GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: 26 April Murphy Mania LOTR  (gelezen 1030 keer)

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
26 April Murphy Mania LOTR
« Gepost op: maart 25, 2008, 08:12:30 pm »

Op zaterdag 26 april zal ik met mijn lotr modellen en scenery staan op Murphy Mania.
Murphy Mania is een miniatuurbeurs die is georganiseerd door een lokale miniatuurvereniging.
Normaal spelen ze met veel historische modellen veldslagen na en die zijn ook ruimschoots op de beurs aanwezig.
Daarnaast zijn er oa ook demo's van Warmachine/ Hordes en Rapid Fire, en natuurlijk ik dan met het Lord of the rings spel.
Ik neem genoeg modellen mee voor een uitleg/ demonstratie. Je kunt daar speluitleg krijgen of tegen mij spelen of anderen. Heb je zelf echter een 300 of 500 punten en wil je tegen mij spelen dan kan dat ook, neem dan je eigen legers mee.
De volledige verder informatie over de beurs is te vinden via de volgende link: http://www.murphysheroes.nl/mm08_nl.html

Heb je vragen of kom je langs te spelen meld het dan, dan kan ik rekening houden misschien met het aantal en soort modellen waarmee of waartegen je gaat spelen.

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
Re: 26 April Murphy Mania LOTR
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2008, 02:14:36 pm »

Lees net op hun site dat er geen entree prijs is die dag, bezoekers kunnen dus gratis komen.

Legers die ik in elk geval mee heb zijn een 500 goblin/Dol guldur leger, dwergenleger, hobbitleger. Waarschijnlijk neem ik nog een evil leger mee zodat ik van beide kanten twee heb. steeds 300 of 500 punten legers.
Zijn er mensen die een voorkeur hebben aan modellen om die dag mee te spellen dan kunnen ze dat hier ook even kwijt dan neem ik dat soort modelen mee.
« Laatste verandering: april 08, 2008, 02:17:19 pm door arabog »

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #2 Gepost op: april 12, 2008, 03:21:40 pm »

In de ochtend uren vind er in elk geval een grote dwergen oorlog met Goblins plaats op dit evenement, diverse spelers nemen dwergen of goblins mee en voegen deze samen tot twee grote legers.
Deelnemers zijn tot nog toe:
-Ik met: Dain, Balin, Gimli, 3 captains, 1 balista met crew, 24 dwarf rangers, 30 wariors, 8 iron gaurds en 3 kazad gaurds, Durburz, 2 captains, 2 shamaans, 2 steentrollen, 2 bat Swarm, ongeveer 70 goblins, 4 prowlers.
-Helm met een goblins leger waaronder ook steentrol
-Munin neemt wat dwergen mee
-Aragorn neemt oa terrein mee
Als er meer mensen willen meedoen met modelen zijn ze van harte welkom en kunnen ze dat hier melden zodat ik een beetje van te voren kan bekijken hoeveel punten het gaat worden aan beide zijden. Moet natuurlijk wel een beetje in evenwicht zijn.

Arabog

• Moderator
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #3 Gepost op: mei 21, 2008, 09:07:16 am »

Hier komt dan eindelijk nog een keer het verslag van de Murpy's Mania met wat foto's.
Helm kon die dag helaas niet komen maar gelukkig kwam er een goede vervanger die ook ongeveer evenveel modellen mee had als Helm zou meenemen.
GWhobby had tafels gekregen in een hoekje van het evenement waardoor er verder weinig bezoekers kwamen in de ochtend en daardoor hadden wij veel tijd om te spelen. Het duurde wel even voor alle dwergen en goblins op het mooie scenery stonden.
Doel van de goblins was om over de brug en door de spleet in het midden langs de dwergen door de poort te komen. De dwergen moesten de Goblins tegenhouden. Ik(Arabog) speelde nu samen met Arathorn met de Moria modellen. Aragorn en Munin speelden met de dwergen.(watr een Ara's  :D)
De battle speelde zich af op een paar belangrijke punten.
-Eerst waren er de pijlen van beide kanten en de balista nog bij de dwergen, aan beide kanten waren er wel kleine succesen maar niet veel belangrijke slachtoffers.
-compleet links voor de goblin spelers kon een steentrol over een richel richting de poort komen, deze werd geblokkeerd door een dwergenkapitein met daarbij kazad gaurds. dit duel duurde een paar beurten waarbij wel wat kazad gaurds sneuvelden en de kapitein verwond werd, als back up om de steentrol verder tegen te houden kwam er ook nog Balin op de richel.
-Links in het midden kwamen de goblins massaal door de spleet richting een open gedeelte in gevecht met dwergen met daarbij wat Iron gaurds, de Goblins waren in de meerderheid en wisten dit langzaam uit te buiten door alle dwergen stuk voor stuk te verslaan. De paar prowlers waren er ook bij en wisten ook een paar dwergen om te brengen, ook de Bat swarm kwamen bij deze gevechten goed van pas.
-In het midden was er het gevecht om de brug, Gimli vocht daar tegen Durburz en een steentrol. Gimli had in de beurt nog wat iron gaurds bij de Goblins waren nog wat prowlers en warriors, er was te weinig ruimte op de brug om een Bat swarm nog naast Gimli te krijgen. Het gevecht duurde hier lang maar Gimli moest toch het onderspit delfen na verloop van tijd. De brug werd nu alleen nog beschermd door een paar Iron gaurds.
-Rechts was minder ruimte om te vechten en hier bleven de modellen met weinig succes langer op elkaar schieten, toch kwamen de goblins ook hier door de spleet in gevecht met wat dwergen. Dit was echter ver van de poort en had weinig invloed, er waren hier ook geen belangrijke strijders bij betrokken.

Aan het eind waren er zeer veel dwergen verslagen op het midden terrein waardoor de goblins nu een vrije doorgang hadden richting de poort, de bat swarm vlogen er als eerste doorheen. Een victory voor de Goblins.

Totaal overzicht van de tafel:

Overzicht van de moriascenery:

Het gevecht van de trol tegen de kapitein:

De brug in het midden waar Gimli al snel opkomt.

Ik vol in actie:

de

ThorinOakenshield

• Newbie
  • *
  • King under the mountain
« Reactie #4 Gepost op: mei 21, 2008, 02:50:26 pm »

Vet speelveld!
"Last of all Hurin stood alone. Then he cast aside his shield, and wielded an axe two-handed; and it is sung that the axe smoked in the black blood of the troll-guard of Gothmog until it withered, and each time that he slew Hurin cried 'Aure entuluva! Day shall come again!' ''
Pagina's: [1]