GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 [2] 3 4 5

Auteur Topic: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic  (gelezen 21040 keer)

tic

• Newbie
  • *
Re: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic
« Reactie #15 Gepost op: augustus 05, 2015, 06:35:47 pm »

Ik zit op mijn telefoon, dus sorry voor de opmaak e.d. alvast.

@whiteridder, leuk dat je overslaat dat ik een seerclaim doe terwijl je wel ziet dat ik op IC zit.  Maar dat is meer een soort running gag.  Zoaks ivar ook al vermeld.

@ lazo "
Ivar gaat ook vangen, vermoedelijk voorkomen we daarmee dat Mir vanavond gehapt wordt en we morgen onzinnig White eruit gaan stemmen omdat die nog een naar smaakje zou hebben aan de vorige pot."

Ivar gaat ook vangen en vermoedelijk voorkomen we daarmee dat mire gehapt wordt?  Wat ik snap even niet wat je bedoeld.

Productieve dag vandaag (vergeleken met tot nu toe)
Whiteridder is bij mij wat naar voren geschoven. Maar voor nu laa ik het voor wat het is. Ik hoop nog optijf thuis te zijn om te kijken en anders kijk ik iets voor de lynch nog even via de tel.

Excuses voor de post nogmaals mobiel :p

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #16 Gepost op: augustus 05, 2015, 06:37:09 pm »

Ivar = Wolf = Dood = Geen hap
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #17 Gepost op: augustus 05, 2015, 06:55:21 pm »

Tja people, ik ben blijkbaar een buitenstaander tussen de vaste kliek, dus ik merk grappen en grollen ook niet zo snel op. Ook heb ik in eerdere potjes al aangegeven dat ik het de eerste dag altijd moeilijk vindt om iets te vinden, dus ja als iemand met een lijstje komt en ik verder door het bos de weerwolf nog niet zie, dan wil ik best wel met dat lijstje mee gaan.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat ik voor nu nog op tic blijf. Lazo vindt ik ook wat verdacht, maar denk dat dat komt omdat ik zijn vorige post niet snap.
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #18 Gepost op: augustus 05, 2015, 07:02:07 pm »

Mag ik vragen wat er mis mee is dat ik er op in ga dat witte zich zo makkelijk van zijn stem af maakt? Je maakt op mij de indruk dat je een hap op mir helemaal niet wilt vermijden. Je springt zonder een reden te noemen als tweede man op mij, wat mij de kop zal kosten, terwijl jij, in tegenstelling tot Mir wel wat kan analyseren. Overigens bij dezen mijn dank aan de laatsgenoemde voor het opentrekken van de discussie.

Waarde Lazo, dit is genoeg reden om mijn stem te wijzigen. Vang, Wolf!

Waarschuwing etc.

Sinds wanneer doe je mee, witte? Daarnaast, je schijnt niet de enige te zijn die geen touw aan Lazos post kan knopen.
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: augustus 05, 2015, 07:09:22 pm »

>:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ik probeer voor de verandering eens actiever mee te spelen. Daarnaast heb ik nu wat minder afleiding (werk, vrouwen (tenzij ik er weer 1 scoor net als laatste potje) , andere afleidingen)  8)

R.I.P Pa

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #20 Gepost op: augustus 05, 2015, 07:29:45 pm »

hostmededeling: ik zit nog even een tijdje te barbecueën. Lynch/lunch komt wat later, zit een uur tussen. Ga uit van 21:00 lynch.

Lazo

• Werewolf jury
  • Full Member
  • **
« Reactie #21 Gepost op: augustus 05, 2015, 08:38:46 pm »

Mag ik vragen wat er mis mee is dat ik er op in ga dat witte zich zo makkelijk van zijn stem af maakt? Je maakt op mij de indruk dat je een hap op mir helemaal niet wilt vermijden. Je springt zonder een reden te noemen als tweede man op mij, wat mij de kop zal kosten, terwijl jij, in tegenstelling tot Mir wel wat kan analyseren. Overigens bij dezen mijn dank aan de laatsgenoemde voor het opentrekken van de discussie.

Waarschuwing etc.

Sinds wanneer doe je mee, witte? Daarnaast, je schijnt niet de enige te zijn die geen touw aan Lazos post kan knopen.

Bang dat met discussies je te snel ontmaskerd wordt?

Ik geef best toe dat ik jouw kansen met mijn stem flink verkleind heb. Tic kan nog een revote afdwingen. Ik wil inderdaad niet dat Mir gehapt wordt, want dan hebben we dus de wolf te pakken.

Voor wat betreft het er zich makkelijk vanaf maken van White: Dat doet iedereen als er niets te halen valt op dag 1 toch?
Today's world leaders resolve conflict with words. Words like Tomahawk Missle, SCUD Launcher, Joint Strike Fighter...

Ivar Svenson

• Full Member
  • Blood for the Bloodgod!
« Reactie #22 Gepost op: augustus 05, 2015, 08:51:39 pm »

Waarschuwing etc.

Bang dat met discussies je te snel ontmaskerd wordt?

Ik geef best toe dat ik jouw kansen met mijn stem flink verkleind heb. Tic kan nog een revote afdwingen. Ik wil inderdaad niet dat Mir gehapt wordt, want dan hebben we dus de wolf te pakken.

Voor wat betreft het er zich makkelijk vanaf maken van White: Dat doet iedereen als er niets te halen valt op dag 1 toch?

Dat zegt de juiste. Bij jou zie ik ook nog niet echt veel van een discussie. Ik blijf erbij dat jij wolft, maar desalniettemin zou ik niet willen dat Tic nog een revote afdwingt. Deadline is deadline, ook als dat mij de kop kost.
Shagga, son of Dolf will chop of your manhood and feed it to the goats.
   -Shagga, son of Dolf

Aapje

• Hero Member
« Reactie #23 Gepost op: augustus 05, 2015, 08:54:44 pm »

Daar was die weer hoor, de klokkenluidert van het dorpje in de Grootvorstendom Moskou (ik heb het opgezocht, Mir). Een hoop gezemel dat IC wel wolf zou zijn. De klokkenluidert ging naar het lijk toe en zag dat dat IC was. Het eerste wat hij zei was: “Ah, nee jongens, dit klopt voor geen meter wat jullie allemaal uitkramen. Het kan IC niet zijn, die ligt er al sinds dag 1 dood. Dus, hup, allemaal weer terug de kroeg in en zuipen met die hap!”

Echter was er één persoon en die deed wel de hele avond over één biertje, en dat was ene zekere Ivar Svensson. Hij wou het rustig aan doen, want als de wolf zou toehappen, was hij tenminste nuchter genoeg om de wolf met een middeleeuws scheepskanon dwars door de knar heen te knallen.

Toen Ivar naar zijn kamer ging, waren er een paar mafkezen geweest die wat hadden geprepareerd. Het was nogal donker, Ivar liep naar binnen, zo dwars de gehaktmolen 3.0 in.
Op het moment dat hij binnen was, zeiden Mir en Lazo hardop: “Zo, de wolf is gehakt geworden. Kunnen we morgen lekker ballen draaien.” Echt waar?

NEE. Want hij was geen wolf, alle tanden zaten nog in zijn mond.

1. Whiteridder - tic
2. Mir – Ivar Svensson
3. Tic - Mir
4. Lazo – Ivar Svensson
5. Ivar Svensson – Lazo

Ivar Svensson is dood, hij was een villager
Lunch om 21:55.

Aapje

• Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: augustus 05, 2015, 09:58:15 pm »

Toen iedereen weer binnen was, verkondigde Lazo luidkeels aan dat ze de wolf te pakken hadden. Iedereen zat ingetogen te luisteren... Nou, iedereen, 1 persoon niet natuurlijk, dat was Ivar.

Het werd later en later, Lazo bestelde nog een bier maar op dat moment ging iedereen zo'n beetje naar bed. Lazo bleef alleen over. Hij ging ook maar eens naar de kamer toe om te slapen. Toen hij de deur open trok, hoorde hij een dikke knal en het was dood.

De waard zat op een afstand te luisteren, die had wel een idee dat er nog wat zou gaan gebeuren. Een ongure stem zei net na de knal: "Ivar had zijn scheepskanon inderdaad goed geladen, maar niet half opgeruimd. Lekker makkelijk Lazo's knar er af knallen zo...

Lazo is gehapt, hij was een villager.
Morgen verwerking in openingspost. Typefouten komt door mobiel typen.

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #25 Gepost op: augustus 05, 2015, 10:18:09 pm »

Ok dat maakt het vrij duidelijk voor mij.

Ik heb voor de lynch toevallig nog wel even gekeken trouwens maar ik wilde inderdaad niet de revote afdwingen ik bleef bij mijn stem.

3 man over 1 wolf, dus het word misschien nog een leuke laatste stemronde :)
heren succes

"Analyze" posts komen later nu ben ik moe.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #26 Gepost op: augustus 05, 2015, 11:18:24 pm »

(ik heb het opgezocht, Mir).

Heel goed :) Helaas ga je daarna weer de fout in: bier is pas in de twintigste eeuw in Rusland geïntroduceerd. Het valt volgens de wet ook onder de frisdranken en niet onder de alcoholica ;D. In korte tijd hebben de Russen trouwens wel een paar van de grootste brouwerijen ter wereld uit de grond gestampt (Baltika, Tinkoff). Maar dat geheel terzijde.

Ok dat maakt het vrij duidelijk voor mij.

IC is wolf!!!

Oh, wacht, IC doet helemaal niet mee :o
Dit zijn precies het soort zinnetjes, gevolgd door alles behalve een uitleg, die IC normaal altijd zegt en die mij heel veel jeuk bezorgen. Bedenk daarbij dat IC nooit meedoet als Tic wel meedoet en je zou bijna denken dat jullie dezelfde persoon zijn :-X

Rest ga ik morgen op in, nu te moe. Vooral de ruzie tussen Lazo en Ivar lijkt me interessant, maar daar moet ik morgen even met een frisse blik naar kijken.
« Laatste verandering: augustus 11, 2015, 03:10:38 pm door Mir »
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #27 Gepost op: augustus 11, 2015, 01:38:40 pm »

Forum doet het weer zie ik, gaan we door?

R.I.P Pa

Aapje

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: augustus 11, 2015, 02:03:00 pm »

Hostmededeling: laatste speelronde komende donderdag, lynch 20:00, lunch is formaliteit wegens 2 spelers over. Bij bezwaar: pm sturen.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #29 Gepost op: augustus 11, 2015, 03:14:00 pm »

Mir werd wakker uit een diepe slaap. Hij gaapte, rekte zich uit, wreef eens goed in zijn ogen en keek om zich heen. Hoe lang had hij geslapen? En wat zou er in de tussentijd allemaal gebeurd zijn? Hij greep meteen naar zijn bijl.
Na de omgeving in zich op te hebben genomen, liet hij het wapen weer zakken. Hij zag dat de rest ook net wakker werd, zo te zien uit een even diepe slaap. Het verklaarde niet wat er gebeurd was, maar hij hoefde zich op het moment geen zorgen te maken dat hij veel gemist had.

Donderdag pas weer verder? Jij vindt het nog niet langzaam genoeg gaan? Waarom niet morgen? Vandaag is ook goed wat mij betreft.

Anyhoe, waar waren we gebleven?
Lazo en Ivar zaten elkaar in de haren, en allebei een beetje op Whiteridder. Beide dood, beide villager. Was dus oprecht van beiden. Daar hebben we dus weinig aan.

Tic zegt later te gaan analyseren, maar heeft al wel vast een verdachte. Waarom dan nog 'analyseren', als je het toch al weet? En waarom deel je het niet met ons?

Whiteridder lijkt oprecht geïrriteerd dat hij niet serieus wordt genomen. Hij wordt door Ivar aangevallen maar we weten inmiddels dat Ivar villager was. Lazo neemt het vervolgens voor White op en wordt prompt gehapt.
De hap op Lazo kan ik op 3 manieren verklaren:
1) Whiteridder is de wolf en door Lazo te happen, hoopt hij dat wij hem safe zetten, omdat Lazo hem juist verdedigde.
2) Tic is de wolf en hij hoopt dat wij allerlei reverse psychology toepassen op optie 1 en daarom juist gaan denken dat White de wolf is.
3) De hap was al ingestuurd voor de lynch en de wolf hoopte met de hap op Lazo Ivar verdacht te maken. Dat backfirede enigszins omdat Ivar bij de lynch al dood ging. De wolf is dan heel waarschijnlijk de minst actieve speler en zat niet op te letten. Nu ik erover nadenk kan dat op zowel White als Tic slaan.
4) de hap is gewoon random.

Conclusie: de wolf is Tic of Whiteridder maar dat wist ik al...
Mijn gevoel zegt Tic. Waarom niet gewoon je verdachte met ons delen en waarom 'analyzeren' zoals je zelf zegt, terwijl je toch al weet wie de wolf is?
Maar mijn gevoel wordt enigszins beïnvloed door de enorme jeuk die ik krijg van mensen die zeggen 'ik weet het zeker' zonder argumentatie. Alle keren ww spelen met IC leren dat dat niks zegt over of die persoon wolf is. Aan de andere kant is Whiteridder ook weer erg goed in het bliksemafleider spelen, waardoor ik geen idee heb of die wolf is.
« Laatste verandering: augustus 11, 2015, 03:26:07 pm door Mir »
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel
Pagina's: 1 [2] 3 4 5