GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]

Auteur Topic: Star Wars 7 (Spoiler alert!)  (gelezen 6088 keer)

Arathorn

• Hero Member
Re: Star Wars 7
« Reactie #60 Gepost op: januari 07, 2016, 12:50:36 pm »

Ik ben gisteravond geweest, en ik vond het een van de beter star wars films. Veel meer oog voor detail, betere verhaallijn (op een paar puntjes na).

Coenus Scaldingus

• Sr. Member
« Reactie #61 Gepost op: januari 07, 2016, 01:12:38 pm »

Vond het een heerlijk fimpje. Duidelijk redelijk wat overeenkomsten met nummer IV, maar op het zoveelste planeten-vernietigende-wapen (hoop dat dit toch wel echt de laatste zal zijn...) daar niet aan geërgerd, verre van zelfs. Betere acteerprestaties en interessantere karakters dan in.. alle?.. voorgaande films, wat me ook hoopvol maakt voor de vervolgdelen. Nu het onder nieuw beheer stond was ik bang dat het zou gaan aanvoelen als een of andere nieuwe film die zich toevallig in het SW universum afspeelde, maar door de oude gezichten (letterlijk) en vertrouwde vliegtuigjes was dat geen probleem. Alleen voor de paar shots met de Star Destroyer en AT-AT in de woestijn was de film het bekijken eigenlijk al waard, prachtig.
Aan 3D heb ik me overigens (voor de verandering) eens niet gestoord, zat er vrij natuurlijk in verwerkt, weinig irritante geforceerde focus op een specifiek punt en ook nog wel enige toegevoegde waarde bij bepaalde stukjes vliegwerk - en dat is maar goed ook, want als 3D niet eens nuttig is bij dergelijke scenes, is het toch wel echt volledig zinloos - waar overigens vaak ook wel een goed argument voor te maken is...

Voor het meeste commentaar op ontbrekende informatie in de verhaallijn zou ik mensen toch met name doorverwijzen naar het feit dat er nog 2 films volgen, waar ongetwijfeld het een en ander uitgelegd wordt. Helaas nog best even wachten daarop!

Spacefrisian

• Hero Member
  • EXTERMINATE!!
« Reactie #62 Gepost op: januari 07, 2016, 08:30:11 pm »

Dat planeet verwoestende wapentuig laat wel even duidelijk zien dat de Empire (of beter gezegd de overblijfselen van het "evil" Galactic Empire) toch een type 3 civilisation is.
The clans are marching against the law
Bagpipers play the tunes of war
Death or glory I will find
Rebellion on my mind

michiel the elf

• Sr. Member
  • Que sera, sera
« Reactie #63 Gepost op: januari 10, 2016, 09:20:43 pm »

Het leuke aan de film is in mijn ogen ook dat het weer compleet nieuwe openingen biedt voor speculatie en fantasieën in, hiervoor, redelijk dichtgetikte universum wat Star Wars uiteindelijk was geworden.

Persoonlijk vind ik deze speculatie wel interessant (uitgelegd in 1 afbeelding). Ben benieuwd of het uiteindelijk ook blijkt te kloppen.

N.B.: mocht speculeren over de komende films eigenlijk niet in dit topic passen, dan zal ik de post wel verwijderen.
Victoria Concordia Crescit.

Spacefrisian

• Hero Member
  • EXTERMINATE!!
« Reactie #64 Gepost op: januari 11, 2016, 09:19:42 am »

Ik denk dat onoverzichtelijk het betere woord is voor Starwars dan dicht getimmerd.
The clans are marching against the law
Bagpipers play the tunes of war
Death or glory I will find
Rebellion on my mind

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
« Reactie #65 Gepost op: januari 11, 2016, 10:40:26 am »

Het leuke aan de film is in mijn ogen ook dat het weer compleet nieuwe openingen biedt voor speculatie en fantasieën in, hiervoor, redelijk dichtgetikte universum wat Star Wars uiteindelijk was geworden.

Persoonlijk vind ik deze speculatie wel interessant (uitgelegd in 1 afbeelding). Ben benieuwd of het uiteindelijk ook blijkt te kloppen.

N.B.: mocht speculeren over de komende films eigenlijk niet in dit topic passen, dan zal ik de post wel verwijderen.

anakin is dood.

anakin is een spook.

ergo, anakin is niet snoke.

Toby

• Hero Member
    • wittwer.nl
« Reactie #66 Gepost op: januari 11, 2016, 10:47:09 am »

Ik denk dat onoverzichtelijk het betere woord is voor Starwars dan dicht getimmerd.
Ja, maar (gelukkig?) is de hele expanded universe niet meer canon. Dat elke schrijver hier en daar maar iets mocht toevoegen leidde inderdaad tot en onoverzichtelijk (en soms een beetje lachwekkend) geheel.
3D printen en meer: www.dreid.nl

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
« Reactie #67 Gepost op: januari 11, 2016, 10:52:38 am »

Ja, maar (gelukkig?) is de hele expanded universe niet meer canon. Dat elke schrijver hier en daar maar iets mocht toevoegen leidde inderdaad tot en onoverzichtelijk (en soms een beetje lachwekkend) geheel.

Las over Lowbacca en Luuke...

Ik moest huilen.

Hele EU eruit flikkeren is het beste wat ze tot nu toe gedaan hebben :]

Skullboy

• Gast
Re: Star Wars 7 (Spoiler alert!)
« Reactie #68 Gepost op: februari 09, 2016, 04:30:23 pm »

Zag de film vlak na de première en het was awesome. Ook de making of content bekijken is de moeite waard.

Het verklaard het bestaan van force creatures, wezens die vanuit de force zijn ontstaan. Meestal sterk, maar instabiel. Anakin zou ook eentje zijn. Waarschijnlijk nadat hij in RoTJ zich tegen de keizer keerde verdween de Dark Side in hem, maar ging wel een nieuwe gedaante vormen. Kan een theorie zijn hoe Snoke is ontstaan.
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]