Pffff lange afther party zo

.
Super leuk heren en dame!
Nu maar maar huis!
Edit:
Nog even een kort verslag van de dag.
Rond 10en waren we allemaal zo'n beetje aanwezig bij de tafelridder om te wachten tot Rober ons naar binnen kon laten.
Binnen was het legers uitpakken en snel spelen.
Ik speelde samen met Roel, en we hadden beiden Empire bij ons. Faith, Steel & Gunpowder!
De eerste ronde gingen we tegen Alex & Richard met Ogres en Dark Elves.
Wij maakte de grote fout om veel te voorzichtig spelen en beide heren waren wat beter als ons aan het spelen.
Toen ook nog de dobbelstenen gingen tegenwerken was het al snel klaar. 14-6 verloren.
Daarna gingen Roel en ik tegen Leo & Leonard. Dwergen en Warriors. Dit potje ging erg goed, tot helaas de unkillable BSB van Leonard zijn werk deed, en niet dood ging, en daarna lang gegrind door ons leger waardoor we ten uiteinde met 12-8 verloren aangezien de tijd op was. Frustrerend maar pech dan.
Ronde 3 waren Lowie en Wim. Lizardmen en High Elves. Heren speelde het netjes, en al speelde wij deze game erg strak, toch weer klein verloren. Wel leuk om nieuwe gezichten te zien, die het naar hun zin hadden.
Hierna zijn we met een grote groep uit eten gegaan, en daarna nog op een terras gezeten om nog lekker na te drinken.
Winnaars waren....
1. Calvin en Vincent
2. Alex en Richard
3. Thomas en Ralf
Best painted nominaties waren als het goed is: Thomas, Quenten en Jan Willem, en Thomas ging er met Best Painted vandoor.
Al met al, een leuke (lange) dag en vooral mijn dank aan Roel als medespeler, Rober voor de locatie en spullen, en Yvanka die als reserve speler diende.