GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: 1 2 3 [4]

Auteur Topic: Batman miniature game  (gelezen 15800 keer)

starwars

• Hero Member
Re: Batman miniature game
« Reactie #45 Gepost op: oktober 25, 2016, 11:49:34 pm »

Ben zelf al een hoop skirmish spellen niet aan het backen op Kickstarter en moet nog een hoop weg doen zodat er meer te investeren valt in Batman. ::) (En Marvel...)

Ben ook inmiddels wat spellen aan het verkopen (inclusief Bushido). Spelen er wel mensen de Marvel miniature game in Nederland?, Kom het niet tegen en zelfs hier op GW wordt er niet over gesproken...

Ik heb de Marvel game wel, maar heb het eigenlijk nog nooit gespeeld. Er is niet echt support voor ofzo, dus voorlopig blijft het gewoon bij mooie poppen schilderen.

warm

• Newbie
  • *
« Reactie #46 Gepost op: november 19, 2016, 08:57:44 pm »

Suicide box is nu eindelijk binnengekomen. Heb alleen nog geen tijd gehad om alles goed door te nemen.

Zag nog dat er volgende week een Batman game event in Den Haag bij de Tabletop Kingdom zal plaatsvinden. Ik ben er in ieder geval bij, hoop dat ik nog de tijd heb om een crew in elkaar te zetten  :P

Method

• Hero Member
« Reactie #47 Gepost op: november 24, 2016, 04:38:07 pm »

Batman is een goed spel, met veel mooie modellen.
De regels zitten goed in elkaar en spellen met meer fluff en achtergrond als hier zijn er niet veel van.

Kom er alleen niet echt aan toe het echt te gaan spelen met nog 6 andere spelsystemen (vandaar mijn verkoop post  ;))

Dus wij zijn begonnen met het Marvel spel wat qua regels veel eenvoudiger is met veel minder skills en abbilties waardoor alles wat makkelijker te onthouden is. De regels zijn snel en wie wil er nou niet met gebouwen gooien.

IMHO is Batman net als Infinity, als je het veel speelt is het eenvoudig en kan je er tactisch veel van maken, maar als je het als een "we spelen het er af en toe een keer bij" dan is het net iets teveel allemaal wat je moet onthouden (als je het goed wilt spelen).
Wij hebben geprobeerd het spel een tijdje alleen met de basic regels te spelen, dus zonder skills en abbilities, maar dat neemt toch heel veel van het spel weg. Ook is het vooruit bestemmen van je acties best lastig als je niet helemaal op de hoogte bent van dat wat je miniatuur kan en wat je qua regels kan.

Dat maakt Marvel weer wat makkelijker, je hebt gewoon een X aantal aan Power en alles wat je wil doen kost je Power.
Nu ook Knight Models ongeveer 30 modellen uit de Batman en Spiderman Universe heeft toegevoegd aan de Marvel regels maakt dit spel nog aantrekkelijker.
Love is a four letter word...

warm

• Newbie
  • *
« Reactie #48 Gepost op: februari 03, 2017, 05:56:01 pm »

Ga mijn Suicide box verkopen. Mocht iemand interesse hebben, heb een topic bij Te koop / gezocht.

Pagina's: 1 2 3 [4]