GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 11

Auteur Topic: Zomer ww: digës wake - speeltopic  (gelezen 19680 keer)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
Re: Zomer ww: digës wake - speeltopic
« Reactie #30 Gepost op: juli 15, 2015, 10:32:24 am »

iedereen heeft toch een rol pm gehad.

Dit soort opmerkingen waren in het verleden genoeg om je verdachte nummer 1 te maken...  ::)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #31 Gepost op: juli 15, 2015, 10:51:53 am »

IceAR vraagt mij iets? Waar dan? ???

Oh, wie nummer 13 is. Dat is een verwijzing naar de persoon met nummer 13 in zijn naam natuurlijk.
En of ik een PM heb gehad. Tsja, wie weet? Sowieso één. Maar misschien zijn het er wel meer.

"Verklaar u nader!" Arrodonius schrok wakker. Waar ben ik? Wie ben ik? Waarom ben ik? Ok, die laatste vraag is wel iets te ingewikkeld om te beantwoorden. Gaat het ook niet om. De ogen gingen open, en het was de horizon die voor hem uitstrekte. Of niet de horizon, gewoon horizon. Ook goed. De slaap werd eens goed uit de ogen gewreven, en toen bleek dat hij nog altijd in de kroeg was. Iedereen stond om hem heen. "Wie is nummer 13?" Nummer 13, heb ik dat ooit genoemd, dacht Arrodonius. "In je slaap mompelde je iets over postduiven naar nummer 13."
Arrodonius snapte het niet meer. Wat hij nog wel wist, was dat hij bijzonder slecht had geslapen. Veel geluid 's nachts, alsof er slechte dingen aan de hand waren. Zoiets had hij nog nooit meegemaakt, dus was het nu een goede eerste keer. Een leuk avontuurtje voor erbij, heb ik ook nog iets te doen in dit verdomde Albanië.

Toen liep Aapje gewoon weg. "Ik moet het anker repareren van mijn Bijdehante Meerpaarden Wagon." En weg was hij. Arrodonius had het idee dat Aapje iets niet helemaal begreep. Ankers waren voor boten, niet voor wagonnen!
Citaat van: Pingwin
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

JohndeWOLF

• Newbie
  • *
« Reactie #32 Gepost op: juli 15, 2015, 10:58:10 am »

Dit soort opmerkingen waren in het verleden genoeg om je verdachte nummer 1 te maken...  ::)

;D

@ Morbal: Je gaat wel heen en weer. Is Ice nu een verdachte omdat hij makkelijk met jou op aapje mee gaat?

- edit - @ Horizon: Ik snap het safe zetten van AR en Ice (zo snel gebaseerd op?) ook niet helemaal...
« Laatste verandering: juli 15, 2015, 10:59:51 am door JohndeWOLF »

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #33 Gepost op: juli 15, 2015, 11:03:07 am »

Niet als de host nergens heeft gezegd dat iedereen een pm heeft gekregen. ;)
(Of ik moet wel heel erg scheel zijn).

Denk je dat wolven de gok nemen, als ze het niet zeker weten of de host iedereen een pm heeft gestuurd, om over pm's te gaan rondkwekken?

Maar nu AR al ergens Morbal als mogelijke stem heeft genoemd, Aapje dat vrijwel zeker doet en IC ook al die kant op hint. Gaan we Morbal lynchen die safe is? Nee toch?

En IC, je geeft nu al twee keer een soortgelijke post dat "iets" een stem kan verdienen. Goed bezig. Tenminste een reden ervoor, toch? ;)

Waarschuwing -
@ John, hopelijk wat duidelijker hierboven waarom ik ze naar safe schuif?
Maar waar haal jij uit dat Morbal Ice verdachte vind?
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #34 Gepost op: juli 15, 2015, 11:17:55 am »

@ MiR, welk reden vind je de beste tot nu toe: die van IC, Morbal of AR ?

Die van Morbal. 'omdat het kan' is een goede reden voor alles.  :)

Daarna gaat Morbal echter wel een beetje de boot in door erg serieus op elk prikje in te gaan.

Goedemorgen, AR en IceAR zijn samen met John en Morbal wolf. Oh, en Horizon ook, omdat hij als eerste postte.

en

Goedemorgen, AR en IceAR zijn samen met John en Morbal wolf. Oh, en Horizon ook, omdat hij als eerste postte.
Dan benoem je Whiteridder, Mir, IC en jezelf niet. Daar zitten de echte wolven dus tussen?

Tenzij aapje of ice iemand vergeet zou dus iedereen genoemd moeten zijn.

Verder valt me op dat Horizon AR en ice snel safe zet, op basis van?

Ice gaat echter vlotjes mee op Aap, die inderdaad wel een vreemd bericht post dat zegt dat hij de wolf is of toch tussen de laatst benoemden dat daar de wolf tussen zou zitten.

Dat is allemaal natuurlijk dwaas heen en weer gesteek.

Het is inderdaad dwaas heen en weer gesteek, maar hij gaat er erg serieus op in. Verdedigend. Hij heeft zelf ook geen goede reden voor zijn stem, dan kun je anderen eigenlijk niet verwijten dat die dat niet hebben.

- edit - @ Horizon: Ik snap het safe zetten van AR en Ice (zo snel gebaseerd op?) ook niet helemaal...

Ik eigenlijk ook niet ??? Zou je dat, gewoon uit de goedheid van je hart, niet omdat je het graag wilt, nog eens uit kunnen leggen?
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #35 Gepost op: juli 15, 2015, 11:22:41 am »

Maar nu AR al ergens Morbal als mogelijke stem heeft genoemd, Aapje dat vrijwel zeker doet en IC ook al die kant op hint. Gaan we Morbal lynchen die safe is? Nee toch?
Eensch. Morbal is safe en ondanks dat hij de dood verdient, is het niet handig als we dit potje willen winnen.

Voor alle mensen die niet begrijpen waarom sommigen safe zijn (waaronder Morbal):
Citaat van: horizon

Denk je dat wolven de gok nemen, als ze het niet zeker weten of de host iedereen een pm heeft gestuurd, om over pm's te gaan rondkwekken?

Maar wie dan wel? IC lijkt een goede kandidaad omdat hij loopt te stoken, of enkele mensen die het PM verhaal na een duidelijke uitleg van horizon nog niet snappen. Want die vallen door de mand omdat ze het niet wisten.
Ja, werewolf gaat voor een villie om de combinatie van de wolf vinden én de rest overtuigen dat je gelijk hebt.

JohndeWOLF

• Newbie
  • *
« Reactie #36 Gepost op: juli 15, 2015, 11:26:30 am »

En IC, je geeft nu al twee keer een soortgelijke post dat "iets" een stem kan verdienen. Goed bezig. Tenminste een reden ervoor, toch? ;)

Waarschuwing -
@ John, hopelijk wat duidelijker hierboven waarom ik ze naar safe schuif?
Maar waar haal jij uit dat Morbal Ice verdachte vind?

Nee, door wat jij zegt staat Morbal safe. Die in mijn ogen heen en weer gaat (wat stoken met stemmen op aapje omdat het kan, en dan wie met hem mee gaat op in springen), en een beetje vaag doet, maar wel safe is juist door wat jij nu zegt.

Waarom AR en Ice safe zijn (om die reden) snap ik dus niet?

Dat van Morbal en Ice is:

en

Dan benoem je Whiteridder, Mir, IC en jezelf niet. Daar zitten de echte wolven dus tussen?

Tenzij aapje of ice iemand vergeet zou dus iedereen genoemd moeten zijn.

Verder valt me op dat Horizon AR en ice snel safe zet, op basis van?

Ice gaat echter vlotjes mee op Aap, die inderdaad wel een vreemd bericht post dat zegt dat hij de wolf is of toch tussen de laatst benoemden dat daar de wolf tussen zou zitten.

Dat is allemaal natuurlijk dwaas heen en weer gesteek.

Waarschuwing -
Klopt AR

-edit- en dan kom ik weer terug (nou ja was er nog eigenlijk, hoewel Morbal een leuke poging ondernam om dit te verstoren) bij mijn verdachte nummer 1: IC  :P
« Laatste verandering: juli 15, 2015, 11:28:05 am door JohndeWOLF »

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #37 Gepost op: juli 15, 2015, 11:27:58 am »

Op basis daarvan kan je misschien zien dat ze safe staan, maar vergis ik mij of was dat vroeger ook een runing joke van minstens 1 van de 2 om over pm's te beginnen?

@ mir, ik hoop gewoon een beetje vaart in het spel te krijgen. om toch al een net iets gefundeerdere stem te kunnen uitbrengen. mijn stem aankondiging gisteren was vooral met het idee dat we gisteren al de eerste stem ronde zouden hebben. niet goed gelezen van mij.

@ horizon, ik heb eens gezegd dat ice meegaat op aapje. dit is een beetje verdacht. dus ja ik hou ice niet safe, maar in mijn ogen is hij nog niet meer wolf dan iemand anders.

Op basis van "vandaag" (dus sinds begin van het spel tot eerste lynch) vind ik Horizon met het vage gedoe, ik vind ice en ar safe en er niet meteen uitleg over willen geven, en ice het meeste verdacht. van ice gaan we vermoedelijk niets meer zien. dus Horizon, laat je gaan zou ik zeggen. Vermoedelijk gaat hierom toch mijn stem naar jou.
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #38 Gepost op: juli 15, 2015, 11:30:04 am »

@ MiR,  ;D

Vooruit dan maar...

... de host schrijft nergens dat hij pm's heeft verstuurd. Dat de wolven en de sorc die krijgen is natuurlijk logisch maar dat de gewone burgers een pm krijgen is niet standaard. Als wolf (of sorc) ga je dat risico niet aan om dan over pm's te gaan beginnen en vragen. Aangezien AR en Ice daar als eerste mee beginnen mogen ze voorlopig naar safe.
Plaats daarbij de opmerking van Morbal die het vrij letterlijk plaatst dat iedereen een rol pm heeft gekregen laat me denken dat hij ook villie is. Bij hem nog wat eerder dan bij Ice en AR die natuurlijk samen kunnen wolven en mij nu uitlachen omdat ik ze naar safe schuif.  ;)

Waarschuwing -
AR snapt het. :thumbs up: (ik mis die emoticon op gwhobby).

so...
Waarschuwing -
@ John, volgens mij is dat een wazige regel van Morbal waar jij dat uithaalt, ik zie dat niet 1-2-3 (dat Morbal Ice wolf vind), maar ik kan begrijpen dat je dat er wel in kan lezen.
En ja, klopt, Morbal safe daardoor en Ice + AR: zie hierboven.

doe effe rustig...
Waarschuwing -
doe normaal. Stem op mij?  :o
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

JohndeWOLF

• Newbie
  • *
« Reactie #39 Gepost op: juli 15, 2015, 11:36:13 am »

@ MiR,  ;D

Vooruit dan maar...

... de host schrijft nergens dat hij pm's heeft verstuurd. Dat de wolven en de sorc die krijgen is natuurlijk logisch maar dat de gewone burgers een pm krijgen is niet standaard. Als wolf (of sorc) ga je dat risico niet aan om dan over pm's te gaan beginnen en vragen. Aangezien AR en Ice daar als eerste mee beginnen mogen ze voorlopig naar safe.
Plaats daarbij de opmerking van Morbal die het vrij letterlijk plaatst dat iedereen een rol pm heeft gekregen laat me denken dat hij ook villie is. Bij hem nog wat eerder dan bij Ice en AR die natuurlijk samen kunnen wolven en mij nu uitlachen omdat ik ze naar safe schuif.  ;)

Waarschuwing -
AR snapt het. :thumbs up: (ik mis die emoticon op gwhobby).

so...
Waarschuwing -
@ John, volgens mij is dat een wazige regel van Morbal waar jij dat uithaalt, ik zie dat niet 1-2-3 (dat Morbal Ice wolf vind), maar ik kan begrijpen dat je dat er wel in kan lezen.
En ja, klopt, Morbal safe daardoor en Ice + AR: zie hierboven.

doe effe rustig...
Waarschuwing -

Daarom vroeg ik dat aan Morbal, of dat van hem een verdachtmaking was (na het meegaan met hem door Ice). Was nog geen constatering, maar haalde dat er wel uit ja.

Maar van Ice en AR over pm's was juist meer een grap, en Morbal was de eerste die er serieus een opmerking over maakte? Ik bedoel, AR zegt iets van 'nummer 13 heeft een PM'. Dat zou er meer op duiden dat hij zou denken dat villies geen pm krijgen en wolven (en specials) wel. Maar ik zie dat meer als openingsgrap onderling dan iets om hem verdacht te maken (of in jou geval safe te zetten???). Oftewel: Ik zet alleen Morbal daarom safe(er). Ik vind Ice (zoals Morbal al aangeeft) namelijk ook enigzins verdacht overkomen...

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #40 Gepost op: juli 15, 2015, 11:40:12 am »

Host intermezzo:

Ik ben helaas vandaag, onverwacht, verlaat met het posten van de lynch. De lynch komt vanavond wel, maar ik weet niet exact hoe laat. De instuurtijden van de lynch blijven echter staan.

Omdat ik het anders niet eerlijk vind voor de specials krijgen zij tot morgen 10:00 `s ochtends voor het insturen van de acties.

Vanaf morgen lopen de tijden weer normaal. Excuses voor het ongemak.
Victoria Concordia Crescit.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #41 Gepost op: juli 15, 2015, 11:46:36 am »

Hierom ben ik dus tegen dat gedoe met 'Wie heeft een PM gehad?'

Dat gaat me veel te makkelijk. Ar en Ice doen dit ongeveer elk potje. Was idd een running gag. Volgens mij is Valentinos er ooit mee begonnen, maar ongeveer iedereen nam het over. Als wolf of sorc moet je daar wel in mee gaan, anders ben je meteen verdacht ;)
Dus ik vind dat je ze veel te makkelijk safe zet.

Citaat

Punt twee: juist.
Punt een: daar kan ik in mee gaan.

Citaat

Zet je jezelf nou safe? Dat zou normaliter genoeg reden zijn voor een stem ;D

Tijd voor fluff:
Mir wist nog steeds niet helemaal in welke tijd dit verhaal zich afspeelde. Dus had hij, hoewel hij gewend was om in de buitenlucht te slapen, het zich toch maar gemakkelijk gemaakt en zijn intrek genomen in een van de vele leegstaande iglovormige bunkertjes die de heuvels opsierden. Of opsierden? Het was maar net hoe je het bekeek. Het waren lelijke pukkels in het landschap, stille getuigen van het lelijke Hoxha-regime dat er met zoveel geweld voor had gezorgd dat alle ontwikkelingen in de rest van Europa rustig aan dit land voorbij waren gegaan. Maar ze hadden ook wel hun charme. Als je de militaire paranoia waaraan ze ontsproten waren, buiten beschouwing liet, zagen ze er wel schattig uit en ze waren wat dit land uniek maakte. En er paste precies een slaapzak in, waardoor je nooit meer een tentje hoefde mee te nemen en je je de kosten van een bed in een herberg kon besparen.
« Laatste verandering: juli 15, 2015, 11:54:16 am door Mir »
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

AR

• Jr. Member
  • **
  • Gewoon AR
« Reactie #42 Gepost op: juli 15, 2015, 11:57:28 am »

Dat gaat me veel te makkelijk. Ar en Ice doen dit ongeveer elk potje. Was idd een running gag. Volgens mij is Valentinos er ooit mee begonnen, maar ongeveer iedereen nam het over. Als wolf of sorc moet je daar wel in mee gaan, anders ben je meteen verdacht ;)
Dus ik vind dat je ze veel te makkelijk safe zet.
Ben ik het ook mee eens. Maar hé, alles is beter op dag 1 dan 'nou, ik denk dat Mir een lange neus krijgt, dus hij is wel wolf!' Alhoewel, als hij echt een lange, houten neus krijgt, vind ik het misschien nog wel een echt goede reden ook...
Thema voor komende weerwolf: pinokkio! Wie krijgt de langste neus?
(nee, ik ben niet helemaal serieus dit potje tot nu toe. Nog meer reden om me wel/niet* safe te zeten
* doorhalen wat wel/niet* van toepassing is)

Morbel (typefoutje, maar liet ik maar gewoon staan) is wel safe om de PM omdat hij zich echt uitspreekt. Horizon doet momenteel pogingen om te analyseren. Zegt dus totaal niets over zijn rol.

Citaat van: Mir
Zet je jezelf nou safe? Dat zou normaliter genoeg reden zijn voor een stem
Doe jij dat niet dan? Dan ben je dus wolf! Stem op Mir!!!1!!111!!!!1!!!!!!1111!

Citaat
Volgens mij is Valentinos er ooit mee begonnen
Je kan de Grote Valentinos nooit genoeg eren. Waarom doet hij niet mee? Hij was een perfecte wolf geweest.

Of gewoon Whiteridder stemmen. Om te stoken.

Er was een postduif losgelaten en die vloog door de kroeg heen. Aapje zag hem helaas niet meer omdat hij met zijn anker bezig was, maar verder struikelde bijna iedereen over die stomme postduif. "Mijn postduif!" "Maar jij zou nooit een postduif mogen krijgen!" "Alweer die stomme postduiven, houd er toch eens over op!" "Bratduif! Of Postwurst! Omnomnom..."

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: juli 15, 2015, 12:06:57 pm »

Citaat van: Mir
Zet je jezelf nou safe? Dat zou normaliter genoeg reden zijn voor een stem
Doe jij dat niet dan? Dan ben je dus wolf! Stem op Mir!!!1!!111!!!!1!!!!!!1111!

Natuurlijk ben ik safe. Ik zeg het alleen niet 8)

PS nog vergeten: Aapje is verdacht. Hij sleutelt aan een BMW. Typische poging om in deze omgeving niet op te vallen. Albanezen houden namelijk van sleutelen aan auto's. Althans, ik weet niet of ze daarvan houden, maar ze doen het veel. Alleen: een beetje zichzelf respecterende Albanees heeft een Mercedes. Een BMW zou een Albanees nog weigeren als 'ie hem gratis kreeg. Aapje dus met stip op 1.
« Laatste verandering: juli 15, 2015, 12:10:02 pm door Mir »
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #44 Gepost op: juli 15, 2015, 12:22:16 pm »

Volgens die logica zet ik u met stip op 1 en aapje safe, want dan zou aapje niet van hier zijn en dus de priester zijn. Of net als 1 van de vele op doortocht hier.  :P
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 11