GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 ... 17 18 [19]

Auteur Topic: WW 176: Het behouden Huys 2.0  (gelezen 31484 keer)

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
Re: WW 176: Het behouden Huys 2.0
« Reactie #270 Gepost op: februari 06, 2014, 06:52:38 pm »

Gewoon, verwarring zaaien.  8)
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #271 Gepost op: februari 06, 2014, 07:06:44 pm »

Bovendien heb ik de ervaring gemaakt dat het weleens voorkomt dat iemand die drie namen noemt en vervolgens vermoord word gevolgd, en dan: Kijk de eerste was goed, laten we de tweede ook proberen. Hé die was ook goed, nummer drie dan ook maar? Einde verhaal. Zat ik niet op te wachten.
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #272 Gepost op: februari 07, 2014, 03:00:11 pm »

:P

Nou ja, met Ivar en de Wittenacht zat ik goed, wat betekent dat je mij best had laten leven, want de hele meute rent tegenwoordig, zoals gebleken is, liever achter degene aan die het hardst roept, dan dat ze zelf nadenken. Dat hebben we weer eens mogen zien met de dood van Aragorn...  ::)

Nou ja, voor de wolven maakt het niets uit, die hebben de pot mee binnengehaald. Feli.  :)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

IceAR13

• Newbie
  • *
  • m00
« Reactie #273 Gepost op: februari 07, 2014, 03:16:38 pm »

:P

Nou ja, met Ivar en de Wittenacht zat ik goed, wat betekent dat je mij best had laten leven, want de hele meute rent tegenwoordig, zoals gebleken is, liever achter degene aan die het hardst roept, dan dat ze zelf nadenken. Dat hebben we weer eens mogen zien met de dood van Aragorn...  ::)

Nou ja, voor de wolven maakt het niets uit, die hebben de pot mee binnengehaald. Feli.  :)

Dit is dus echt de grootste bullshit he! Het gaat er niet om dat er het hardste geroepen wordt of wat dan ook. Het gaat erom dat het tegengeluid zich niet goed heeft weten te presenteren in dit geval. Bij een spelletje weerwolf gaat het om een gegronde argumentatie en ik heb dus werkelijk niks serieus gezien wat ook maar de dingen heeft weten te weerleggen wat Whiteridder/AR/ikzelf wisten te posten. Als mensen niet op elke spelende gang van zaken reageren met een degelijke redenering dan weet je dus ook niet wat er bij hun speelt. En dan kun je wel doodleuk grappige posts van een regeltje gaan plaatsen, inhoudelijk schieten we daar geen zak mee op!
PJ Valentinos zegt (13:35):
Je moet leren "Valentinos heeft meestal gelijk" ;)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #274 Gepost op: februari 08, 2014, 12:02:46 am »

Klopt, klopt. Exact dit:

Bij een spelletje weerwolf gaat het om een gegronde argumentatie en ik heb dus werkelijk niks serieus gezien wat ook maar de dingen heeft weten te weerleggen wat Whiteridder/AR/ikzelf wisten te posten. Als mensen niet op elke spelende gang van zaken reageren met een degelijke redenering dan weet je dus ook niet wat er bij hun speelt.

En ja, wat dat betreft ben ik in deze ook hardstikke schuldig, in ieder geval deze pot.

Maar het is iets wat ik al vaker zie, en om eerlijk te zijn was mijn post ook niet aan jullie wolven gericht, want laten we eerlijk zijn: jullie overwinning was gewoon zeer verdiend.

Toch als je ziet hoe de meute zich weer eens als een kudde schapen op zowel LoD als Aragorn stortte... Soms lijkt het wel of de meest actieve spelers het eerste dood gaan. En dan bedoel ik met meest actief niet degene die de meeste posts maakt...  ::)

Maar soms krijg ik een beetje het gevoel dat mensen ook niet meer langere posts durven te maken. Wat je ook schrijft en analyseert, vroeg of laat zijn er bepaalde spelers die ineens, zonder redenering, jouw naam noemen, en een groot aantal, zo niet alle spelers, rent daar dan ineens achteraan, zonder verder inhoudelijke argumentering.

Nogmaals, je mag me best voor de voeten gooien dat ik dat deze pot ook gedaan heb. De eerste dagen ergerde ik me dan ook vooral aan mezelf. En net toen ik lekker op stoom begon te komen...  ::)

Maar het redeneren en deduceren, wat vroeger de kern van weerwolven was, tja... dat mis ik.  ::)

Zo, opa heeft weer gesproken.   :P

Could you be there

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #275 Gepost op: februari 08, 2014, 12:22:10 am »

Sorry IC, maar wat je zegt klopt niet voor deze pot.

Ten eerste was IceAR deze keer eens geen wolf.

Daarnaast waren er voor het ophangen van Aragorn, Ivar, Lod en Wandelaar goede redenen (dag 1 tic meetellen is niet eerlijk). Die hebben Whiteridder (die wolf was) en ik goed verwoord in de langste posts van het spel. En dán zijn er mensen die de lange posts zonder kritiek volgen. Dat is het probleem. Niet de personen die zomaar iets noemen en dat de rest daar achter aan loopt. Als maar één persoon lange posts maakt, en hij maakt een fout, tja, jammer dan. Met meer mensen die nadenken is er een kans dat de massa de fout herstelt, of dat het nog erger wordt gemaakt. Het wordt er in elk geval een leuker spelletje op.

En het klopt ook zeker niet dat de actieve spelers dood gaan. Gedeeltelijk wel, vooral op dag 1 wordt zo ongeveer altijd de meest actieve gelyncht, maar Lod werd gelyncht omdat hij geen fatsoenlijk spel speelde en er dus niets over hem bekend was. Zo'n blinde vlek moet je dus lynchen. Dat is volledig zijn eigen schuld dat hij dood moet (ik geef hem niet de 'schuld' van de verloren pot hoor, dat hebben we allemaal gezamenlijk gedaan). En daarom moet je dus ook inactiefjes als Stijn lynchen op dag 1, dan hoeft dat dus niet als het echt belangrijk wordt. Een speler als tic hadden we later genoeg over kunnen leren, en hij had de boel misschien nog actief getrokken ook.
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

Bob

• Full Member
« Reactie #276 Gepost op: februari 08, 2014, 12:27:34 am »

Ik had ook alle tijd om actief te spelen, maar ja, die verdomde wolven moesten mij happen  >:(

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #277 Gepost op: februari 08, 2014, 01:55:55 pm »

Ten eerste was IceAR deze keer eens geen wolf.

Hoe ik van Ivan + AR nou weer IceAR maak...  ::)

Citaat
Die hebben Whiteridder (die wolf was) en ik goed verwoord in de langste posts van het spel. En dán zijn er mensen die de lange posts zonder kritiek volgen. Dat is het probleem. Niet de personen die zomaar iets noemen en dat de rest daar achter aan loopt.

Dat is is dus ten dele wat ik zeg. Zo'n lange post werd vroeger nog behoorlijk gefileerd en uitgeplozen. En laten we eerlijk zijn: als je als wolf zo'n post maakt, dan ís het zomaar wat noemen, en dan moet 'ie omver te trekken zijn. Dat gebeurt niet meer.

Citaat
Met meer mensen die nadenken is er een kans dat de massa de fout herstelt, of dat het nog erger wordt gemaakt. Het wordt er in elk geval een leuker spelletje op.

En dat mis ik dus. Goed, je mag mij dit deze pot zeker ook verwijten, maar toch.

Ik had ook alle tijd om actief te spelen, maar ja, die verdomde wolven moesten mij happen  >:(

Ja, dat zeg ik...  ;)

De actieve spelers gaan het eerste eruit. En met deze kleine potten heb je gewoon niet de tijd om inactieven (ik zal geen namen noemen...) er eerst uit te werken, en ondertussen er op los te theoretiseren.  :-\
Could you be there

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #278 Gepost op: februari 11, 2014, 01:42:32 pm »

Net een beetje teruggelezen en het zag eruit als een leuk potje!
Goed uitgespeeld door de wolven.

Volgens mij is Tic of Sawthooth nu aan de beurt om te hosten, toch?
Anders wil ik ook wel een simpel potje hosten.
Victoria Concordia Crescit.

SawtoothGleek

• Newbie
  • *
  • WereWolf, thagame.
« Reactie #279 Gepost op: februari 12, 2014, 09:39:24 am »

Als Tic voor mij wilt, mag dat. Heb ik nog meer tijd om het potje uit te werken/fine tunen.
If life isn't going the right way, turn left.
Pagina's: 1 ... 17 18 [19]