GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 2 [3] 4

Auteur Topic: Conan  (gelezen 19266 keer)

Cergorach

• Hero Member
Re: Conan
« Reactie #30 Gepost op: februari 11, 2015, 08:35:14 pm »

Ruim $3.3 miljoen opgehaald! Zit er zelf momenteel in voor $404, wellicht meer, afhankelijk hoe lang de PM openblijft...

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #31 Gepost op: juni 18, 2015, 05:35:12 pm »

De pledge manager komt met een week of 2, volgens de geruchten  :).

Hoop dat ik het financieel in 1x kan completeren, maar zit met een paar andere grote uitgaven, dus het kan maar zo zijn dat het alleen de Kings Pledge wordt met KS-only add-ons, om de rest van de meuk dan later te bestellen  :'(.
« Laatste verandering: juni 18, 2015, 05:36:49 pm door LoD »
Very 'Eavy,
Very Metal!

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #32 Gepost op: juni 18, 2015, 05:52:53 pm »

De pledge manager komt met een week of 2, volgens de geruchten  :).

Eens kijken of ik mijn pledge uit ga breiden tot alles zit nu volgens mij op 7565% van alles. Toch even nadenken of ik alles nodig heb :-\

DJ
« Laatste verandering: juni 18, 2015, 05:58:09 pm door Drunkendwarf »

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #33 Gepost op: oktober 05, 2015, 12:51:47 pm »

Heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en ben all-in ( miniature related ). Plastic production models zijn te mooi om te laten liggen en ik heb niet zo'n vertrouwen dat de add-ons hier goed leverbaar zijn tzt. Verwacht ook geen tweede productierun, eigenlijk...
Very 'Eavy,
Very Metal!

leonatos

• Full Member
« Reactie #34 Gepost op: oktober 05, 2015, 01:42:39 pm »

Heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en ben all-in ( miniature related ). Plastic production models zijn te mooi om te laten liggen en ik heb niet zo'n vertrouwen dat de add-ons hier goed leverbaar zijn tzt. Verwacht ook geen tweede productierun, eigenlijk...

Ik verwacht juist dat het, als het spel goed aanslaat, goed beschikbaar zal zijn na de kickstarter (net als CMON producten zeg maar). Als het niet zo goed ontvangen wordt dat er uitbreidingen komen, ben ik er ook niet zo rouwig om dat ik enkel de kickstarter exclusives heb bijbesteld. Je zit dan toch ook weer met een groot spel met veel uitbreidingen dat je moeilijk kan slijten ooit (denk Sedition Wars).

Voor mij enkel de kickstarter exclusives dus. Er komt intussen alweer genoeg anders leuks voorbij, het moet ook allemaal nog gespeeld worden.
Ja, dat is echt mijn eigen kat

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #35 Gepost op: oktober 05, 2015, 05:00:04 pm »

Ik denk dat het merendeel van de potentiele kopers al die KS gebackt heeft. Maar we'll see, in ieder geval een leermomentje voor deze hoarder als jij gelijk gaat hebben  ;).
Duur maandje trouwens, met de Zombicide PM looming en The Others straks. Frostgrave vind ik de modellen te vaak niet mooi genoeg om te backen, dus dat wordt gewoon reguliere aanschaf.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #36 Gepost op: februari 07, 2016, 02:00:58 pm »

https://www.kickstarter.com/projects/806316071/conan/posts/1484905

Delayed. Probleem met de productiecapaciteit in China. Nu is Chinees Nieuwjaar an sich is geen groot probleem - kost ongeveer 1 a 1,5 week uit en thuis voor de gemiddelde arbeider - , maar omdat de lonen in de steden inmiddels gelijk zijn of zelfs lager als die in de provincie weten veel plattelandsarbeiders niet of ze nog terug komen ( bron: het Nieuws ).
Zombicide Black Plague is inmiddels ook verlaat, The Others had al een verlengde pledgemanager, ergo, ik voorspel dat we dit jaar langere wachttijden krijgen op Kickstarters die in China worden geproduceerd.
Man, als ik het geld had richtte ik een productietoko in Thailand op. Heb daar in ieder geval al een bijzonder charmante opzichtster rondlopen  ;D.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #37 Gepost op: oktober 25, 2016, 08:37:47 pm »

Vandaag het verlossende mailtje binnen gekregen: mijn pledge is onderweg!

DJ

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #38 Gepost op: oktober 25, 2016, 09:10:09 pm »

+2 ( Brax en ondergetekende zijn ook in blijde afwachting )  :).
Very 'Eavy,
Very Metal!

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #39 Gepost op: oktober 26, 2016, 10:46:00 am »

Conan is net binnen gekomen. 8)
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #40 Gepost op: oktober 29, 2016, 05:06:24 pm »

Binnen, zit heel mooi spul bij. Regelset gaan we een dezer dagen bekijken, maar de tsunami aan modellen was een aangename verrassing. Ga zeker niet alles beschilderen, maar met name de grotere jongens en wat beestjes zullen eraan moeten geloven. Nou, op naar de expansions en het artbook  :).
Very 'Eavy,
Very Metal!

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #41 Gepost op: december 15, 2016, 08:31:45 pm »

Heb ik natuurlijk ook binnengekregen, maar weet nog niet of ik super te spreken ben over de details, het lichtelijk doorzichtige grijze plastic was niet de beste keuze... (maakt de details erg zacht). Maar zeker de monsters en dieren erg top!

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #42 Gepost op: december 15, 2016, 10:59:42 pm »

Eens, de grote jongens zijn bij far het beste, de kwaliteit van het 32mm spul is wisselend, van matig tot goed genoeg ( Picten bijvoorbeeld zijn fantastisch ). Digisculpts vallen mij trouwens niet mee, detail vaak te vlak, afgerond en kunstmatig. Ben d'r geen fan van ( met name Victor Dragosani kan d'r weinig van en ook de designs van Gael Goumont zijn in vergelijking met zijn handwerk zeer matig te noemen ). Zal wel hip en trendy zijn, maar doe mij maar gewoon ouderwets handwerk, zeker als er qua tijd weinig tot geen verschil tussen hand en pc zit.
Gelukkig komt bij Mythic Battles heel veel groot spul en heeft J.T. aan gegeven dat ze niet meer met dat witte borstplaatsuikergoedplastic gaan werken, anders zou ik heel wat selectiever backen in de add-ons.  :)
Very 'Eavy,
Very Metal!

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: september 11, 2017, 08:53:42 pm »

Zijn er nog mede forum posters die The Book of Set hebben gebacked?
Hebben ze toch nog even bijna een half miljoen binnengehaald met een boekje en wat extra dozen die ze nog hadden liggen...

Duncan McDane

• Hero Member
« Reactie #44 Gepost op: september 11, 2017, 11:55:42 pm »

Nope, niet vanwege die limited stunt die ze hebben uitgevreten. Ik zat er nog wel in voor een Franse editie en mijn backer buddy voor een basic pledge met boek maar we hebben ze de vinger gegeven. Temeer ook dat je qua porto het boek niet samen met de pledge kon versturen "want die kwam later". Komt volgend jaar wel weer langs en anders maar niet.
Very 'Eavy,
Very Metal!
Pagina's: 1 2 [3] 4