GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Beleid regelforum WFB  (gelezen 7636 keer)

EntertainMe

• Nosy person
  • Hero Member
Beleid regelforum WFB
« Gepost op: maart 11, 2008, 11:28:17 am »

Alweer een topic die blijkbaar in de recente crash is verdwenen (of misschien al eerder). Maar bij deze dus opnieuw.

Het beleid in het WFB regel forum is om alle topics waarvan de vraag beantwoord is eenvoudigweg te sluiten en indien noodzakelijk niet relevante posts te verwijderen. Dit doen we om het eenvoudig te houden om snel antwoorde te vinden op eerder gestelde vragen.

Het is niet onze bedoeling om hierdoor foute antwoorden te introduceren of om topics af te sluiten voordat deze helemaal beantwoord zijn. En wij als moderators zijn uiteraard ook maar mensen, dus we kunnen gemakkelijk fouten maken.

Mocht je merken dat we een topic met een fout of incompleet antwoord hebben gesloten dan kun je dit middels een prive berichtje even aan de moderator melden zodat we het topic snel opnieuw kunnen openen.

Mochten er nog verdere vragen zijn, kun je mij of andere moderators altijd een prive berichtje sturen.

Grtz
 EntertainMe
In 2172, a crack Kommando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. They promptly escaped from a maximum security prison. If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the Mod-Team.

Vissah

• Newbie
  • *
Re: Beleid regelforum WFB
« Reactie #1 Gepost op: mei 10, 2013, 11:30:51 pm »

Dit gebeurde inderdaad bij de het toernooi in de Tafelridder en het waren mijn Chaos Knights die de HPA hadden ingehaald. Omdat we er niet uitkwamen hebben we er maar een dobbelsteen om gerold, probleem is dat ik pas 1,5 jaar Fantasy speel en het nog nooit had meegemaakt en mijn tegenstander speelde pas een paar weken ofzo en wist het ook niet.
I am the reason Waldo is hiding.
Pagina's: [1]