GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: RPG Speler zoekt groep/spelers Regio Limburg  (gelezen 6573 keer)

taurus110

• Newbie
  • *
RPG Speler zoekt groep/spelers Regio Limburg
« Gepost op: juli 13, 2015, 05:27:24 pm »

Hey mensen,

Ik ben laatst begonnen aan D&D zoals vele d.m.v. een vriendengroepje.
Nu heb ik het tabletop RPG virus helemaal te pakken en zou me graag bij een D&D/PF groep willen voegen of een groep opzetten.
Recent heb ik alleen nog lichte ervaring in D&D 3.5e maar zou ook open staan voor iets ander in die richting.
Zijn er mensen die niet al te ver van bij mij uit de buurt komen (Roermond) intresse hebben hiervoor?
Ik hoor het graag!

Groetjes,
Mitchel 

Skasnik

• Hero Member
Re: RPG Speler zoekt groep/spelers Regio Limburg
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2015, 02:32:54 pm »

Ik kan een polsen bij de groepjes in mijn omgeving, maar die zitten geloof ik op het moment met dusdanig aantal mensen dat ze "vol" zitten. Ben zelf op het moment bezig met wat one-offs aan het maken voor het huidige star wars systeem.

Voordeel wel is dat ik (net als de genoemde groepjes) uit regio roermond kom.

taurus110

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: augustus 15, 2015, 07:18:45 pm »

Skasnik,

Heel erg bedankt!
Dat hoor ik graag, ik had zo tot nu toe vernomen dat er vrijwel niemand was in en rondom Roermond en omgeving dit soort dingen deed.
Blijk wel zoals ik dacht: Table Top RPG is niet dood maar wel meer prive (vriendengroepjes).

Skasnik

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2015, 08:18:25 pm »

Het is allemaal binnendeurs, maar dat komt ook vooral omdat we in roermond geen winkel meer hebben. Dan is er geen verzamelpunt meer. Wat we wel hebben nog in de buurt in dat we in vlodrop donderdags (geloof ik) een magic the gathering groep en dat we sinds ongeveer 2 jaar iedere 2de zaterdag van de maand in de vlonder (hoogvonderen, roermond) de bordspellendag hebben van spellenclub middenlimburg.

Maargoed, was je voor jezelf op zoek of meerdere? Ik wil opzich voor starwars wel iets opzetten al gm (eventueel een keer om te kijken of het je/jullie ligt), d&d ben ik zelf niet de persoon voor.

taurus110

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: augustus 16, 2015, 09:51:36 am »

Ik ben helaas de enige hier op deze zoektocht. Ik ben zelf meer van de medieval fantasy (vandaar dat ik naar o.a. D&D zoek) maar, ik zou zeker wel eens een starwars game willen mee maken.

Gurth

• Jr. Member
  • **
    • understairs.nl
« Reactie #5 Gepost op: augustus 16, 2015, 11:02:47 am »

Table Top RPG is niet dood maar wel meer prive (vriendengroepjes).

Is dat niet altijd zo geweest, behalve als je toevallig het geluk had (hebt?) in de buurt van een spellenwinkel met een redelijk assortiment ervan te wonen? Ik kan me van de hele tijd dat ik rollenspellen speel, en dat loopt ondertussen tegen de 25 jaar aan, maar een paar mensen herinneren die ooit meegespeeld hebben maar die níét bij bij de groep gekomen zijn als vrienden, kennissen of bekenden van bestaande groepsleden.

Zoals ik al lang zeg: houd je van voetbal, dan heb je geen enkele moeite andere liefhebbers daarvan te herkennen, want die hebben nog wel eens de neiging het daarover te hebben en/of kleren van hun favoriete club te dragen. Speel je rollenspellen, dan kun je omringd zijn door anderen die dat ook doen, maar daar zul je waarschijnlijk nooit achter komen.

taurus110

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: augustus 17, 2015, 11:19:14 am »

Daar geef ik je zeker gelijk in.
Pagina's: [1]