GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: The Battle of the five Armies teaser trailer!  (gelezen 7443 keer)

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
Re: The Battle of the five Armies teaser trailer!
« Reactie #15 Gepost op: juli 31, 2014, 10:11:22 am »

1 heb ik in de bios gezien, tof spektakel maar niet heel bijzonder, 2 uiteindelijk gedownload. Ik vond hem best slecht, vooral de elfen die telkens alles komen redden met hun weapon/ballistic skill 9. :P

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Smoking Dragon Knight

• Full Member
« Reactie #16 Gepost op: juli 31, 2014, 11:56:05 am »

Vind sommige kritiekpunten terecht, andere wat minder. Denk dat commercie een grote rol speelt waardoor er een beetje wordt ingeboet aan de boeken (3 LOTR boeken 3 films, 1 veel dunner Hobbit boek ook 3 films). Denk dat het grote publiek niet zit te wachten op meer diepgang in de films maar actie dan beter scoort, minder leuk voor de liefhebbers en kenners.

Zelf vind ik het een mooie trailer met leuke teasers, de films vullen het gat die de LOTR films hebben achtergelaten niet op maar wel voor een deel voor mij, zeker nu het even wachten is op volgende seizoen van GoT  ;)
"Do or do not, there is no trying"

Waicheun

• Sr. Member
« Reactie #17 Gepost op: juli 31, 2014, 12:47:40 pm »

Game of thrones....ja indd super veel zin in...ben alleen bang dat de schrijver binnenkort doodgaat en dat hij z'n laatste 2 boeken niet afkrijgt...meneer is te druk bezig met van alles en nog wat behalve dat wat belangrijk voor z'n fans is;)

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #18 Gepost op: augustus 03, 2014, 03:23:58 pm »

Film 1 vond ik ook tegenvallen, film 2 vond ik een heel goeie film, maar trok inderdaad op niets als je de boek er naast legt. Misschien omdat de 2 zo verschillend waren dat ik wel van die film kon genieten. film 3 lijkt enigsinds een combinatie van de 2 te worden, met lichte overhelling naar film 2.

Misschien dat het geheel wel veel beter is. Maar als verfilming vind ik ze ook waardeloos, als films op hun eigen niet slecht.
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300
Pagina's: 1 [2]