GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 2 3 [4]

Auteur Topic: The Norman SAGA of Constantine  (gelezen 15554 keer)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
Re: The Norman SAGA of Constantine
« Reactie #45 Gepost op: juli 17, 2014, 09:56:58 am »

Zie ik daar al een tweetal miniaturen staan voor je volgende punt?

Ja en nee. Die twee zijn inderdaad extra, maar vooral omdat ik ze over had. Dus eigenlijk meer een voorschot op punt 7, of het eerste punt van een Crusaders warband.

Citaat
Jammer dat je motivatie zo laag is, want het resultaat van je werk mag er zijn. Dat wordt zo een prachtige warband 8) Dus 'Go Ic, go IC!' zou ik zeggen :)

Thanx! Volgende week een paar dagen onweer, dus lekker met de schildertafel voor de Tour.  :)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #46 Gepost op: juli 29, 2014, 12:11:36 am »

Nou, van schilderen en Tour is wegens omstandigheden weinig gekomen, maar, wonder boven wonder, toch nog iets voor juli.

Mag ik jullie voorstellen: Martin de St. Corneille, Normandische warlord.

Nou ja, 't is geen heel punt, tenzij ik er een Hero van maak, maar het is wel een belangrijk onderdeel van mijn Warband.

Nu nog voor de 30e Augustus 50 Fransen schilderen, en ik kan weer verder met SAGA.
Could you be there

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #47 Gepost op: juli 30, 2014, 04:25:26 pm »

Je hebt sowieso je dip doorbroken, dat is een hele prestatie! De foto's zijn wat donker, dat maakt je miniatuur wat lastig te beoordelen. Maar goeie zaak dat je warlord nu af is! Succes met de 50 Fransen!
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #48 Gepost op: oktober 23, 2014, 01:55:38 am »

Nieuws van het front!

Inmiddels weer 8 Warriors af, en 12 Levy die klaar staan om gevernist en gebased te worden. Morgen hopelijk nog 4 Warriors/Hearthguard, dan heb ik zaterdag een toernooiwaardig legertje.

Liefst zou ik nog 4 modellen meer af hebben, maar ja.... je kan niet alles hebben. In ieder geval is het einde van de tocht in zicht en kan ik eens serieus nadenken over een volgend SAGA leger.

Zaterdag krijg ik als het goed is Varjazi & Basileus én C&C in handen, dus dan komt het grote kiezen....

Byzantijnen met Steppewarriors zijn erg leuk, Spanjaarden en Kruisvaarders trekken me erg aan, en ook aan Arabische kant zie ik mogelijkheden.

Maar 200 jaar Waterloo komt er ook weer aan...  :-\
Could you be there

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #49 Gepost op: oktober 23, 2014, 03:14:41 pm »

Mooi IC, ik hoop dat je ze afkrijgt. Vier Normans heb ik eventueel ook nog voor je, maar altijd mooier als je alles zelf hebt natuurlijk.

Ik kijk nu al uit naar je volgende warband. Kruisvaarders kun je met een paar toevoegingen al uit je Normans halen, dus dat is geen volwaardig project. Met Byzantijnen ben je wel flexibeler. Kun je historisch gezien tegen zowek Saga als C&C facties spelen.
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #50 Gepost op: oktober 23, 2014, 03:52:46 pm »

Mooi IC, ik hoop dat je ze afkrijgt. Vier Normans heb ik eventueel ook nog voor je, maar altijd mooier als je alles zelf hebt natuurlijk.

Ik heb ze gisteren als Hearthguard gespeeld, beviel redelijk. Dus vanavond vol erin met die 4.

Citaat
Ik kijk nu al uit naar je volgende warband. Kruisvaarders kun je met een paar toevoegingen al uit je Normans halen, dus dat is geen volwaardig project.

Dat is sowieso optie 1. Paar pelgrims erbij, aantal voettroepen denk ik. Turcopoles.

Citaat
Met Byzantijnen ben je wel flexibeler. Kun je historisch gezien tegen zowek Saga als C&C facties spelen.

Oh? Leg eens uit?
Could you be there

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #51 Gepost op: oktober 23, 2014, 04:18:45 pm »

Citaat
Met Byzantijnen ben je wel flexibeler. Kun je historisch gezien tegen zowek Saga als C&C facties spelen.

Oh? Leg eens uit?
Denk dat Real doelt op het feit dat bijvoorbeeld de Ieren nogal vastzitten aan, tja, Ierland (om over dingen als mijn vage Skraelings nog maar te zwijgen), terwijl die Oost-Romeinen historisch zowel conflicten hadden met allerlei Russische Vikingen (Pagan Rus, Vikings, met een beetje fantasie Jomsvikings of zelfs Norse-Gaels), Noormannen (in ieder geval over Sicilië), maar ook natuurlijk tegenover Kruisvaarders (4e Kruistocht) en vele gevechten tegen Moslims in wat tegenwoordig Turkije is.
In andere woorden, voor veel spelletjes kan je een situatie voorstellen waarin die twee legers elkaar tegenkwamen, wat vaak een leukere achtergrond voor een veldslag geeft.

Zie het als een soort Empire in de Warhammer wereld - lekker centraal en vrijwel iedereen heeft op enig moment wel een reden om tegen je te willen vechten...  :P

Kijk er naar uit om het leger zaterdag in hopelijk volle glorie te kunnen aanschouwen!

Real

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #52 Gepost op: oktober 23, 2014, 04:53:36 pm »

What he said. My thoughts exactly.

Hoewel ik deze week door al dat C&C geweld wel opeens een soort nostalgie heb naar die knusse Viking Age in Noordwest Europa en nadenk over Schotse of Norse-Gael warbands. :)
Zoals het onzin is tegen de leeuw te zeggen: 'Foei, wat ben jij een slechte leeuw dat je net een antilope hebt opgegeten,' zo is het onzin tegen de mens te zeggen: 'Foei, slecht mens dat jij naar oorlog verlangt.'

Arnon Grunberg - Occupation: Soldier

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #53 Gepost op: januari 11, 2015, 04:02:51 pm »

Ik dacht eindelijk klaar te zijn met dit Normandiër project, maar nu zie ik dat een fout gemaakt heb met de bases: standaard bruin i.p.v. SAGA  zwart... toch nog even doorwerken...
Could you be there

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #54 Gepost op: maart 09, 2015, 02:53:43 pm »

Tjee... 2 maanden?

Ik kom echt te weinig aan schilderen toe... Nou ja, ze zijn af. Foto's volgen.

Eerste Saga Warband helemaal af (als ik de Anglo-Danish/pseudo-Vikings niet mee reken).

Wat nu?

De Kruistochten kriebelen... Op zich zijn de Normandiërs deels goed in te zetten als Kruisvaarders.
Maar dan? Ordo Militum? Spanjaarden of Al-Andalus?
Of toch eerst het Joms-Viking idee uitwerken? 25 verschillende modellen verzamelen?
Could you be there
Pagina's: 1 2 3 [4]