M'n startende warband was:
Wizard (joh), Apprentice, 1 War hound, 2 Thieves, 2 Infantrymen, 1 Archer, 1 Ranger. Beetje schieten, beetje vechten, Thieves om zo snel mogelijk met treasure weg te rennen (ook figuren die je niet echt mist wanneer ze van het bord verdwijnen).
Had de regels nog niet gelezen voordat ik de spreuken uitkoos (lang verhaal), dus geen ideale selectie. Was een Thaumaturge, met:
- Blinding Light (hield tegenstander's Treasure Hunter 4 beurten uit het spel)
- Crumble (nooit gebruikt)
- Dispel (nooit gebruikt)
- Elemental Shield (ehm.. nooit gebruikt)
- Heal (ge-wel-dig. Mezelf wel een keer schade aangedaan bij het falen van de casting roll, maar anders erg handig om met name jezelf weer wat op te knappen)
- Invisibility (Gewonde apprentice onzichtbaar gemaakt, waarna die veilig naar een treasure kon glippen om de eerdergenoemde vijandelijke treasure hunter dood te steken)
- Push (Ook heel gaaf, als iemand zich hoger bevindt kan je ze diagonaal wegduwen en te pletter laten vallen, maar ook verder zeer praktisch)
- Will power (Niet gebruikt)
Aangezien m'n eerste band wel werkte maar iets te veel zinloze spreuken had, ga ik morgen met een nieuwe groep beginnen (Necro). Raise zombie, bone dart, steal health, telekinesis, fleet feet (met name voor zombie), beauty, leap, familiar als spreuken, de startende groep is wizard (staff+dagger), apprentice (sword + dagger), 2 war hounds, 1 thief, 1 thug, 2 archers, 1 infantryman, 1 treasure hunter.