GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: circle uitbreidingen  (gelezen 5633 keer)

Lonewolf

• Full Member
circle uitbreidingen
« Gepost op: januari 08, 2015, 04:52:13 pm »

Ondertussen heb ik mijn circle leger kunnen aanmaken met 2 casters (kaya 1 en baldor 1). Om naar 50p te gaan wilde ik 2 units toevoegen, maar wil hier even jullie mening horen:

* Warpborn skinwalkers met attachment
* de wolfriders (light cav)

Alvast bedankt voor de info

kilvati

• Hero Member
  • ...
    • Forward Kommander
Re: circle uitbreidingen
« Reactie #1 Gepost op: januari 08, 2015, 05:31:57 pm »

Wat je ook vaak ziet is de tharn bloodtrackers met Nuala en zelf (ook al speel ik geen circle), ben ik wel een beetje fan de woldstalkers en natuurlijk de shifting stones niet te vergeten (met UA).
“If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat. If you know neither the enemy nor yourself, you will succumb in every battle.”

― Sun Tzu, The Art of War

rob

• Hero Member
« Reactie #2 Gepost op: januari 08, 2015, 06:10:28 pm »

Ik zou zeggen wat je hebt. Je geeft te weinig informatie om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Verder zijn beide units prima in orde. Erg relaxte units en je ziet ze best veel. Vooral de skinwalkers met ua. Zonder ua zijn ze crap.

Lonewolf

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: januari 10, 2015, 04:38:07 pm »

Ik heb momenteel:
Kaya 1
2 argus
gorax
feral
full unit wolves of orboros met command
druid wilder

Eagle

• Hero Member
  • Ultimate Pandora player
« Reactie #4 Gepost op: januari 11, 2015, 12:15:02 pm »

Voor Kaya, omdat die alleen Beasts support zou ik gaan voor een unit huidwandelaars met aanvulling. Het is een unit die het prima doet zonder ondersteuning en aardig in de weg kan staan terwijl je beesten de rest van het leger slopen. Daarnaast zou ik voor bij Kaya ook nog een WW stalker aanschaffen.
Voor Baldur, ja eigenlijk zijn geen van de modellen die je nu hebt echt nuttig met hem (behalve de feral maar ja dat is net een Zwitsers zakmes). Ik ga zelf al jaren voor een combo van Wolds en druids met Baldur.
Baldur mist snelheid dus zou je zeggen neem de wolfriders. Maar gezien de veelzijdigheid van de bloodtrackers met Nuala zou ik toch echt voor die unit gaan.
Wat ik wil zeggen is dat Bloodtrackers en Druids voor mij bijna automatisch in een Baldur lijst zitten. En geloof me ik maak al Baldur lijsten vanaf het begin van Hordes ( ik heb iets met die "nep dwerg" zoals mijn tegenstanders hem noemen).
Maar als ik kijk naar wat je hebt en wat je zou willen aanschaffen zou ik zeggen ga voor de Huidwandelaars met aanvulling. Dat is een unit die in veel lijsten past,  redelijk zelfstandig kan opereren en met de juist caster (E-Morvanna bijv) echt heel naar kan zijn.
Succes met de keuze!

« Laatste verandering: januari 11, 2015, 12:16:37 pm door Eagle »
Ik denk dus ik ben.......verward

rob

• Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: januari 11, 2015, 12:38:51 pm »

Ik ben het niet met eagle eens. Skinwalkers zijn ook met baldur super. Met stone skin zijn ze pow 15 met combined melee attack. Dan ook armor 18 en 20 in melee is echt stevig. Dankzij de ua genezen ze dan ook weer als ze dingen dood maken. Dat is echt een taaie unit.

Wolfriders zijn ook leuk. Ze hebben uit zichzelf al weinig support nodig maar met stoneskin worden ze ook een stuk sterker. Speed 8 en def 14 zijn nog steeds heel hoog als je er stoneskin op gooit.
Plus ze gaan dan opeens naar rat 8 pow 13 schoten met reroll en weapon master tegen hun prey.

Ik vind ook dat bloodtrackers met ua ook leuk zijn maar ze doen ongeveer hetzelfde als de wolfriders. Alleen hebben ze beide plus en minpunten als je ze met elkaar gaat vergelijken en komt het er dus op neer welke unit je leuker lijkt.

Als je baldur wil blijven spelen zou ik de megalith echt aanraden als warbeast.
Voor kaya zou ik echt de warpwolfstalker aanraden zoals hierboven al is gezegd of ghetorix.

Lonewolf

• Full Member
« Reactie #6 Gepost op: januari 11, 2015, 02:26:31 pm »

Bedankt voor de reacties. Voor Kaya ging ik die skinwalkers met ua nemen, en dan maar eens kijken naar die ww stalker. Voor Baldur ben ik nog aan het kijken (heb het model van een vriend gekregen vandaar dat tweede lock hem was). Megalith is bijna een must neem ik aan
.

rob

• Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: januari 11, 2015, 02:46:43 pm »

Hij is eigenlijk wel te goed om niet te nemen.

raven guard

• Hero Member
  • Ride the Lightning !!!
« Reactie #8 Gepost op: januari 11, 2015, 03:06:38 pm »

Zowel Megalith als de Stalker zijn goede warbeasts. De Stalker is toch wel een must have, vanwege de flexibiliteit van de Warps, Reach en Pathfinder.

Skinwalkers met UA zijn goed met Kaya omdat zij hen Stealth kan geven en je kan de Skinwalkers als screen gebruiken om je warbeasts te beschermen.

Verder raad ik een unit Shifting Stones met Stone Keeper aan. Dit is toch de beste unit in Circle. Warpwolves teleporteren om een caster dood te maken is een van de beste dingen in het spel.
"If you're worried about losing, just win."
Jason Flanzer

Lonewolf

• Full Member
« Reactie #9 Gepost op: februari 11, 2015, 08:16:31 pm »

een laatste vraag, is de volgende warlock aan te raden? Ik heb de meeste van zijn tier list modellen. Grayle the Farstrider

CallmeHK

• Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: februari 11, 2015, 08:42:08 pm »

Grayle word over het algemeen gezien als de slechtste Circle warlock. :P

Malebolgia

• Elderlings
  • Hero Member
  • Join the OPC!
    • Paintoholic
« Reactie #11 Gepost op: februari 11, 2015, 08:50:00 pm »

Noooooooooooooooooooooouuuuuu...ik weet zijn naam niet, maar een Australiër op PP.com die haalde altijd goede resultaten met hem.
"That is not dead which can eternal lie,
And with strange aeons even death may die."

The Call of Cthulhu
H.P. Lovecraft

raven guard

• Hero Member
  • Ride the Lightning !!!
« Reactie #12 Gepost op: februari 11, 2015, 09:31:32 pm »

Ik weet alleen van een Zweed die enig succes heeft gehad met Grayle, maar die is ook overgestapt op andere warlocks.

Grayle is heel leuk om mee te spelen omdat hij zelf in combat schade kan uitrichten en daarna weg kan sprinten. Maar verder is hij niet echt geweldig.

Verder zou ik ook theme forces vermijden als nieuwe speler. Je kan beter eerst de basis leren met alle opties tot je beschikking dan jezelf limiteren in welke opties je kan kiezen.
"If you're worried about losing, just win."
Jason Flanzer

Lonewolf

• Full Member
« Reactie #13 Gepost op: februari 12, 2015, 08:38:25 am »

Ik speel al enige tijd met khador, butcher 1 gebruik ik bijna altijd een tier list (met goede reslutaten), sorcha 1 en 2 gebruik ik geen tier lists. Ik vroeg me het enkel af omdat het handig zou zijn geweest daar ik geen extra modellen zou moeten aankopen voor Grayle, als ik met Baldur 1 speel zal ik toch minstens megalith moeten aankopen en nog een construct vermoed ik.

bedankt in ieder geval voor de informatie!!!!
Pagina's: [1]