GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 35

Auteur Topic: Sprue exchange GW Hobby  (gelezen 70134 keer)

Gunbird

• Hero Member
Re: Sprue exchange GW Hobby
« Reactie #30 Gepost op: augustus 02, 2015, 02:47:56 pm »

Tuurlijk Helm, je bent nummer 11  8)
« Laatste verandering: augustus 02, 2015, 10:05:46 pm door Gunbird »

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #31 Gepost op: augustus 02, 2015, 03:03:47 pm »

Jeuj!
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

Middle-Earth SBG 2019:
W: 12
D: 1
L: 4

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #32 Gepost op: augustus 02, 2015, 09:44:02 pm »

Zo, net nog wat spullen er in gedaan en nu definitief dichtgeplakt. Morgen gaat het op de post. Drunkendwarf, graag in dit topic melden als je het hebt opgehaald (hoewel ik het ook van je kan zien) zodat ik het topic aan kan passen. Probeer het pakket zsm door te sturen (volgende dag ideaal, binnen een paar dagen is vaak wat realistischer) en neus het goed door om iets van je gading te vinden. Er zitten hele kits in (een complete oude Eldar anti tank kristal dinges bijvoorbeeld) maar ook bits, tijdschriften en hobby materiaal. Ik heb alles uitgezocht op bruikbaarheid, dus geen kapotte (of althans niet repareerbaar) dingen erin doen aub. De een zal nix aan GW hebben, de ander niets aan historisch, en een derde niets aan knutselspullen. Stop er iets in van dezelfde of meer waarde (in jouw ogen of houd de retailprijs aan van de winkel als je een lat wilt hebben). Als je merkt dat de doos begint te verslijten of te klein is, vervang hem dan door een nieuwe aub....het zou zonde zijn als deze onderweg een keer sneuvelt en alles stopt. Tijdschriften, je kunt ze zelf een avondje doorlezen (altijd leuk) of er een ander wargames gerelateerd tijdschrift erin stoppen, of misschien zelfs een wargamingboek. Houd het algemeen. Een regelset kan voor velen leuk zijn om te lezen, een oude Codex Dark Eldar is dan weer erg niche :) Ik heb de focus gehouden op 40% GW dingen en 40% Historisch en 20% hobby stuff. Over de winkelwaarde van alle spullen die er nu inzitten wil ik niet eens nadenken!

Als laatste note, Mo gaf aan dat hij nog wat bits zocht, speciaal voor hem heb ik een witte enveloppe erbij gedaan met zijn naam erop en de gewenste bits er in. Mocht je iets mee willen sturen voor een maat die lager op de ladder staat (of boven je, voor de volgende ronde), dan kan dat wat mij betreft als het in een standaard witte enveloppe of kleiner past. Bits en losse mini's zijn dus ok, complete kits formaat landraider zijn dan weer niet de bedoeling.

Dan gaat bij deze officieel de GW Hobby Sprue Exchange van start. Ik wens iedereen veel plezier met het openen van een vroeg kerstcadeau en ik hoop dat je net zo veel plezier beleeft aan dit als ik doe. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gewoon. Mocht je ook mee willen doen, dan kan dat natuurlijk, gewoon posten.

Succes!

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #33 Gepost op: augustus 02, 2015, 09:56:33 pm »

Ik ben er klaar voor!

DJ

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
« Reactie #34 Gepost op: augustus 02, 2015, 10:02:31 pm »

Hey,

Ik vind het een tof idee! Als ik nog mee kan doen, graag!

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #35 Gepost op: augustus 02, 2015, 10:06:01 pm »

Crackbone, je bent nummer 12

smeets

• Hero Member
  • love is the answer.
« Reactie #36 Gepost op: augustus 02, 2015, 10:15:05 pm »

Yeah!!!!

De Kerstmuziek staat al op!! Laat het maar snel pakjesavond zijn... ;) ;D

Drunkendwarf

• Hero Member
« Reactie #37 Gepost op: augustus 05, 2015, 01:47:44 pm »

Het leek wel Sinterklaas  ;)!

Zojuist het pakket opgehaald en een velletje Bretonnian transfers en plastic aquarium groen eruit gehaald (en uiteraard ook zaken terug gestopt).

Aangezien het aantal zakjes losse figuren/klein spul waarschijnlijk toe gaat nemen heb ik er een plastic assortimentsdoos in gedaan om dat bij elkaar te houden zodat niet alles gaat zwerven en de spullen ook enigszins beschermd zijn.

Ga nu opzoek naar plakband en probeer het pakket vandaag nog naar Death Falcon te sturen.

DJ

Galvainn

• Full Member
« Reactie #38 Gepost op: augustus 05, 2015, 01:54:54 pm »

@Gunbird: kun je mij ook op de lijst zetten?

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #39 Gepost op: augustus 05, 2015, 02:05:03 pm »

Galvainn, je bent nummer 13. Je draagt toch geen rood shirt hopelijk?  ;D

DrunkenDwarf, fijn dat je het leuk vindt  ;D

Even voor de zekerheid, om met Kiala te kunnen versturen moet je daar een account aanmaken (is gratis) en online de maten en het gewicht van het packet doorgeven (zit nu tussen de 4 en 5 kilo), het Kiala punt van de volgende in rij selecteren (of die daarna als die op vakantie is/gaat) en dan "Betalen op het Kialapunt" selecteren. Je krijgt dan een PDF die je uit moet printen en op de doos moet plakken. Dan de doos afgeven en betalen, kinderspel! (misschien allemaal overvloedige informative, maar ik kan het maar beter even gezegd hebben)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #40 Gepost op: augustus 05, 2015, 02:45:32 pm »

Even tussendoor, is het geen idee om de box ook op Ducosim te krijgen?
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #41 Gepost op: augustus 05, 2015, 02:54:28 pm »

Dat is niet de bedoeling van een gamer to gamer sprue exchange, maar hoe zie jij het voor je dan, de doos op een beurs?

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #42 Gepost op: augustus 05, 2015, 02:59:14 pm »

Precies, de doos op de beurs bij de GW stand. Iets erin doen is iets eruit halen.

Ik heb zelf bijvoorbeeld nog wel een donatie voor de doos, maar denk niet dat er voor mij veel interessants in zit. Vandaar dat ik zelf ook niet direct aan de exchange wil deelnemen, maar misschien wel kan bijdragen.
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: augustus 05, 2015, 03:07:46 pm »

@IC: Toen ik eventmanager was hebben we jarenlang een drietal bits boxen gehad. Dat liep altijd erg goed, er werd veel in gedaan en ook met een blij gezicht weer veel uitgehaald. Ik denk dat de dozen bij de andere verenigingsspullen staan, misschien bij Aragorn? Ik zou hem eens vragen, dan kan dit nieuw leven ingeblazen worden 8)
« Laatste verandering: augustus 05, 2015, 03:09:21 pm door Raz »
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #44 Gepost op: augustus 05, 2015, 03:09:59 pm »

Dat lijkt mij niet een beslissing die ik kan nemen, maar die ik aan de mensen die meedoen overlaat.

Persoonlijk zou ik nee zeggen, maar dat uitleggen kan ik even niet, meer omdat het nooit ter sprake is gekomen bij de LAF doos, het is nu meer het gevoel wat ik er bij heb. Maar als de rest voor is, waarom niet.

ALs er al dozen zijn, waarom niet die speciaal voor Ducosim gebruiken?

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 35