GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Arcane unforging  (gelezen 3585 keer)

Nicolas

  • Jr. Member
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 87
Arcane unforging
« Gepost op: april 02, 2015, 08:16:08 pm »

In the lore of high magic (high elves) is spreuk 5 arcane unforging.
Een sterke spreuk volgens mij, maar ik heb ze nog nooit gebruikt omdat ik ze niet zo goed begrijp.
Een wonde bij een worp groter of gelijk aan unmodified armour save.
Hoe moet ik mij dat voorstellen?

Voorbeeld: een karakter met heavy armour heeft volgens mij een 5+ AS.
Moet ik dan 5 of meer gooien voor een wonde?
Gelogd

Ivar Svenson

  • Full Member
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 187
  • Blood for the Bloodgod!
Re: Arcane unforging
« Reactie #1 Gepost op: april 02, 2015, 11:52:05 pm »

Inderdaad, unmodified betekend alleen dat als de AS van een model verandert wordt (tijdens het spel) door spreuken etc., je nog steeds uit gaat van de AS zoals die in het begin was. En ja, die spreuk kan vrij sterk zijn.
Gelogd
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

Nicolas

  • Jr. Member
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 87
Re: Arcane unforging
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2015, 07:09:21 am »

Dus hoe beter de verdediging van het karakter hoe makkelijker om een wonde toe te dienen?
Gelogd

borkbork

  • Hero Member
  • *****
  • Offline Offline
  • Berichten: 1365
Re: Arcane unforging
« Reactie #3 Gepost op: april 03, 2015, 09:18:04 am »

inderdaad!

Zo werken spells uit de lore of metal trouwens ook.
Gelogd
Pagina's: [1]