin-posts op dag 1. Vooral omdat je dan wat informatie kan winnen, in elk geval meer dan wanneer niemand serieus doet.

Ik ben voor lynch woensdag. Komt me qua tijd beter uit, en ik vind het wel erg kort dag. Ik heb nog geen wolf, verdachten of safejes kunnen vinden, en morgen waarschijnlijk iets meer. Zonde om een dag zo snel weg te gooien.

Maar dan kan je wel analyseren wie er voor een dag 1 lynch zijn: IceAR, Lod, Lazo, Whiteridder. Zijn 4 stuks. Toen ik begon met dit typen had ik nog ideeën over wel/niet blaffen, maar eigenlijk slaan die nergens op. Ok, dit stukje mag je ook negeren.

Ik houdt (sic) Whiteridder ook goed in de gaten. Hij gaat mij te serieus in op mijn PM post analyseren. Als wolf zou hij het denk ik wat laten rusten omdat het toch duidelijk onzin is. En als wolf wil je zo min mogelijk te maken hebben met die hele PM kwesties, omdat je door een kleine verspreking door de mand kan vallen. Whiteridder gaat voorlopig naar safe.

Flip flipt weer. Hij zal wel weer even in de pot moeten komen. Dus totdat hij fatsoenlijk speelt, kan ik hem beter maar even negeren. Ik zie ook niet zo snel aanwijzingen dat hij zou blaffen (of safe is), dus die keuze is wel gerechtvaardigd.

IceAR is ook safe. Hij is te oprecht te zeer verbaasd over het feit dat hij eens een keer geen wolf is.

Lazo zou best kunnen blaffen. Hij spreekt nog te veel in vaagheden, laat alles open, kan alle kanten nog op.

Mir is mijn medewolf en krijgt morgen een PM van mij met mijn plannen voor die lynch.
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #24 Gepost op: januari 28, 2014, 02:15:24 pm »

Wat moet ik nu doen in dit spel? :(

Sterven, uiteraard. Veel, vaak en pijnlijk  ;D.

McDane had met een gevoel van "gaan we weer" kennis genomen van de vermoorde kolonist. De reden dat hij zich voor een permanent verblijf op de Marskolonie had aangemeld was simpel, pioneren zonder ballast van bureaucraten, zonder gekissebis op de vierkante centimeter, mensen die elkaar om wat voor reden dan ook het licht in de ogen niet gunnen en er een harde van kregen om een grotere maanmobiel, badkamer of stukje vlees dan de buren te hebben.
Geen wapens, ok, maar McDane wist van aanpakken en nam zich voor om zo snel mogelijk de pretbedervers uit de goedwillende pioniers te wieden en zo te zorgen dat de vreedzame opzet van de Marskolonie niet in gevaar kwam.

Openingsstem staat op Ice vanwege beloofd, tenzij zich speltechnisch een goed target aandient.  :)
Very 'Eavy,
Very Metal!

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #25 Gepost op: januari 28, 2014, 02:19:21 pm »

Zo heb nu even pauze. Wat me eerder opviel was dat AR gelijk begon over pm krijgen wel of niet. Gelijk een beetje roepen en dan hopen dat je de aandacht van jezelf afleidt. En ook aangeven dat Bob gelynch moet worden omdat hij grappig is..... Lynch dan liever een inactieveling. Aan de andere kant is het roepen van geen pm natuurlijk ook een goede manier om te kijken of de wolven reageren. Dillema, dillema.

Het is totaal geen gekke opening van AR. Het is onder ons veteranen zelfs een tijd lang de standaard opening van de pot geweest zo ongeveer. Zoek er nu maar niets achter verder. En dat AR snel is, neem aan dat hij gewoon net als ik standaard het tabblad weerwolf heeft open staan. AR is me te waardevol aan het begin om gelijk al op te hangen.

Mijn voorstel zal daarom ook meer richting een inactiefje gaan en wie lijkt het maar elke pot niet te leren? Stijn! Waar is die überdrukke altijd vervelende gozer nu gebleven zoals hij vroeger speelde?

Ik ben voor lynch woensdag. Komt me qua tijd beter uit, en ik vind het wel erg kort dag. Ik heb nog geen wolf, verdachten of safejes kunnen vinden, en morgen waarschijnlijk iets meer. Zonde om een dag zo snel weg te gooien.
Je kunt alleen maar meer vinden wanneer je vanavond juist wel een lynch hebt. Plus dat het interessant is dat er mensen zijn die wel graag willen opschieten en mensen die dat niet willen.

Openingsstem staat op Ice vanwege beloofd, tenzij zich speltechnisch een goed target aandient.  :)
Laten we dan maar hopen dat er wat aandient, want het zou zonde zijn om je stem op mij te verpesten :P

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: januari 28, 2014, 02:20:01 pm »

Vraagje tussendoor, wie is Flip?

R.I.P Pa

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #27 Gepost op: januari 28, 2014, 02:31:30 pm »

Flip is degene in mijn handtekening :P

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #28 Gepost op: januari 28, 2014, 02:38:11 pm »

Mars, mars. man ik moet toch echt wat vaker die prijsvragen gaan lezen. "Win een leven lang Mars" met die slogan dacht ik lekker goed te zitten, liever snickers gehad uiteraard maar ja een leven lang marssen zijn ook wel lekker. En nu maanden later door zelf te laconiek te zijn met lezen zit ik hier dan, kansloos op een planeet waar ik niet wil zijn met een moordenaar en mensen die helemaal aan het flippen zijn en de vinger naar elkaar wijzen.

Valentinos.

AR is me te waardevol aan het begin om gelijk al op te hangen.
Is dat omdat als je hem aan het begin kwijt bent jullie nog maar met twee wolven zijn inplaats van 3?  ::)

@whiteridder, het pm gebeuren is een veel voorkomende openingspost die je al vaker tegen moet zijn gekomen, het gebeurd vrijwel elke pot zo niet om de pot. En ik weet vrij zeker ook in een paar waar jij in hebt gespeeld, dus ik vind het net als Ar op zich ook wel apart dat jij doet alsof je neus bloed en alles nieuw is.

Verder ben ik er niet voor om de stemming vandaag al te hebben, over het algemeen heb ik geen problemen met elke dag stemmen zoals vroeger, maar dan moet het wel van te voren aangegeven zijn, nu hebben we nog te weinig activiteit voor een stemming vind ik.

Waarschuwing idd

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #29 Gepost op: januari 28, 2014, 03:44:22 pm »

Het is alweer 3 maanden geleden dat ik dit weer voor het laast gespeeld heb (afgezien van het vorige potje dat snel afgelopen was) dus moet er ook weer even inkomen. Maar begin ook de redenatie te snappen die jullie aangeven.

Maar nu weet ik trouwens tenminste wie Flip is  ;D

Zal de inactiefjes in de gaten houden, maar hoop ook nog wat van Ivar te horen, want die vindt ik nog wel steeds verdacht.

R.I.P Pa
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 19