GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 35

Auteur Topic: Sprue exchange GW Hobby  (gelezen 54002 keer)

Gunbird

• Hero Member
Re: Sprue exchange GW Hobby
« Reactie #15 Gepost op: juli 25, 2015, 10:50:04 pm »

Goed, net toegevoegd: zakjes met sprue inhoud (plus een stapel losse zakjes voor als je er sprues in kwijt wilt die halfvol zijn, ff strippen en in een zakje doen is makkelijker), 20mm Panther tank, zak bases, wat Dystopian wars modellen, sprues van iets heel vaags, hoop metalen Imperial Guard modellen, nog meer GW bits. Doos is nu 3/4 vol.

Drunkendwarf, je hebt een PM.

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: juli 26, 2015, 10:03:22 am »

Goed, net toegevoegd: zakjes met sprue inhoud (plus een stapel losse zakjes voor als je er sprues in kwijt wilt die halfvol zijn, ff strippen en in een zakje doen is makkelijker), 20mm Panther tank, zak bases, wat Dystopian wars modellen, sprues van iets heel vaags, hoop metalen Imperial Guard modellen, nog meer GW bits. Doos is nu 3/4 vol.

Drunkendwarf, je hebt een PM.

en beantwoord!

Nog even wat vragen: is er een vaste periode dat de doos doorgestuurd moet worden? (na 2 weken of zoiets; of zo snel mogelijk); gaan we melden wat we erin doen en eruit halen? (wat mij betreft geen probleem); hoe lang gaan we door?

Ik kijk ernaar uit!
DJ

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: juli 26, 2015, 11:21:56 am »

Zo snel mogelijk doorsturen aub.(want wat wil je anders doen, hem 2 weken op je tafel laten staan en bewonderen?  :o )

Je hoeft van mij niet perse te melden wat erin gaat of wat je eruit haalt, dat kan het nadeel hebben dat mensen er naar uit gaan kijken en dan blijkt je voorganger net die spullen eruit gehaald te hebben. Ik denk dat alleen aangeven wat je eruit haalt en wat je er mee gaat doen als heel leuk is :)

We doen eerst even 1 ronde en dan beoordelen we wel wat we er van vonden en of we het nog een keer doen :D

Ik heb nu je adres en je Kiala punt, ik moet alleen nog je emailadres hebben ;) (zodat Kiala je kan melden dat je pakket aangekomen is op je punt)

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: juli 26, 2015, 01:30:54 pm »

Ik heb nu je adres en je Kiala punt, ik moet alleen nog je emailadres hebben ;) (zodat Kiala je kan melden dat je pakket aangekomen is op je punt)

emailadres gestuurd!

We doen eerst even 1 ronde en dan beoordelen we wel wat we er van vonden en of we het nog een keer doen :D

Eerlijk gezegd vind ik één ronde een beetje kort; als tweede op de lijst heb ik beperkte keuze (overblijfselen van één persoon); dat bepaalt wat ik er uithaal en dat heeft zijn weerslag op wat ik er in doe.

Laat maar; komt wel goed :)

DJ
« Laatste verandering: juli 26, 2015, 07:43:41 pm door Drunkendwarf »

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: juli 26, 2015, 09:15:01 pm »

Niet teveel fussen, als het aan mij ligt gaat de doos wel meer dan 1 keer rond, maar ik laat graag de groep het na 1 ronde beoordelen om te zien of iedereen het ook leuk vondt en of ze het nog een keer willen.

Maar als je je zorgen maakt, naar wat voor bits ben je op zoek, dan (als ik die heb) gooi ik ze erbij. :)

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: juli 26, 2015, 09:39:41 pm »

Niet teveel fussen, als het aan mij ligt gaat de doos wel meer dan 1 keer rond, maar ik laat graag de groep het na 1 ronde beoordelen om te zien of iedereen het ook leuk vondt en of ze het nog een keer willen.

Maar als je je zorgen maakt, naar wat voor bits ben je op zoek, dan (als ik die heb) gooi ik ze erbij. :)

Nee hoor! doe gewoon maar zoals gepland; had even een minder moment.

DJ

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: juli 27, 2015, 10:09:27 pm »

Erg benieuwd! Een erg goed initiatief Gunbird, er is altijd wel een bit waar je een andere hobbyist blij mee kunt maken, en duiken in zo'n doos met miniaturen(-onderdelen) is volgens mij zo ongeveer gelijk aan een pakjesavondervaring van vroeger 8)
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: juli 27, 2015, 11:08:46 pm »

Net nog wat jungle scenery erbij gedaan en gemerkt dat de doos nu vol zit. Das niet praktisch dus nu op zoek naar een doos met groeiruimte. Ik denk dat ik er ook wat vallejo verf bij ga gooien voor mensen die eens een ander verfje dan GW willen testen. Tevens een WSS erbij gestopt als leesvoer, en ik zal morgenavond nog een keer de zolder doorspitten voor spullen om erin te stoppen, ik wil dat jullie meer dan voldoende keus hebben in deze doos :)

Tisnix

• Newbie
  • *
« Reactie #23 Gepost op: juli 27, 2015, 11:15:34 pm »

Kan ik ook nog meedoen?

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: juli 27, 2015, 11:28:14 pm »

Tuurlijk, je bent nu nummer 9 :)

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #25 Gepost op: juli 28, 2015, 12:26:53 am »

Een tijdschrift erin doen is ook een goeie! Mooie manier om die aan elkaar door te geven, goed plan zeg, ik ga ook alvast een en ander bij elkaar verzamelen :D
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

huppelspin

• Full Member
« Reactie #26 Gepost op: juli 28, 2015, 08:51:56 am »

Leuk idee! Zo kom je weer op andere nieuwe ideeen van sphllen die je nog noooooooit hebt gezien!
Ik doe graag mee!

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #27 Gepost op: juli 28, 2015, 09:00:52 am »

Huppelspin is nummer 10 :)

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: augustus 01, 2015, 11:54:10 pm »

Doos is nu 2x zo groot, weegt meer dan 4 kilo, en nog denk ik dat er meer bij kan. Misschien dat ik voor nog een grotere doos ga.....

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #29 Gepost op: augustus 02, 2015, 12:21:12 am »

Jemig, ik ga op vakantie en mis deze lol...

Kan meedoen nog?
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2018:
W: 15
D: 3
L: 11
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 35