GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 ... 12 13 [14]

Auteur Topic: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 11 december]  (gelezen 17296 keer)

Kenny57

• Newbie
  • *
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 5 november]
« Reactie #195 Gepost op: november 14, 2017, 12:52:00 am »

Extra value als je ze opnieuw kwast najuist haha! Ben zelf na 12 jaar weggeweest te zijn het nu weer aan het oppakken. Eerste 3 modellen zijn gewoon niet goed, al komt dat ook omdat ik al mijn verf enzo weer opnieiw moet kopen en dus nog niet alles heb , dus shadings en highlights  gaan een stuk lastiger !
Bij jou ziet het er echt wel strak uit zeg !

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 16 november]
« Reactie #196 Gepost op: november 16, 2017, 03:28:13 pm »

Ondertussen flink verder gewerkt aan de tanks, de infantry moet even wachten... De voertuigen zijn nu zo goed als af, op de turrets na. Daarvoor wacht ik nog even op nieuwe primer.

Pask heeft zijn Hand of Steel flink gepimped met gouden Heavy Bolters (maakt hem toch net even wat unieker) en ik ben begonnen met de vehicle markings. Wat ik verder nog aan freehands/markings ga toevoegen ben ik over aan het nadenken. Inspiratie is welkom!

Astra Militarum, Therox 93rd regiment - Paint Blog [Update 11 december]

Astra Militarum, Therox 93rd regiment - Matched Play statistics: 12/0/6

Helm

• Moderator
  • Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 16 november]
« Reactie #197 Gepost op: november 18, 2017, 09:24:41 pm »

Meer tanks, altijd fijn.

Alleen erh... ze zijn wel erg schoon :P
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2017:
W: 30
D: 2
L: 11

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 21 november]
« Reactie #198 Gepost op: november 21, 2017, 09:03:47 am »

Ik blijf onpopulair met mijn mening, maar ik heb het niet zo op battledamage...  :)

Wel weer verder geweest met wat schilder werk! Ik ben nu ook begonnen aan de turrets van de Leman Russen, maakt het toch al een stuk mooier. Ik hoop de turrets vandaag of morgen af te maken zodat de tanks helemaal af zijn! Ik heb alleen nog geen keuze gemaakt voor extra markings etc.  :-X

Daarnaast een beetje geëxperimenteerd op de Ratlings. Ik heb een poging gedaan een snow-camo cloak te maken. Ik denk dit het hem wel doet, maar misschien hier en daar nog wat bijwerken.

Ook een klein side-project binnen gehad voor het weekend. Via Sarissa Precision een aantal movement trays binnen gekregen. Ik vind het voor mij en m'n tegenstander zo vervelend om tientallen poppen te schuiven, dus dit weekend eens geprobeerd en het werkt eigenlijk best fijn. Uiteraard zal ik altijd netjes vooraf vragen of mijn tegenstander het ook akkoord vind, aangezien het niet helemaal bij de game hoort. Maar goed, ik snij mezelf alleen maar in de vingers door de poppen zo strak op elkaar te zetten.

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #199 Gepost op: november 23, 2017, 08:48:44 am »

En weer nieuwe spullen binnen!  ;D Heb ik een verslaving...? Ik denk het wel.  ::)

Afgelopen twee avonden een beginnetje gemaakt een een Hellhound. Het is nog erg vroeg in het proces en er moet nog een hele hoop gebeuren, maar toch alvast wat kiekjes.

Uiteraard zijn de wapens gemagnetiseerd, dus ik kan alle drie de varianten maken en tevens het hull-mounted wapen wisselen. Tevens had ik de tank in een sub-assembly gebouwd zodat ik eerst de tonnetjes makkelijk kan schilderen zonder meteen de hele rode basecoat te verpesten.

Ik heb ondertussen de basecoat al meerdere lagen gedrybrushed voor een subtiel highlight effect en alle rivets zijn gewashed. Sommige zijn ook al gehighlight maar op de hull van de tank nog niet.

Ramors

• Hero Member
  • Er moet toch iemand de prijzenpot spekken?
« Reactie #200 Gepost op: november 23, 2017, 11:18:34 am »

Mooi vol rood.  Highlight lijkt mij wat te subtiel. Kan ook de foto zijn.
Uiteraard hoeft het geen gw te zijn (alles van zwart tm wit ) maar mogelijk kun je nog eindigen met een tint lichter. Ben benieuwd naar het eindproduct incl markings e.d.
Fantasy: Empire, Orcs 'n gobbies, Ogre's
40K: Imperial Guard, DKoK, TAU, Marines, Daemonhunters
FoW: Mid-war German DAK, British 8th army
Infinity: Haqqislam

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #201 Gepost op: november 23, 2017, 02:06:07 pm »

Ik vind de highlight juist goed, maar je moet goed kijken voordat je hem ziet en dat vind ik best belangrijk bij mooi rood.

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #202 Gepost op: november 23, 2017, 02:38:44 pm »

Thanks guys! Ik vind het zelf juist ook een mooie subtiele highlight. Uiteraard heeft ieder zijn eigen mening (net als met battle damage). Ik doe het met mijn grijze tanks ook zo. In het echt is de highlight wel duidelijk, op de foto misschien wat minder. Hier nog een grotere versie die misschien wat duidelijker is: KLIK.

Bovendien moeten de rivets ook nog gehighlight worden (behalve op de turret en achterkant), dat breekt de kleur ook al wat meer.

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 29 november]
« Reactie #203 Gepost op: november 29, 2017, 02:18:20 pm »

En omdat de vorige projecten nog niet af zijn, alweer begonnen aan twee nieuwe.  ::)

Wat kleine aanpassingen op Harker gedaan zodat hij iets meer binnen het thema van mijn leger past (shirt gegeven, mohawk verwijderd). Daarna meteen begonnen met painten! Tevens een begin gemaakt aan m'n mortar team.

Helaas echt super druk met werk, dus ik heb steeds maar tussendoor een half uurtje of uurtje vrij op een avond. Zit weinig tempo in momenteel.  :P

Jayz

• Hero Member
  • Generals of the West
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 29 november]
« Reactie #204 Gepost op: december 02, 2017, 10:45:46 am »

Ziet er weer geweldig uit kerel! echt een leuk blog om te volgen! bedankt voor het delen van je projecten!
"If you have events run by people who are not actively engaged in what's going on in 40K today, I think you're going to have a bad time" - Carl Tuttle, Forge The Narrative podcast

CJs Trays

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Astra Militarum Therox 93rd [UPDATE 11 december]
« Reactie #205 Gepost op: december 11, 2017, 10:05:43 pm »

Twee weken niet gespammed hier maar zeker niet stil gezeten! Enorm veel afrondend werk verricht en flink door geschilderd.

Ik heb aan twee characters gewerkt voor mijn 2000 punten leger. Ik geef toe dat ik er minder tijd en moeite in heb gestopt als ik normaal doe met characters. Ik wilde ze gewoon af hebben, haha.

Ook heb ik dit weekend eindelijk weer eens (flink) doorgewerkt aan de Stormtroopers. Ze beginnen nu echt ergens op te lijken!

Daarnaast de Sentinels en de turrets van de Leman Russen ook afgemaakt! Alle squad markings zitten er nu op en ik heb ook een beetje met tranfers gespeeld. Alle tanks hebben een vier-letterige codering gekregen en de kleinere voertuigen (zoals Sentinels) een drie-letterige codering. Daarnaast diverse cijfercoderingen voor het chassis. Ook geprobeerd heat damage te creëren op de lopen.

En tot slot ook de Hellhound bijna helemaal afgemaakt. Alleen nog een paar laatste dingen.

Kleine groepsfoto van een aantal voertuigen ;D (Beetje overbelicht waardoor het er minder mooi uit ziet, maar gaat om het idee).

Pagina's: 1 ... 12 13 [14]