GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5

Auteur Topic: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic  (gelezen 19674 keer)

tic

• Newbie
  • *
Re: Zomer WW: Gewoon eentje uit de oude doosch speeltopic
« Reactie #30 Gepost op: augustus 11, 2015, 10:52:12 pm »

Citaat van: mir
Tic zegt later te gaan analyseren, maar heeft al wel vast een verdachte. Waarom dan nog 'analyseren', als je het toch al weet? En waarom deel je het niet met ons? 

Omdat ik eerst even wilde kijken hoe jullie zouden reageren, plus zoals ik al vermelde ik was moe. Sterker nog kapot ik was daarna meteen gaan slapen, maar ik vind het prima om het te melden hoor.
Ik zat te denken dat Whiteridder gehapt zou worden, en het dus nog tussen jou, lazo en mij zou gaan en het dan lastig zou worden gezien jullie allebei niet 100% save stonden.  Maar ja toen werd Lazo gehapt dus 2-1 is vrij duidelijk. (misschien ook wel omdat Whitte pas actief werd nadat ik eigenlijk al gestemd had) Vanaf het begin zat me al een knagend gevoel bij jou Mir, jij bent degene die ik verdacht.

Waarom analyseren? Omdat ik tot toen toe nog niet echt in de pot zat, dus bij deze ga ik maar eens beginnen met de analyse :).

Donderdag pas weer verder? Jij vindt het nog niet langzaam genoeg gaan? Waarom niet morgen? Vandaag is ook goed wat mij betreft.
Precies, wat jou betreft wel. Gezien ik nog niet online geweest was. Lekker makkelijk. Eerlijk  gezegd is het puur toeval dat ik nu zie dat het forum weer online is.

De hap op Lazo kan ik op 3 manieren verklaren:
Ten eerste zijn dat er 4, ten tweede kan ik er nog wel één bedenken. Namelijk dat Lazo jou aan het save zetten was, als in dat jij het haptarget zou zijn. En dan kan je door hem te happen mooi de onschuld spelen en proberen je pijlen op mij te richten (zoals je nu doet). + het feit dat whiteridder eigenlijk mij al verdacht dacht je zo misschien een makkelijke laatste dag hype te kunnen hebben? Then again, je bent een tijd niet online geweest (iig niet gereageerd) dus zou het inderdaad het derde punt kunnen zijn, wat ook op jou kan slaan.

Citaat van: whiteridder
 Ook heb ik in eerdere potjes al aangegeven dat ik het de eerste dag altijd moeilijk vindt om iets te vinden, dus ja als iemand met een lijstje komt en ik verder door het bos de weerwolf nog niet zie, dan wil ik best wel met dat lijstje mee gaan. 
Prima, maar je moet zelf toegeven dat het een lijstje van niveau lik me vestje is.(zelfs Mir geeft dit toe)

Vooral de ruzie tussen Lazo en Ivar lijkt me interessant,
Om te kijken hoe je het kan gebruiken in jou voordeel? :)

en dan je “conclusie”, wat niks concludeerd.

Voor whiteridder heb ik tbh niet echt veel punten op te vinden behalve dat hij makkelijk mir zijn lijstje volgt, dus ik hoop dat er nog wat activiteit is morgen zodat we nog een spel krijgen.

Bedenk daarbij dat IC nooit meedoet als Tic wel meedoet en je zou bijna denken dat jullie dezelfde persoon zijn
Zal Ic blij mee zijn dat te horen.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
  • Moderator offtopic, werewolf
    • Facebook: Jaap Hoeve
« Reactie #31 Gepost op: augustus 11, 2015, 11:10:31 pm »

Ik zeg toch zelf al dat ik niks concludeer dat ik niet al wist? Je zou ook op de inhoud van mijn post in kunnen gaan in plaats van de vorm. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik doe tenminste een poging..
De hap op Lazo kan ik op 3 manieren verklaren:
Ten eerste zijn dat er 4

No shit, Sherlock :o
Ik bedoel natuurlijk: er zijn 3 redenen die ik kan bedenken, maar het kan natuurlijk ook gewoon random zijn. Dat bedacht ik tijdens het tikken.

Ik zeg trouwens alleen: wat mij betreft kunnen we vanavond gewoon een stemronde doen. Ik snap best dat dat niet kan als niet iedereen al door heeft dat het forum weer up is. Alleen als iedereen er weer is, waarom dan tot donderdag wachten?

Het zal dus tussen mij en Tic gaan waarschijnlijk. Kiest verstandig.
Every problem has an expiry date.
- African proverb

"Logic gets you from A to B. Imagination takes you anywhere."
- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
  • Babes, bullets, bombs. Damn, I love this job!
« Reactie #32 Gepost op: augustus 12, 2015, 12:01:31 am »

Hahaha, voor mij is morgen ook goed hoor. Dan is het maar gedaan en zit ook vol ongeduld te wachten op wie de wolf is.

Moest weer even doorlezen wat er allemaal gebeurd was. Zelf vindt ik Tic verdacht, maar misschien is dat om een wat vreemde redenatie. Mir was de vorige keer wolf, en ik zie het niet zo gebeuren dat Mir weer de wolf is, zeker met een potje met weinig mensen.

Maar is in een potje wel eens voor gekomen dat iemand 2x achter elkaar een wolf was, maar mij lijkt het in een potje met weinig mensen niet echt logisch.

Daarnaast was ik al verdacht in het spel, mensen willen mij er toch altijd uit hebben, dus ik denk dat de wolf nu een goede zet heeft gedaan door mij er in te laten. Iedereen weet volgens mij dat ik niet echt een goede speler ben en dat zou de wolf nu in de kaart spelen.

@Tic, van dat lijstje klopt. Achteraf gezien zie ik dat ook in. Maar blijf het lastig vinden om in het begin al een verdacht iemand te zien. Zeker in een klein potje moet je goed kiezen, voor je het weet is de game over.

Ik ga nog even een nachtje slapen hierover.
Got problemz, hire the Ork Kommando team
Zolution? No. got more problemz? Yez

Gimli:Certainty of death, small chance of success... What are we waiting for?

R.I.P Pa

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #33 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:29:00 am »

-telefoon-

@whiteridder ok, en is er nog mogelijkheid om je te proberen te overtuigen of blijf je vasthouden aan "mir heeft minder kans om wolf te zijn"? Want van mij mag de lynch danu ook wel want dan heeft het toch geen zin meer  :)

-er zijn meer dan genoeg potten geweest waar mensen twee keer op rij wolf (dan wel niet special waren) het gebeurd soms zelfs meer dan 4/5x.
-aan het begin van het spel was er 20% kans voor iedereen wolf te worden, inclusief mir.  Niet mee niet minder. In principe heeft mir dus net zoveel kans wolf te zijn als jij of ik.

En zoals hierboven vermeld met de 20% is de kans dat je 2x op rij wolf bent met kleinere potjes juist groter dan met grote potten. (Tenzij we een grotere wolf > villager ratio pakken, maar dat terzijde).

Je werd inderdaad verdacht, maar voornamelijk door de twee heren die dag 1 het spel hebben moeten verlaten.

Ik zou niet zeggen dat je een slechte speler bent, iedereen heeft een andere speelstijl en iedereen gaat daar anderd op in. Maar laten we jou toon doorvoeren
Citaat van: white
  Iedereen weet volgens mij dat ik niet echt een goede speler ben en dat zou de wolf nu in de kaart spelen.

Laten we daarop verder denken.
Jij verdenkt mij dag 1.
Lazo verdenkt ivar (en jou een beetje), mij en mir niet.
Ik verdenk mir.
Mir stemde op ivar
Helaas zijn wij alle 3 niet echt actief vlak voor de lynch.

Nou bekijk het uit een wolven standpunt. (Stel mir of ik is/ben wolf)

ik
Ik hap white - maak ik mij misschien verdacht gezien jij op mij zat, houd ik lazo en mir over die allebei dan geen duidellijk doelwot meer hebben spel ligt open.
Ik hap lazo - houd ik white over die mij verdenkt, en mir die dan open is en zijn stem kan schommelen. Geen optimaal scenario
Ik hap mir - ik houd white over die mij al verdenkt, plus lazo die white al verdenkt.  Best scenario voor mij.

mir
Mir hapt white  - heeft mij over die al mir verdenkt en lazo die ons allebei niet echt verdenkt.  Slechtste scenario voor Mir
Mir hapt mij - houd white over die nu open ligt en vrij kan schommelen, en lazo die mir niet heel verdacht had en white meer. Moet lazo dan op white houden mogelijk winbaar scenario.
Mir hapt lazo - houd mij over die al op mir zat, en white over die al op mij zat. Hoeft alleen white meer te krijgen op mij om te winnen. Beste scenario voor Mir

Latenn we deze scenarios doornemen en dan kijken wat er gebeurd is. Voor mij was de hap op lazo mijn slechtste keuze die ik kon maken,
Voor mir was het de beste.

Lazo is gehapt.  Zou ik het nog gedaan kunnen hebben onder het mom van reversed pshycologie. Maar in eennlone wolf met 5 spelers en geen info? Lijkt me sterk.

Straks als ik weer achter een pc zit misschien ook een white hapscenario. Maar op telefoon is dit echt k•t.

Van mij mag de stemming ook wel vanavond (later dan 8? Zodat ik ventueel savonds nog kan kijken  ::)) ik verstuur zo mijn stem naar mir alvast. Ik denk eerlijk gezegd dat een extra dag geen veranderingen gaat brengen helaas.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #34 Gepost op: augustus 12, 2015, 09:58:02 am »

Ho, Tic, niet zo snel. Ten eerste: het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat White de wolf is. Je zegt zelf dat je nog een White-hapscenario gaat posten. Waarom je dan blind staren op mij? Het is weer een beetje krom: je hebt je stem al bepaald en verzint er daarna de argumenten bij. Dat leek je na de lynch ook al te doen.
Je hebt mij als verdachte, dus de optie White hoef je het verder niet over te hebben. Terwijl als je serieus zou spelen, je in dit geval toch alle opties zou overwegen?

Ten tweede:
Citaat
mir
Mir hapt white  - heeft mij over die al mir verdenkt en lazo die ons allebei niet echt verdenkt.  Slechtste scenario voor Mir
Mir hapt mij - houd white over die nu open ligt en vrij kan schommelen, en lazo die mir niet heel verdacht had en white meer. Moet lazo dan op white houden mogelijk winbaar scenario.
Mir hapt lazo - houd mij over die al op mir zat, en white over die al op mij zat. Hoeft alleen white meer te krijgen op mij om te winnen. Beste scenario voor Mir

Scenario 2 en 3 zijn toch qua uitkomst min of meer hetzelfde? Ik zie niet waarom scenario 3 dan zo veel beter is dan 2. Sterker nog: 2 lijkt me beter, al vind ik het niet niet echt veelzeggend want de kans is klein dat de verdachtenlijstjes zoals jij ze noemt zo blijven. Is ook niet gebeurd want het loopt nu totaal anders.
« Laatste verandering: augustus 12, 2015, 10:00:30 am door Mir »
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #35 Gepost op: augustus 12, 2015, 10:38:21 am »

Ho, Tic, niet zo snel. Ten eerste: het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat White de wolf is. Je zegt zelf dat je nog een White-hapscenario gaat posten. Waarom je dan blind staren op mij? Het is weer een beetje krom: je hebt je stem al bepaald en verzint er daarna de argumenten bij. Dat leek je na de lynch ook al te doen.
Je hebt mij als verdachte, dus de optie White hoef je het verder niet over te hebben. Terwijl als je serieus zou spelen, je in dit geval toch alle opties zou overwegen?

Niet helemaal waar, ik heb jou inderdaad als hoofdverdachte staan, en tegen whiteridder is niet heel veel te vinden. zoals ik al vermelde zat ik op mijn telefoon en zou ik de rest later doen. Ja dan focus ik mij eerst op mijn hoofdverdachte, in dit geval jij. Vind je dat echt zo vreemd? Zoals je zelf al zei kom ik later nog met een whiteridder scenario. Leek ik dat na de lynch ook al te doen? Gek, volgens mij ei jij juist dat ik helemaal niks na de lynch deed en dat dat je juist irriteerde. Toegegeven het was niet een hele briliante post van mij, maar het heeft je wel tot reageren gedreven.

Ten tweede:
Citaat
mir

Scenario 2 en 3 zijn toch qua uitkomst min of meer hetzelfde? Ik zie niet waarom scenario 3 dan zo veel beter is dan 2. Sterker nog: 2 lijkt me beter, al vind ik het niet niet echt veelzeggend want de kans is klein dat de verdachtenlijstjes zoals jij ze noemt zo blijven. Is ook niet gebeurd want het loopt nu totaal anders.

Loopt het nu totaal anders? Hoe dan? Ik zie white nogsteeds op mij en ik nogsteeds op jou. Lijkt mij precies hoe ik het beschrijf.
Scenario twee, zou er voor zorgen dat jij niet gehapt werd, wat je verdachter zou maken in Lazo zijn ogen (gezien hij ervan uit ging dat jij wel gehapt zou worden). Plus Lazo verdacht white niet zeer sterk, maar gewoon iets meer dan jij.
Verder heb je dan de hoofdverdachte van White eruit gehapt, waardoor hij dus weer vrij is om zijn stem op ofwel jou ofwel lazo te planten.

nu (scenario 3) heb je mij die op jou zit, en white die al op mij zat, jij als wolf hoeft dus alleen maar met white mee te gaan (plus een extra duwtje te geven) en je zit goed. Dat zou in mijn ogen bij Lazo wat lastiger zijn geweest.

maar op verzoek

white
White hapt mij - Heeft lazo over die hem gedeeltijlijk verdenkt, en houd mir over die open speld had.geen ideaal scenario voor white.
White hapt mir - Heeft mij over die op mir zat en dus open spel heeft, en Lazo die White al gedeeltelijk verdacht, ook geen ideaal scenario voor White.
White hapt Lazo - Houd mij zijn hoofdverdachte erin, die op Mir zit. En Mir die open spel heeft.
Ideale scenario voor White.

Je hebt gelijk de hap op Lazo is voor White ook de beste hap. (ik zit op mijn werk) ik zal wanneer ik tijd heb nog even alles goed doornemen om te kijken wat er nou allemaal precies gepost is en door wie en in welke context.  Het zijn met moeite drie paginas dus dat zal niet zo heel lastig worden denk ik.

Blijft erbij dat ik zover ik nu gezien heb niet veel van white's posts gezien heb (qua bruikbaarheid voor het spel) Dus ook niet echt veel wat het verdacht maakt.  En dat heb ik bij jou Mir op dit moment nog wel meer, dus mijn stem blijft nog even staan. Maar zoals ik al zei, ik doorloop de topic later op de dag nog wel een keer goed om te kijken of ik misschien nieuwe inzichten krijg.

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #36 Gepost op: augustus 12, 2015, 11:08:04 am »

hostmededeling: ik heb berichten van jullie alle drie gezien over vandaag lynchen. Vind ik helemaal prima, maar dan wil ik van jullie wel bevestiging zien dat jullie daadwerkelijk er achter staan. Ik volg het topic wel even.

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #37 Gepost op: augustus 12, 2015, 12:30:54 pm »

Ik vindt lynch vanavond goed. Als ik maar weet voor hoe laat. Ben vanwege mijn werk laat thuis, dus ik zal proberen alles in de gaten te houden.

Moet als eerste even zeggen dat ik wou dat ik zo goed was als jullie met analyseren. Je hebt gelijk Tic over dat mensen wel vaker achter elkaar de wolf zijn, maar blijf van mening dat mijn persoonlijke mening is dat het geen handige keuze van de spelleider zou zijn om de zelfde wolf weer te kiezen.

Ook vindt ik dat er elke keer wel weer een hype wordt gemaakt om zo snel mogelijk mij er uit te lunchen of te lynchen. Weet zelf ook wel dat ik geen beste speller ben, maar heb wel besloten om meer en actiever mee te doen. Nu doe ik eens een keer actiever mee, heb ik nog steeds het zelfde probleem. Zo dat was het gedeelte zielig doen over mijzelf  8)

Ik denk dat de wolf slim spel speelt door mij als verdachte naar voren te schuiven en zo de aandacgt op mij te vestigen. Immers ik ben geen beste speller, kan me niet zo goed verdedigen, dus makkelijke prooi.

Citaat
white
White hapt mij - Heeft lazo over die hem gedeeltijlijk verdenkt, en houd mir over die open speld had.geen ideaal scenario voor white.
White hapt mir - Heeft mij over die op mir zat en dus open spel heeft, en Lazo die White al gedeeltelijk verdacht, ook geen ideaal scenario voor White.
White hapt Lazo - Houd mij zijn hoofdverdachte erin, die op Mir zit. En Mir die open spel heeft.
Ideale scenario voor White.

Trouwens over je laatste post over dat ik zou happen. Klinkt interesant en had ik nog niet zo over nagedacht. Echter als ik de wolf was geweest zou ik waarschijnlijk jouw er uit gehapt hebben omdat jij de grootste dreiging was. Dan had ik Lazo nog die mij verdedigde en maakte ik meer kans. Zelf denk ik dat deze hap een handige zet van de wolf is geweest om mij verdacht te maken.

Maar nogmaals dit is mijn interpretatie van hoe dit potje tot nu toe is gespeeld.

R.I.P Pa

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #38 Gepost op: augustus 12, 2015, 01:36:10 pm »

Ok first of all, Als je host en het goed wil doen, is het de bedoeling dat je de rollen RANDOM verdeeld. Gebeurd niet altijd. maar ik ga er vanuit dat Aapje dit wel doet. Als host moet je boven het spel staan. dus
Citaat
maar blijf van mening dat mijn persoonlijke mening is dat het geen handige keuze van de spelleider zou zijn om de zelfde wolf weer te kiezen.
random is random, ongeacht of je het een handige keuze vind :).

en dan het belangrijkst. Jou hele post gaat erover dat jij verdacht bent en mensen jou als verdacht naar voren schuiven e.d.
Ik weet niet of ik een ander spel zit te volgen of iets dergelijks, maar volgens mij zitten Mir en Ik voornamelijk tegen elkaar. niet tegen jou.

Dus ik vind dit een hele vreemde post.

Maar mag ik hier uit opmaken dat wat ik ook ga posten ik jou "Het lijkt mij vreemd dat Mir twee keer op rij wolf is" gevoel, hoe dan ook niet van de baan ga krijgen? Dan hoef ik daar ook geen moeite in te steken.

@aapje, ik vind het prima. maar vezoek indoen mogelijk het dan om 22:00 te doen s.v.p?  Gezien ik pas tegen kwart voor 8 thuis zal zijn.

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #39 Gepost op: augustus 12, 2015, 01:53:13 pm »

Nee hoor, ga je gang. Dit is een spel met iedereen een eigen mening. Dat jij nu mijn hoofdverdachte bent betekend nog niet dat ik defintief weet op wie ik stem. Ik houdt de posts nog even in de gaten dus kan altijd nog veranderen.

Maar ik ben het zo gewend dat ik verdacht ben of als eerste er uit gestemd wordt dat ik al gelijk in de verdediging schiet  8) 8) 8).

Overigens reageer ik in mijn post op jouw aanname dat het een ideale situatie voor mij zou kunnen zijn. Dus het is niet alleen jij en Mir tegen elkaar. Ook ik wordt daarbij betrokken (wat normal is omdat we nog maar met zn 3en over zijn)
« Laatste verandering: augustus 12, 2015, 01:57:52 pm door Whiteridder »

R.I.P Pa

Aapje

• Hero Member
  • Welcome to where time stands still
« Reactie #40 Gepost op: augustus 12, 2015, 02:00:26 pm »

Hostmededeling: op verzoek van jullie allen, vanavond lynch om 10 uur. Waarschijnlijk later de fluff.

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #41 Gepost op: augustus 12, 2015, 02:11:50 pm »

Overigens reageer ik in mijn post op jouw aanname dat het een ideale situatie voor mij zou kunnen zijn. Dus het is niet alleen jij en Mir tegen elkaar. Ook ik wordt daarbij betrokken (wat normal is omdat we nog maar met zn 3en over zijn)

Het zou pas echt zorgwekkend zijn, als we je over het hoofd zouden zien. Daarom zeg ik het er expres nog maar even bij. Trouwens, ik moet je toch echt nog een keer op het hart drukken, dat de rollen random verdeeld worden. Tenminste wel door alle hosts die al eens eerder host zijn geweest. En dat is Aapje. De kans dat ik wolf ben, was dus aan het begin van het spel 1 op 5, precies net zo groot als de kans dat jij wolf bent, of Tic. Ik ben al eens 2 keer achter elkaar wolf geweest, dus ik kan persoonlijk bevestigen dat dat voor komt. Zelfs al eens 3 keer geloof ik. Ook wel eens 3 keer achter elkaar seer. Dat is verschrikkelijk :P Dus staar je daar alsjeblieft niet blind op.
Anyway, de verdediging van Tic vind ik eigenlijk wel hout snijden.

Niet helemaal waar, ik heb jou inderdaad als hoofdverdachte staan, en tegen whiteridder is niet heel veel te vinden. zoals ik al vermelde zat ik op mijn telefoon en zou ik de rest later doen. Ja dan focus ik mij eerst op mijn hoofdverdachte, in dit geval jij. Vind je dat echt zo vreemd? Zoals je zelf al zei kom ik later nog met een whiteridder scenario. Leek ik dat na de lynch ook al te doen? Gek, volgens mij ei jij juist dat ik helemaal niks na de lynch deed en dat dat je juist irriteerde.

Nee, ik zei dat jij na de lynch zei 'dit maakt het duidelijk voor mij' zonder een verdachte te noemen. Daarvan krijg ik jeuk en dacht ik dat het IC was die op een vals account inlogde.
Daarbij zei je nog 'analyse komt later'. Dat was in tegenspraak met het feit dat je al wist wie wolf was. Want als je dat al weet, hoef je niet meer te analyseren, of kun je net zo goed je analyse meteen posten. Tenzij je daar geen tijd voor hebt. Dat kan, maar noem dan op z'n minst je verdachte even. Dat gaf me nog meer jeuk.

Edit: Whiteridder, wat ga jij stemmen? Tic's stem is al weg (op mij) en de villies moeten echt samen stemmen. Als je op mij stemt, heb ik sowieso verloren. Als je op Tic gaat, is het 1-1-. Komt u maar!
« Laatste verandering: augustus 12, 2015, 06:37:59 pm door Mir »
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

Whiteridder

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #42 Gepost op: augustus 12, 2015, 06:56:55 pm »

Nodig je .e uit om op jouw te stemmen  ;) ik denk dat ik nog steeds op tic stem . Maar wat stem jij dan? En volgens mij heeft Tic zijn stem ook nog niet uitgebracht, hij verzocht Aapje om pas om 10 uur te lynchen, omdat hij kwart voor 8 thuis is.
« Laatste verandering: augustus 12, 2015, 07:45:16 pm door Whiteridder »

R.I.P Pa

Mir

• Moderator
  • Hero Member
« Reactie #43 Gepost op: augustus 12, 2015, 08:14:06 pm »

Oh ja, ik zie het. Had ergens gelezen dat hij zijn stem al had verstuurd maar dat was de vorige keer. Morguh ::)
Anyway, ja dat is een uitnodiging om op mij te stemmen. Maar alleen als je ervan overtuigd bent dat dat de beste keuze is. En ik wil wel eens degene zijn die met jou meeloopt in plaats van andersom ;)
Ik ben er helemaal niet van overtuigd dat Tic wolf is (al krijgt hij het nadeel van de twijfel op het moment) en daarom ben ik erg benieuwd naar jouw mening. In de hoop dat je nog iets zegt waardoor ik zeker weet dat jij safe bent (of juist niet)
En nee, ik ben niet boos, alleen gefrustreerd omdat ik de druk niet aan kan. Ik ben zo bang om de verkeerde keuze te maken en dan te verliezen :-\
- African proverb

- Albert Einstein

Het is zo simpel

tic

• Newbie
  • *
« Reactie #44 Gepost op: augustus 12, 2015, 08:15:57 pm »

Ik ben er ik zal even snel reageren voordat ik nog een laatste keer de pot ga doornemen.

even snel

Als je op mij stemt, heb ik sowieso verloren.
Ik. Enkelvoud.
Niet wij als in meerdere villagers
of De villies zoals eerder in de post, nee Ik  8)

Verder moet ik toegeven dat White per post die ie maakt meer om een stem lijkt te vragen,maar ja zoals vermeld ga ik straks alles nog doornemen. Is wel weer in plus voor White dat ie niet gewoon op Mir stemt het daarmee 2 stemmen maakt een klaar dan? (maarja zeggen en doen zijn twee andere dingen)

@ white, ik had idd al op Mir gestemd, maar dat was een voorlopige stem. die staat vrij om aan te passen.

Verder zie ik nogsteeds dat jij mij wil stemmen, prima. Dat kan uiteraard. Maar ondertussen heeft ook Mir net als ik al meerdere malen aangegeven dat de rollen toch echt random zijn. Dus mag ik weten waarom je mij verdenkt buiten het "Mir is geen twee keer achter elkaar wolf"?
Ik zie niet echt punten komen waar ik mij tegen kan verdedigen of kan verwerpen die spreken voor waarom je mij wel zou verdenken.

Waarschuwing -
Neem ik zo mee als ik alles doorloop
Pagina's: 1 2 [3] 4 5