GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Wargames Illustrated. Iemand ervaring mee?  (gelezen 613 keer)

Ingmar

• Sr. Member
    • Strategikon
Wargames Illustrated. Iemand ervaring mee?
« Gepost op: december 31, 2015, 06:31:41 pm »

Door het doorspitten van de Sprue Exchange doos van laatst met fascinatie zitten kijken naar de tijdschriften die er bij zaten. Heeft een van jullie wat meer ervaring met Wargames Illustrated? Het leek me een leuk blad,met een brede scoop, niet alleen maar historics, maar voordat ik 60 pond neervork wilde ik toch de ervaring van andere even horen.
<---Strategikon - a blog about SAGA and other wargames

Edzard

• Hero Member
  • "Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
Re: Wargames Illustrated. Iemand ervaring mee?
« Reactie #1 Gepost op: december 31, 2015, 07:28:44 pm »

Ik heb wel eens een exemplaar gekocht, omdat ik wat wel wou lezen wat erin stond. Ik vind het een leuk blad, maar zou zelf niet een abonnement nemen omdat ik mijn interessegebieden enigszins probeer te beperken  ;)

Cergorach

• Hero Member
Re: Wargames Illustrated. Iemand ervaring mee?
« Reactie #2 Gepost op: december 31, 2015, 08:39:44 pm »

Het doet me denken aan de WD van 20-30 jaar geleden qua inhoud (meer dan alleen de eigen producten, veel reclame), maar met de productie waardes van nu. Is primair historics, als dat je focus is, is het zeker interessant. ik heb een stapeltje liggen van 5+ jaar geleden, maar de €72/jaar was me op dat moment even iets te veel voor iets waar mijn focus niet ligt. Het is tegenwoordig €84/jaar, redelijk wat geld. Je kan er een stuk of 20 oudere kopen digitaal voor £1.00 per stuk, maar een digitale subscription is nog steeds €56/jaar.
Pagina's: [1]