GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7

Auteur Topic: Epic spelers gezocht  (gelezen 31476 keer)

starwars

• Hero Member
Re: Epic spelers gezocht
« Reactie #30 Gepost op: maart 04, 2014, 01:41:52 pm »

Ik ben toch ook altijd wel gecharmeerd van dit kleine spul. Volgens mij heb ik zelfs nog ergens wat Orkjes liggen. Ik vind die Mega Gargant toch ook altijd wel een erg mooie pop.

En Raz, lekker schilderwerk. Waarom post je dat niet in het schilderdeel van het forum, hier ziet iedereen het over het hoofd. Zulke mooie dingen moeten gezien worden!

Arathorn

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #31 Gepost op: maart 05, 2014, 11:50:50 am »

Ik heb geen flauw idee wat ik heb qua punten. Ik heb 8 stands tacticals, 4 stands devastators, 3 dreadnoughts, een lading bikes, 2 landspeeders, 4 rhino's, 1 landraider, commandstand, librarianstand, 1 terminator stand en 1 scout stand.

Timberwolf

• Sr. Member
« Reactie #32 Gepost op: maart 05, 2014, 11:32:02 pm »

Arathorn je zou dit kunnen doen.

Tactical formation = 6 stands (275)
2 stands + rhino
2 stands + rhino
2 stands + landraider

Devstator formation = 4 stands (250)
2 stands + rhino
2 stands + rhino

Dreadnoughts (+50) kunnen toegevoegd worden aan de tactical of devastator formatie (max 2 per formation.) Command stand/librarian (+50) stand kunnen ook toegevoegd worden (ipv reguliere stand)

For een scout of terminator formation heb je 4 stands nodig. Landspeeder en bikes gaan per vijf stands.
« Laatste verandering: maart 05, 2014, 11:35:41 pm door Timberwolf »

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #33 Gepost op: maart 06, 2014, 08:34:50 am »

Arathorn, hoeveel bikes heb je liggen? En heb je toevallig characters op een bike? Van 9 bikes + character op bike zou je dan nog een Bike Detachment kunnen maken van 5 bases. Vooral een Chaplain doet het goed in zo'n formatie.

@Malebolgia: lijkt me een goed plan :)

@starwars: zal wel even een draadje maken daar, wanneer ik weer nieuwe modellen geschilderd heb.
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Timberwolf

• Sr. Member
« Reactie #34 Gepost op: maart 07, 2014, 06:05:51 pm »

Daar gaan we dan. Een eerste foto. Weet nog niet helemaal of ik klaar ben, maar we zijn aardig op weg.
Hier mijn twee Devastator formations. De kleuren zijn gebaseerd op de Salamanders space marines.

No-image
« Laatste verandering: september 17, 2014, 08:59:03 pm door Timberwolf »

smeets

• Hero Member
  • love is the answer.
« Reactie #35 Gepost op: maart 08, 2014, 07:11:41 pm »

Netjes hoor!! :)

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #36 Gepost op: maart 09, 2014, 08:23:43 pm »

Gaaf, dat ziet er stoer uit, Timberwolf! Goed bezig zo te zien. De kleuren zijn mooi helder, dat is met Epic wel zo fijn. Geen sergeants trouwens?
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Timberwolf

• Sr. Member
« Reactie #37 Gepost op: maart 09, 2014, 09:34:56 pm »

Thanks Smeets en Raz. De kleuren zijn wat helderder (meer contrast) misschien vanwege dat ik deze onder een lamp heb geschoten.

Ondertussen al weer wat verder. Zo Heb ik net een terminator librarian conversie gemaakt :)

De sergeants had ik niet voor het uitzoeken. Deze formaties werden, samen met een tactical voor een redelijke prijs aangeboden (inclusief rhinos) op ebay. Daarnaast zocht ik de langere bases.
Sergeants kunnen ook helmen ophebben. :)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #38 Gepost op: maart 10, 2014, 08:35:37 am »

Even een vraagje voor de epic spelers:

Waar bestellen/halen jullie je supplies ( modellen ) vandaan? T begnt hier op malta ook te lopen namelijk, en vind het er zelf ook wel heel leuk uitzien.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #39 Gepost op: maart 10, 2014, 08:55:29 am »

Bijna alles via ebay. Er zijn nog wel goede koopjes te pikken, vooral voor de plasticen modellen. De metalen zijn vaak veel duurder. Er zijn ook diverse webshops die via ebay het nodige aanbieden. Het is vooral een kwestie van beginnen met een mooie basis zodat je alvast aan de slag kunt, dan kun je tijdens de eerste potjes wat verder zoeken naar leuke toevoegingen voor je leger en je speelstijl. Weet wel dat het uiteindelijk erg verslavend is ;)

Skaven Lord Vinshqueek

• Retired Admin
  • Hero Member
  • Bunny ear says flop
« Reactie #40 Gepost op: maart 10, 2014, 02:48:07 pm »

Dagnabbit... Met die foto's van de modellen van Raz en Timberwolf gaat het een en ander toch wel kriebelen nu.

Het enige echt volledig (af)geschilderde tot op heden (als in: tot ik circa vijf jaar terug kapte met Fantasy, en de twee jaar daarvoor al zo goed als niks meer geschilderd werd) is een Imperial Knight:

Daarnaast lijkt het er op dat als ik daadwerkelijk een leger wil kunnen produceren, ik mij toch op deze bulk-deal moet richten:

Geen idee hoeveel punten en of het speelbaar is...

Greetz
"In the Horned One we trust, all others we monitor." ~ Seer Squeek

Timberwolf

• Sr. Member
« Reactie #41 Gepost op: maart 10, 2014, 03:16:25 pm »

Speelbaar is het zeker. Niet zoveel kennis van Eldar. Maar wat ik zie (denk ik) dat je zeker richting een 2000 punten ga. Je zou er even een lijst naast moeten houden.

Timberwolf

• Sr. Member
« Reactie #42 Gepost op: maart 10, 2014, 03:32:36 pm »

Dit is wat ik een beetje kan opmaken uit je foto. Je heb meer, maar dat kan ik niet goed plaatsen.

450 - Aspect Warrior Warhost (+2 Falcons (150))
150 - Guardian Warhost
250 - Fire Prism Troupe
250 - Fire Prism Troupe
175 - Night Spinner Troupe
200 - Wind Rider Troupe (Jetbike/Vipers 3 each?)
----
1475

Ik twijfel of je niet nog een tweede "Aspect Warrior Warhost" red.

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: maart 10, 2014, 07:03:19 pm »

Ook lijken er genoeg Vypers en Jet bikes voor twee formaties (6 bikes per formatie, waarvan je elke mag vervangen voor een Vyper) van 200 punten per stuk. 5-6 Falcons kun je trouwens inzetten Swords of Vaul, de transportfunctie kun je dan laten overnemen door de Wave Serpents, waarvan ik er ook een aantal zie. Dat geeft je dana lweer een extra formatie. Dan nog even de infanterie goed uitzoeken, want zo te zien zijn er bases genoeg voor meerdere formaties. Ook zie ik enkele Wraithlords/War Walkers en weapon platforms. Dus in actie Vinz, wij willen een warhost zien :P 8)

Skaven Lord Vinshqueek

• Retired Admin
  • Hero Member
  • Bunny ear says flop
« Reactie #44 Gepost op: maart 10, 2014, 08:27:23 pm »

Ben er even doorheen gaan lopen en ik heb schijnbaar meer Eldar dan dat ik dacht...

Citaat
Guardian Warhost
- 1 stand Farseer w. Warlock Bodyguard
- 22 (!!!) stands Guardians :o
- 2 Heavy Weapon Platforms
- 2 Lascannon Heavy Weapon Platforms (counting 4 Heavy Weapon Platforms in total)
- 2 Support Platforms
- 2 Vibro-Cannon Support Platforms
- 2 'yet to identify' Support Platforms (counting 6 Support Platforms in total)

Aspect Warrior Warhost
- 1 Autarch / Exarch
- 3 stands Dark Reapers
- 2 stands Striking Scorpions
- 2 stands Howling Banshees
- 2 stands Harlequins (count as Howling Banshees)
- 4 stands Swooping Hawks
- 3 stands Warp Spiders

Craftworld, upgrades e.d.
- 3 stands Rangers
- 15 Jetbikes
- 10 Vyper Jetbikes
- 3 War Walkers
- 4 Wave Serpents (en ik heb het idee dat hier veel, veel, veel meer van nodig zijn)
- 6 Falcon Grav-Tanks
- 6 Fire Prism Grav-Tanks
- 4 Night Spinner Grav-Tanks
- 1 Scorpion Super-Heavy Grav-Tank

Greetz
"In the Horned One we trust, all others we monitor." ~ Seer Squeek
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7