GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: battle campagne  (gelezen 728 keer)

erestor

• Sr. Member
  • they asked us to surrender, I said NUTS
battle campagne
« Gepost op: april 01, 2008, 01:14:26 pm »

ik en een vriend hebben besloten een campagne te houden met elk 1 leger van 1000 pnt

zo zal de campagne eruit zien: als je die ook wil spelen neem je een leger van 1000pnt en je verdeelt dit in 2 stukken je mag zelf kiezen hoe groot ik en mijn vriend hebben elk legers van 800pnt ongeveer genomen

het eerste spel is dan de 2 legers van 800pnt tegen elkaar het is best dat je vanaf je denkt te verliezen terug te trekken want je hebt nog soldaten nodig voor de volgende battle.

tweede spel de overblijfsels van de 2 legers plus het andere dat je hebt overgehouden spelen nu tegen elkaar maar ze stellen zich per groep op een hoek an de tafel op dus 2 groepen van de goede kant moeten diagonaal tegenover elkaar staan en voor de slechten hetzelfde.

derde speldegene die het minst overgebleven soldaten heeft stelt zich op in een kasteel op de muur dit mag ook een ruine ofzo zijn en die neemt 400pnt aan nieuwe modellen op in zijn leger de andere speler neemt zijn beginleger maar dan de hele 1000pnt + max 250pnt aan siege wapens. de 400pnt van de goede kant zijn bedoelt als de redding van de burcht dus als reinforcements vanaf beurt 7. bij de slechte kant komen alle gesneuvelden tot aan beurt 7 terug tot leven.

deelnemers: imrahil of dol amroth
                 6 men at arms
                 6 knights on foot
                 6 rangers speer/boog
                 lord denethor
                 7 womt schild speer
                 7womt schild
                 6 womt boog
                 3 rangers of the north met elk 4 rangers
                 10warriors of rohan die we gebruikten als stadsmilitie

slechte kant:mouth of sauron on foot
                 shagrat
                 goblin captain
                 24 moranon orks (12schild, 6speer/schild, 6 speer)
                 24 orks (8speer, 8schild, 6 boog, 2 met tweehandig wapen)
                 28goblins(10schild,10speer,8boog)
                 1 mordor trol

spelverloop:2 legers marcheren tegen elkaar op dankzij de rangers verliezen de slechten al redelijk wat goblins en orks bij het centrum hebben de dol amrooth krijgers met imrahil de overhand en op de rechterflank met denethor ook maar aan de andere kant breken de moranon orks door de militie (rohan) maar dankzij de rangers is die aanval stopgezet. dan komt de trol in het centrum en van in totaal 2 knights aan met daarachter een ranger met speer+men at arms en hij dood 2 knights wat een zware klap was voor het centrum. imrahil vecht samen door en hij ziet zijn gelijke met de trol hij vecht ermee door tot het eine van de battle de rangers zakken alsmaar terug en dankzij veel geluk met de dobbelstenen gooi ik nu nog maar 4 en moeten de womt ook trug zakken mijn verliezen beginnen zich op te stapelen en ik blaas de aftocht imrahil moet zich terug trekken.

ik had nog 205pnt aan warriors over  hier kies je een nieuw leger mee(helden niet meegerekend)+ de helden imrahil denethor en 1 ranger of the north
de slechten hadden nog 277pnt ook hiermee een nieuw leger kiezen(helden niet meegerekend) over en ook nog al hun helden

volgende battle komen er bij mij eomer te paard met schild + 6 riders of rohan + 6 knights of minas tirith met lans en schild + een paard voor imrahil
voor de slechten spider queen 12 wargriders en een paard voor de mouth of sauron

de volgende battle zal niet gemakkelijk zijn tegen een trol en de spiderqueen zal imrahil lang bezig zijn.

« Laatste verandering: april 16, 2008, 03:16:47 pm door erestor »
I'm winning, you're losing
I'm falling, your agony
Lower than lower before
Your forgotten memory

Static X - the only

stijn19

• Hero Member
Re: battle campagne
« Reactie #1 Gepost op: april 01, 2008, 04:41:24 pm »

gaaf report schrijf je het vervolg hier ook neer
Goblin Gardener

erestor

• Sr. Member
  • they asked us to surrender, I said NUTS
« Reactie #2 Gepost op: april 02, 2008, 01:42:18 pm »

ja dat ga ik er geoon bijzetten met foto's waarschijnlijk (zondag mag ik even het fototoestel van m'n zus lenen)
I'm winning, you're losing
I'm falling, your agony
Lower than lower before
Your forgotten memory

Static X - the only

stijn19

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: april 02, 2008, 06:57:56 pm »

;D
Goblin Gardener