Cool dat je ook voor Shapeways bent gegaan, ideale manier om voor een mooi prijsje een flink wagenpark aan te schaffen! Ik kan je aanraden om de turrets even goed te laten soppen. Er zit veel release-agent op de bits. Leg ze maar eens een tijd op een vel papier, dan zie je het spul gewoon bijna in het papier trekken.
Typhoons zijn volgens de Epic Compendium +25, Tornados +10. Wel bevat de lijst trouwens niet de puntenreductie van de Landraiders (75 ipv 100) die op Tacticalwargames wordt gehanteerd. Wij gebruiken deze wel. Gevolg hiervan is wel dat 4 Landraiders 300 punten zijn en 4 Predators 275, dus dan is het verschil wel erg klein. Misschien dat we de Landraiders in de toekomst toch maar weer prijziger maken.
Mijn scouts zitten tot nu toe in Rhinos, maar Razorbacks zijn wel een leuke toevoeging natuurlijk. Ze zijn niet zo sterk, maar ook niet duur. 2 met twin Heavy bolter en 2 met twin Lascannon geeft lekker wat vuurkracht en dan zijn ze nog steeds in te zetten als garrison. Ik zal het eens uitproberen

Wat heb je verder in gedachten voor je lijst? Mijn tegenstander speelt momenteel het volgende:
- Devastator Detachment
- Assault Detachment + Chaplain
- Bike Detachment + Chaplain
- Scout Detachment
- Terminator Detachment
- Landraider Detachment
- Whirlwind Detachment
- Reaver Titan