GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1] 2 3 ... 5

Auteur Topic: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic  (gelezen 21433 keer)

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic
« Gepost op: augustus 03, 2015, 08:04:20 pm »

We zijn in 1452, ergens in een sneeuwgebied diep in Rusland. Ze waren aanbeland in het kleine dorpje om de hoek. Was een wereldtocht van wel 5 kilometer, dus tijd om een pintje te nemen. Het was een reisgenootschap van 6 mensen. Was allemaal heel gezellig, veel bier natuurlijk en een boel gezelligheid. Iedereen strompelde naar het bed terug om te slapen, morgen de volgende 5 kilometer strompelen! Op begeven moment komen ze er wel, die 1000 kilometer verder.

Echter, na die nacht, gingen ze niet meer verder. Toen ze wakker werden, waren er nog maar 5. Eentje was dood gegaan, dat was een streep door de rekening.

Maar wie heeft diegene dood gemaakt? Dat is de vraag… Dat het een weerwolf was, stond vast. Er zat nog een dikke slagtand in het lichaam.

Rollen:
4 villagers
1 wolf
Lynch/lunch om de dag: maandag, woensdag en vrijdag. Lynch om 20:00, lunch om 21:00.

1. Whiteridder
2. Mir
3. tic
4. Lazo
5. Ivar Svensson - Villager / lynch 1

Iedereen heeft PM gehad.

Eerste ronde: woensdag.
« Laatste verandering: augustus 05, 2015, 08:55:19 pm door Aapje »

tic

• Newbie
  • *
Re: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2015, 08:17:22 pm »

Na Zdorovie, dacht tic terwijl hij nog een scheut vodka naar achter gooide. Tic had het erg naar ze zin, hij leek wel op een tropisch eiland te zitten en werd omringd door mooie dames. Heerlijk. Hemel. Het was zo mooi dat het allemaal een droom leek... en helaas, was het ook zo :(

Toen Tic eenmaal wakker werd zag hij dat hij helemaal niet met mooie dames op een tropisch eiland zat, maar met 6 behaarde mannen in het koude Rusland was. Correctie, 5. Vanacht was er blijkbaar iets heel ergs gebeurd. Slaapdronken ging Tic op onderzoek uit.

Ic blaft.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #2 Gepost op: augustus 03, 2015, 11:04:37 pm »

Het is Rusland, Tic. Mooie dames zijn nooit ver weg ;)

Mir werd wakker met een kater. Uiteraard, want hij was in Rusland. Dan hoorden katers erbij. Niets was dan beter dan een 'Russisch ontbijt': een shotje wodka om de maag te kalmeren (altijd een bodempje in de fles laten zitten voor de volgende ochtend), een hapje zuur (verse augurk) en een plons in een ijsbad om het hoofd wakker te maken. Die moest je alleen zelf hakken, want 's nachts vroor alles dicht. Hij pakte dus zijn pikhouweel en liep naar de vijver naast de blokhut waar hij en zijn kompanen de nacht hadden doorgebracht. Ze waren ver van Moskou, ver buiten de grenzen van het grootvorstendom, in vijandelijk gebied...
Voor hij echter een wak had kunnen hakken, werd hij onaangenaam verrast door een aanblik die zijn hoofd eveneens meteen ontnuchterde, maar niet op de manier waarop hij gehoopt had: de aanblik van een vers lijk. Hij dacht meteen aan Tartaarse sluipmoordenaars, of misschien een Siberische koppensneller, maar aan de sporen te zien was het erger, gevaarlijker dan dat: een weerwolf. Mir besloot dat ijsbad alsnog maar te nemen, want een heldere geest zou hij nog nodig hebben.

Tweedst! Ik zal het historische college over waarom we in de 1452 nog niet van Rusland mogen spreken, dit keer achterwege laten ::)

Oh en IC is wolf ;D
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: augustus 03, 2015, 11:51:44 pm »

Weer even inkomen  ;D

Tic is uiteraard wolf, die reageert als eerst en heeft duidelijk PM ontvangen  ::)
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: augustus 04, 2015, 02:41:43 pm »

Precies waar ik al bang voor was met zo weinig deelnemers: de pot is nog niet eens echt begonnen en bloedt nu al dood. Wat moeten we zeggen als er vandaag niet gespeeld wordt en twee van de vijf(!) deelnemers nog niet gereageerd hebben? Volgens mij wordt dit niet wat.
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: augustus 04, 2015, 08:15:02 pm »

Nou, dit is wel echt de moeite waard om theorien op los te laten.

Ik ben het met Mir eens, dit is niks

Ik zal dan om het spannend te houden maar uit komen, ik ben de Seer. Ik heb IC geseerd, hij blaft. Ik gok dat Ar zijn medewolf is.

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #6 Gepost op: augustus 04, 2015, 11:01:20 pm »

Goedenavond, heren. Zoveel wat betreft we beginnen woensdag. Afgezien ervan dat ik de laatste twee dagen ook steeds op weg was en Ivar en mails checken... Gaat niet samen.

Ivar, zoon van Sven, zoon van Eric, afkommenling van een grote vorst uit het gebied Karelia zat in de ijzeskou de piekeren en tuurde over de bevroren vlakte, terwijl hij een flink glas vodka leegde. Het was vreemd, hij was een veelgereisd man en overal waar hij kwam volgde de dood hem op de voet. Zelf was Ivar al meer dan eens de dood nouwelijks ontsnapt. Daar getuigden ook de littekens die zijn lichaam sierden, of, zoals anderen zouden zeggen, veronsiersden, van. Hij dacht aan de dode die men gisteren gevonden had. Ze hadden het liijk niet eens kunnen begraven. Zo denkenden haalde hij zijn zwaard te voorschijn en begon het te poetsen.

Tja Lazo, nu is het natuurlijk wachten op een tegenclaim, anders kunnen we ervan uitgaan dat IC wolf is. ::)
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #7 Gepost op: augustus 05, 2015, 08:11:45 am »

Ik ga straks werken en gok niet voor 8 uur weer online te zijn dus ik zal mijn stem alvast versturen. ( ik zal ngo wel even spradisch een paar keer kijken, maar ik verwacht niet veel nieuw inzicht anyways.)

Dus mijn stem is eruit naar Mir.
Waarom?
Eerste die meeliep op IC  ::)
owja en iets van onderbuikgevoelens enzo. I know lame, maar ik heb geen tijd om ALLE posts die gemaakt zijn helemaal te doorlopen, hoeveel tijd denken jullie wel niet dat ik heb?

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #8 Gepost op: augustus 05, 2015, 02:53:26 pm »

Ola ladies. Ook ik ben weer aanwezig. Zoals normaal, druk, druk, druk.

Whiteridder ontwaakte ook uit zijn slaap. Al zijn spieren deden zeer van de reis. Snel deed hij zijn wapenuitrusting (zwaard en groot tweehandige bijl) aan en liep naar buiten, achter Mir aan. Plotseling zag hij Mir schrikken en volgde zijn blik. Wat is hier gebeurd dacht whiteridder bij zichzich. Hij ging naar het lijk toe, en zag duidelijk de tekenen van de dood van deze arme reiziger, een weerwolf!!!! Maar was deze weerwolf in de buurt, of was het 1 van de mensen van het reisgezeldschap. Hij pakte zijn bijl steviger vast en besloot om iedereen goed in de gaten te houden. Maar nu andere belangrijke zaken, waar zijn de mooie vrouwen hier 8) 8)
« Laatste verandering: augustus 05, 2015, 03:37:05 pm door Whiteridder »
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: augustus 05, 2015, 03:24:15 pm »

Ah, Whiteridder is ook ontwaakt.

Vrede/wereld/dorp nam plaats bij het haardvuur, haalde een ganzenveer en een stuk papier tevoorschijn en pende zijn overdenkingen van die dag neer.

1. Whiteridder: lijkt nog niet helemaal wakker, maar dat zijn we van hem gewend. Beschrijft eerst hoe hij twee zwaarden bij zich heeft en komt dan opeens met een bijl op de proppen.
2. Mir. Ben ik.
3. tic. Stemt mij, omdat ik meeloop. Ach, je moet iets in ronde 1. En zijn reden vind ik leuk gevonden. Zo kennen we Tic weer. Alleen wel vreemd dat hij niet op IC stemt tewijl hij zelf als eerste IC verdacht. Lijkt aan zijn omgeving te moeten wennen. Niet van hier?
4. Lazo. Geen tijd voor fluff, begint over de gebruikelijke PM-discussie.
5. Ivar Svensson. Aan zijn naam te horen van Scandinavische afkomst. Dus ook, net als Tic, een vreemdeling. Hoewel de legende zegt dat de stichters van Kiev, de eerste Russen, Vikingen waren, dus dat kan dan weer kloppen. Weggelopen van een rendierenfokkerij in het hoge noorden?
6. Aapje. Duidelijk een vreemde eend in de bijt. Lijkt zich als een kenner van dit land voor te doen, maar schiet tekort in zijn kennis van de geschiedenis. Weet niet dat 'Rusland' als zodanig nog niet bestond. Daarom uiteraard verdacht.

Zie, je kunt er weinig mee.

Nee mijn gevoel zegt Whiteridder, maar dat zegt mijn gevoel altijd. In het vorige potje stemde ik door dat gevoel meteen de sorc eruit. Toen was ik wolf, dus laat ik Whiteridder nu in de eerste ronde maar eens het voordeel van de twijfel geven. Stem daarom op Ivar, de vreemde noorderling.
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #10 Gepost op: augustus 05, 2015, 03:35:56 pm »

Hmmm, zie het net ja. Moet een tweehandige bijl zijn :-) Gelukkig hebben we Mir voor de details. Ben er nog niet helemaal voor uit wie ik moet kiezen. Gevoel zegt tic, loopt een heel hoop te schreeuwen, ook over Ic terwijl die niet mee doet. Maar misschien mis ik zoals gebruikelijk weer de clue  ;D ;D

Lazo en Ivar kan ik nog weinig meer. Behalve wat fluff van Ivar en wat geschreeuw van Lazo hebben ze nog niet veel geschreven. Kan er niet veel uit halen.

Mir, komt met goede analyse, maar blijft verdacht omdat hij mij in de vorige pot er gelijk uit hapte.  >:( >:( (iets met gefrustreerde gevoelens etc  ;) ;) )

R.I.P Pa

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: augustus 05, 2015, 04:48:31 pm »

Hey, ik was wolf. Wat verwacht je dan? Bovendien heb ik je zelfs nog een PB gestuurd, dat het niet persoonlijk was ::)
Mooi ook dat een nietszeggend lijstje tegenwoordig voor een 'goede analyse' doorgaat. Ideaal voor de wolf.
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: augustus 05, 2015, 04:52:09 pm »

Nietzeggend lijstje is toch nog altijd beter dan geen lijstje of analyse. En met de andere reacties kan ik nu nog niets veel. Ik ga zo weer naar huis toe, ik ga voor Tic. Puur vanwege eerder genoemde reactie.

R.I.P Pa

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #13 Gepost op: augustus 05, 2015, 05:34:39 pm »

Je maakt het jezelf wel heel makkelijk, witte. Het zou je opgevallen moeten zijn dat niet alleen Tic op IC zit. Ook Mir en ikzelf zijn daarop doorgegaan, wat trouwens niet erg ongewoon is zover ik mij herinner.

Mir geeft zelf al aan dat zijn analyse een nietszeggend lijstje is. Daar komt bij dat hij moet lezen. "De vreemde nooderling", ik wil er even op wijzen dat Karelia ten minste voor een deel in het huidige Rusland en in het grootvorstendom Moskou ligt, dus wie is hier vreemd? Daarnaast, een shotje vodka? Is dat niet een beetje weinig?

Desalniettemin denk ik dat Whiteridder zich op het moment het meest verdacht maakt. Ik probeer mij rond 19.00 uur nog eens te melden, anders gaat mijn stem op hem.
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #14 Gepost op: augustus 05, 2015, 06:22:08 pm »

Mir gaat 'analyseren', White noemt het een goede analyse... Blijkbaar is de standaard behoorlijk achteruit gegaan. Ivar haakt er lekker hard op in.

Ivar gaat ook vangen, vermoedelijk voorkomen we daarmee dat Mir vanavond gehapt wordt en we morgen onzinnig White eruit gaan stemmen omdat die nog een naar smaakje zou hebben aan de vorige pot.

Tic heb ik niets tegen en kan ik ook weinig kwalijk nemen zo... Niets om mee te werken dus presteert nu ook niet.
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...
Pagina's: [1] 2 3 ... 5