GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 ... 9 10 [11]

Auteur Topic: Zomer ww: digës wake - speeltopic  (gelezen 21193 keer)

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
Re: Zomer ww: digës wake - speeltopic
« Reactie #150 Gepost op: juli 21, 2015, 01:44:39 pm »

@John: zie PM.

Jullie speelden zo goed dat jullie probeerden John te offeren, maar dat dat volledig mislukte.

Citaat
Zodoende werd hij opgepakt en levend begraven onder een berg braadworsten .
BRATWURSTEN! BRATWURSTEN! Geen braadworsten... ieuw. Wat een verschrikkelijke dood :'(

Citaat
Het hoofd ontbrak en dat vond ik later in bovenin een boom, maar dit was nog door AR gedaan die probeerde de lynch te overrulen door zowel Aapje als JohndeWolf om te brengen.
Je hebt geluisterd! Braaf ;D

Citaat
1. Bij het begin vermelden welke rollen allemaal een PB hebben gehad.
Klopt. Staat niet voor niets in het draaiboek voor hosts ;)
Naderhand had je inderdaad niet meer moeten doen.

Arrodonius liep het café uit. Een aantal dooien achterlatend. Ach, hij had wel ergere dingen gezien. Maar hij wist het nu wie de veroorzakers waren: de twee beesten uit het dorp. Het moest wel. Dus pakte hij zijn knapzak, inmiddels zonder Bratwursten, en liep het bos in om eerst maar eens Aapje te vinden. Al snel kwam hij hem tegen, bezig met zijn Barmhartige Meerdaagse Wagen. Of hoe het ook heette een paar dagen geleden. Vanachter besloop Arrodonius de arme Aap en sneed zo zijn hoofd eraf. Zo, dat is één. Op naar de wolgende (typefout die ik bewust laat staan).
JohndeWOLG. Die kon hij makkelijk aan, open daglicht, recht van voren. Alleen was er geen spoor van te bekennen. Raar. Dus dan maar weer terug naar het café om nog wat extra energie te drinken. En wie komt hij daar tegen? JohndeWOLG!
Arrodonius liep naar hem toe. Pakte zijn knapzak en sloeg hard op het hoofd van JohndeWOLG. Maar die gaf geen krimp. Begon zelfs te lachen... Arrodonius werd kwaad, en begon hard in te hakken op JohndeWOLG... maar baten deed het niet. Helemaal niets. Toen kreeg hij een bijzonder slim plannetje: hij pakte zijn zilveren mes uit de schede en liep naar JohndeWOLG om hem volledig neer te steken. Maar vlak voordat hij dat kon doen, want JohndeWOLG was hem nog altijd alleen maar aan het uitlachen, voelde hij achter zich hele scherpe tanden. "Et tu, Mire?"
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

JohndeWOLF

• Newbie
  • *
« Reactie #151 Gepost op: juli 21, 2015, 02:34:51 pm »

Wat is een Wolg?

Vader, moeder, ik ga naar Albanië had John de Wolf een paar jaar eerder geroepen. John hield wel van Albanië, mensen stonden er nog stil in de tijd of wisten überhaupt niet in welke tijd ze leefde. En iedereen was er van nature bang, vooral voor hoektanden, en dat bange daar hield John wel van. Lekker naar een onbekend dorpje, met een paar reizigers mee zodat hij niet als enige zou opvallen, wat burgers doden. Zijn goede vriend Mir had ook wel weer eens zin in een verzetje, en samen gingen ze op pad.

Na een paar dagen burgers happen, begon de argwaan er in te komen bij de burgers. Gelynched werden ze nog niet, maar in zijn ooghoeken zag John wat burgers hem al in de gaten houden. Om zijn vriend niet gelynched te zien worden dacht John slim te zijn en de verantwoordelijkheid te nemen voor de stervende burgers. Maar het bleek niet nodig. De burgers waren met zo weinig, dat ze niet op konden tegen de enorme krachten van John en Mir.

Een burger probeerde het nog wel, en een komisch tafereel volgde. Wat een lol had John met deze burger, die dacht hem wel even in zijn eentje neer te kunnen slaan. Uiteindelijk had Mir er genoeg van, en at de laatste burger op. Hap klaar. Op naar het volgende dorp.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #152 Gepost op: juli 21, 2015, 02:57:07 pm »

;D

Arrodonius liep het café uit. Een aantal dooien achterlatend. Ach, hij had wel ergere dingen gezien. Maar hij wist het nu wie de veroorzakers waren: de twee beesten uit het dorp. Het moest wel. Dus pakte hij zijn knapzak, inmiddels zonder Bratwursten, en liep het bos in om eerst maar eens Aapje te vinden. Al snel kwam hij hem tegen, bezig met zijn Barmhartige Meerdaagse Wagen. Of hoe het ook heette een paar dagen geleden. Vanachter besloop Arrodonius de arme Aap en sneed zo zijn hoofd eraf. Zo, dat is één. Op naar de wolgende (typefout die ik bewust laat staan).

Boeren Mest Wagen zeiden wij vroeger altijd.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #153 Gepost op: juli 21, 2015, 04:59:45 pm »

Toen liep Aapje gewoon weg. "Ik moet het anker repareren van mijn Bijdehante Meerpaarden Wagon." En weg was hij. Arrodonius had het idee dat Aapje iets niet helemaal begreep. Ankers waren voor boten, niet voor wagonnen!

Dat was hem, AR. Ook wij zeiden altijd boeren mest wagen.

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #154 Gepost op: juli 21, 2015, 07:13:26 pm »

Wij waren niet zo rijk bij ons in het dorp dat we BMW's in de buurt hadden... ::)
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #155 Gepost op: juli 24, 2015, 05:29:50 pm »

Als er nog een nieuw potje komt wat begint over drie weken (ja ik weet het: lange termijnplanning als student, dat kan nooit goed gaan) dan doe ik mee!
Victoria Concordia Crescit.

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #156 Gepost op: juli 24, 2015, 09:19:10 pm »

Ik doe dan ook mee.
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #157 Gepost op: juli 24, 2015, 11:23:39 pm »

Ik ga 24 augustus op vakantie. Voor die tijd kan ik vast nog wel een keertje meespelen.
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Aapje

• Hero Member
« Reactie #158 Gepost op: juli 24, 2015, 11:50:46 pm »

Heuy! Ik wil wel hosten. Kost toch niet super veel tijd en kan vaak nog wel even tussendoor. En aangezien we om de dag werken... Mocht het een keertje wat later worden, nog geen probleem.

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #159 Gepost op: juli 25, 2015, 04:03:55 pm »

Leuk!

Ik heb trouwens de vorige keer de volgende mensen een pb gestuurd:
Inquisitor Constantine, Aragorn, Pingwin, Valentinos, Bob, tic, Mir, Whiteridder, aunknorrie, AR, horizon, Aapje, wraith 2.5, stijn19, mr.black, howling wolf, Ivar Svenson, SawtoothGleek, Wolverhampton Wanderer, Wandelaar, LoD, morbal, Possible, IceAR13, Lazo, Sareth en Braytac.

Een aantal daarvan hebben nog gereageerd wel interesse uitgesproken. Ook een hoop mensen die niet meer hebben gereageerd.

Mensen die ik dan ben vergeten (bleek achteraf):
Laykaios
Chefminipup
TGK21
Lord Raven
En dan nog vast een aantal, maar dat weten jullie misschien nog wel.

Kijk maar of dat je hier nog wat mee kan.
Victoria Concordia Crescit.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #160 Gepost op: juli 29, 2015, 04:47:33 pm »

Een aantal zijn volgens mij ook gewoon niet meer actief op het forum. Valentinos bijvoorbeeld, heb ik al een hele tijd niet meer gezien. Maar dat gold voor John ook, tot hij mensen voor z'n scriptie zocht en toevallig toen je ww wilde spelen, opeens weer de kop op stak ;D
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #161 Gepost op: juli 29, 2015, 06:56:39 pm »

Hoi, hoi, zwaai, zwaai.

Ik had inderdaad niet gereageerd (sorry) maar ik was op vakantie en het daarna eigenlijk glad vergeten.

Opzich ben ik ook wel in voor meer potjes ww (alhoewel ik vanaf 24 aug weer weg ben..) en minder tijd heb om te spelen dan vroeger is een potje ww altijf wel leuk :)

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #162 Gepost op: augustus 02, 2015, 02:33:37 am »

Oei, ook ik niet gereageerd. Als er weer een start, geef dan even een gil. Laatste tijd wel druk met plannen van veiligheidsoefeningen en een bruiloft maar moet goed komen ;)
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Aapje

• Hero Member
« Reactie #163 Gepost op: augustus 02, 2015, 10:24:53 am »

Gil! Er is weer een gestart, kijk maar even, tweede topic.
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]