GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Warhammer 40k FAQ  (gelezen 12423 keer)

Sir Jaigo

• Hero Member
Re: Warhammer 40k FAQ
« Reactie #15 Gepost op: november 12, 2015, 06:37:32 pm »

Ik lees dat de eldar artlillery niet mag lopen
Mag de Necron sentry pylon dit dan ook niet?

Intoxico

• Hero Member
  • Ave Dominus Nox
« Reactie #16 Gepost op: november 12, 2015, 07:15:44 pm »

Bedoel je lopen...of bedoel je lopen en schieten? Dit is namelijk wel een wezenlijk verschil
GT 2014 Best General

Shandara

• Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: november 12, 2015, 10:54:22 pm »

Worden er ook polls gehouden zodat we weten wat de community vind/wilt, of worden alle rulings simpelweg door deze groep gemaakt? Persoonlijk denk ik dat de community er zoveel mogelijk bij betrokken moet worden

Dat lijkt me meer belangrijk als er geen duidelijke ruling gemaakt kan worden op een issue en er dus een keuze gemaakt moet worden tussen 2 of meer mogelijke, gelijkwaardige, interpretaties. En dat de redenatie voor die keuze dan duidelijk is.

imperator

• Hero Member
  • Fallen within, fallen without
« Reactie #18 Gepost op: november 13, 2015, 09:21:30 am »

@Sir Jaigo,
Zoals in v3 van de FAQ te zien kan lopen/schieten wel als je de unit relentless maakt (voorheen met de Phaeron upgrade, tegenwoordig met een warlord trait van Zandrekh (meen ik?)). Zonder relentless konden pylons sowieso al niet lopen en schieten, aangezien de wapens allemaal Heavy zijn.

Er staat ook niet dat de artillery niet kan lopen. Er staat dat deze niet kan lopen EN schieten als ze niet relentless zijn.

@Berengar,
Over elke issue een poll maken is niet te doen. De Council zoals die er nu is bestaat uit een grote diversiteit van spelers die allen veel games maken, vanuit verschillende perspectieven naar de game kijken (en bij andere groepen/clubs/sub-communities vandaan komen). Zoals in de beginpost te lezen is willen we iedereen vragen om maar zoveel mogelijk feedback te geven, ook op bestaande rulings, om het document zo goed en volledig mogelijk te houden.

@All:
Rulings uit de huidige FAQ die momenteel under review zijn:
- Mastery Level & Casting
- Chaos focus
"The closer you are to death, the more you realize you are alive." - Joe Simpson

Sir Jaigo

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: november 13, 2015, 11:56:52 pm »

Kwestie waar afgelopen club avond vragen over waren.
: Hoe dichtbij moet of welke afstand is acceptabel om de save te claimen achter een defense line.

Wij hebben afgesprokenbinnen 2 inch als zijnde coherentie met de defense line
Maar is hiervoor een regel
Pagina's: 1 [2]