@Aerendar: Dat houd ik me ook steeds voor, de praktijk is weerbarstiger

Maar in totaal neemt het aantal geschilderde miniaturen wel toe! Dat is uiteindelijk het belangrijkste.
@Woudschim: als je het leuk vind, dan zou je Dark Alchemy kunnen proberen. De pdf kost meen ik 3-4 euro en je kunt alle drie scenarios zowel alleen als met twee man spelen (dus ook prima als je later toch een speler erbij hebt). Het is een erg leuke minicampaign en een prima kennismaking met het spel!
Sinds afgelopen donderdag zijn we dus weer van start. Geweldig om weer te spelen met tovenaars op level 0, wat kun je dan ineens weinig!

Je moet weer erg alert zijn, zelfs als er enkel 2 giant rats rondlopen. Het eerste potje ging het al bijna mis. Malebolgia werd bijna verzwolgen door een alchemical monstrosity, terwijl mijn mannen bijna ten onder gingen aan een horde ratten. Uiteindelijk kwam het in beide gevallen goed en konden we zonder echte schade door naar de tweede dungeon. Deze verliep geheel anders, elke burning skeleton werd vlot geveld door zwaard, pijl of toverspreuk. Nu op naar de derde en afsluitende dungeon.
Enkele foto's van de dungeons voordat we los gingen (geen ingame foto's, daarvoor nam het spel me teveel in beslag

):
Dungeon 1
Dungeon 2