GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Regels vluchten  (gelezen 8271 keer)

borkbork

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 1365
Re: Regels vluchten
« Reactie #15 Gepost op: april 15, 2015, 08:29:15 pm »

Idd, de tegenstander rolt hoger en reageerd dus het snelst en haalt je meteen in en je bent dus meteen on the spot vernietigd.
Gelogd

Nicolas

  • Jr. Member
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 87
Re: Regels vluchten
« Reactie #16 Gepost op: april 15, 2015, 11:04:28 pm »

Ok bedankt.
Gelogd

Nicolas

  • Jr. Member
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 87
Re: Regels vluchten
« Reactie #17 Gepost op: november 08, 2015, 06:45:23 pm »

Nieuw vraagje (editie 8)

ik heb gelezen dat een Star Dragon en een Frostheart Phoenix best samen in de strijd gaan. Ik vermoed omwille van de ASL regel van de Phoenix bij de tegenstander.
Kunnen ze samen een unit vormen? Dan kunnen ze niet afzonderlijk gechargeerd worden. Of mag dat niet?
Gelogd

Artinam

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 1103
  • Weet waaraan je begint!
Re: Regels vluchten
« Reactie #18 Gepost op: november 08, 2015, 10:42:58 pm »

Monsters kunnen in 8th edition geen units vormen of joinen.

Verder zijn het beide flyers en mag je nooit een flying unit joinen (tenzij je een lizardmen special character bent).
Gelogd
Long Live the Fighters!

Nicolas

  • Jr. Member
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 87
Re: Regels vluchten
« Reactie #19 Gepost op: november 09, 2015, 06:47:33 pm »

Thanx.
Gelogd
Pagina's: 1 [2]