GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby sluit binnenkort. De komende weken zullen de subfora verdwijnen.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: D&D 3.5 spelers gezocht Veenendaal (Utrecht/Ede)  (gelezen 4223 keer)

sirPiteye

• Newbie
  • *
D&D 3.5 spelers gezocht Veenendaal (Utrecht/Ede)
« Gepost op: augustus 25, 2015, 12:08:12 pm »

D&D 3.5 spelers gezocht Veenendaal (Utrecht/Ede)

Gezocht spelers voor een nieuwe dnd 3.5 groep, We zoeken een aantal spelers om een nieuwe campaign te starten nadat onze oude  groep uit elkaar is gevallen door verhuizingen naar het buitenland. We hebben nu nog maar 2-3 personen (inclusief DM) over en zoeken nog zo’n 2 personen om mee te spelen.
Ik wil proberen gemiddeld een keer per maand (liefst op zondag) bij elkaar te komen om te spelen.

Wie ben ik:
Ik zelf speel al zo’n 12 jaar rpg’s, voornamelijk D&D 3th, D&D 3.5 (en een enkele keer 4th), nWoD en enkele zelfgemaakte systemen

Ik woon in Veenendaal (in de buurt van ede), naast station Veenendaal west wat erg makkelijk te bereiken is met openbaar vervoer vanuit Rhenen en Utrecht of via de E35 (utrecht-arnhem). We kunnen altijd mijn huis gebruiken maar we staan ook open om van locatie te wisselen als dit beter uitkomt.

Campaign en spel details:
Homebrew campaign in eigen verzonnen wereld, de spelers beginnen op derde level om gelijk wat zwaardere uitdagingen aan te kunnen.
Ik ben redelijk vrij met de regels, als iets niet logisch is of als jij een creatieve oplossing hebt voor een probleem kan je me altijd trachten te overtuigen.
Er zijn wat huisregels maar niks bijzonders, vrijwel alles is mogelijk zolang je binnen de core rule books blijft. De religies en talen zijn wel aangepast.

•   Ability scores 4d6 (ignore lowest)

Speelstijl:
Redelijk veel mogelijkheid om te vechten, waarbij goede tactiek belangrijk is. Maar ook plaats voor rollenspel en karakter ontwikkeling, ik zorg altijd dat je spelers details in de campaign worden verwerkt.

Leeftijd en ervaring:
Zelf ben ik 29, maar leeftijd is niet bijzonder van belang, echter liefst wel boven de 18.
Geen ervaring met het spelsysteem is geen probleem, ik heb meerdere players handbooks die gebruikt kunnen worden en uitleg kan gegeven worden, zolang je het spel maar serieus neemt.

Als je geïnteresseerd bent of vragen hebt, stuur even een mailtje.

sirPiteye

• Newbie
  • *
Re: D&D 3.5 spelers gezocht Veenendaal (Utrecht/Ede)
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2015, 08:52:15 pm »

Trouwens als jullie al een groep hebben en nog twee spelers kunnen gebruiken houden wij ons ook aanbevolen, stuur even een berichtje.
Pagina's: [1]