GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: 1 [2] 3

Auteur Topic: The Walking Dead kickstarter van Mantic  (gelezen 11354 keer)

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
Re: The Walking Dead kickstarter van Mantic
« Reactie #15 Gepost op: februari 17, 2016, 01:12:50 am »

Voor mij is het een definitieve "nee". Gewoon geen zin in nog een Zombiespel en voor de modellen hoef ik het ook niet te doen. Speel het wel bij andere addicts  ;).
Mantic komt hier wel weer in beeld als ze verder gaan met Dungeon Saga.
Very 'Eavy,
Very Metal!

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: februari 17, 2016, 09:49:19 am »

Gewoon geen zin in nog een Zombiespel en voor de modellen hoef ik het ook niet te doen.

Dat zou precies mijn reden zijn om geen andere zombie spellen te kopen. ;) Ik verdiep me dan ook niet in Warlord's Project Z bijvoorbeeld.

Maar ik ben een fan van The Walking Dead (zowel comic als TV serie; al ben ik nog niet heel ver in de comic reeks). Dat is dan ook mijn enige reden om dit spel nog te backen (waarbij ik wel moet toegeven dat ik een tijdje heb toegekeken of ik wilde blijven of niet ;D).
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

jass

• Hero Member
  • "A photo a day keeps the depression away!"
    • Lens Therapy
« Reactie #17 Gepost op: februari 18, 2016, 12:36:52 am »

Gaat momenteel wel lekker met de campaign. Al het gezeur is verdwenen uit de comments. En Mantic luistert goed naar wat er voor suggesties worden gegeven.
Het heeft twee weken geduurd voordat ze hun zaakjes op orde hebben, dat is toch wel heel slecht voor hun 11e KS!

Het is nog steeds 45 minis voor €125+$18 shipping.

PP runt nu een KS en daar zit je nu al op 65 minis voor $140+$20 shipping. Zodra deze gefund is op $100k zit je al op 66 minis, als dat straks ook op $350k zit, zal dat aardig hoger zitten...

Miniatuuraantallen zeggen ook niet alles. En bij TWD zijn het op 6 sculpts na allemaal unieke sculpts. Daarnaast krijg je ook handig terrein wat ook voor andere games te gebruiken is (barricades, lootmarkers, wrecked cars). Ik ben zelf allerminst overtuigd van de PP kickstarter en inmiddels hoor ik ook veel gezeur over de tmnt kickstarter.

Het is deze maand wel heel druk trouwens, op kickstarter. Ik kan zo nog een aantal miniatuur en board games opsnorren die ook funding zoeken.

Ik blijf gewoon lekker bij TWD. Fan van de comics. Met de turtles heb ik gewoon helemaal niks en ik wil een wargame en geen bordspel. Dus PP valt ook af, naast dat ik op uberhaupt op PP en zijn Iron kingdom een beetje ben uitgekeken de laatste jaren.
Prioriteit 2014 2015
Uh, prioriteiten zijn er om veranderd aangepast te worden...
Momenteel: Bolt Action (US Marines)NEW, FNG2T, Warmachine (Cygnar), SAGA (Pagan rus), X-wing (Imperial), Dead Man's Hand

Onimusha

• Hero Member
    • Grauenacht
« Reactie #18 Gepost op: februari 19, 2016, 07:13:27 am »

Hebben jullie deze gezien, dit vind ik veel betere miniaturen dan degene van deze KS.
-=IF YOU MAKE SOMETHING IDIOTPROOF, THEY KEEP MAKING BETTER IDIOTS=-

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: februari 19, 2016, 10:55:46 am »

Van wie komt dat?

Gunbird

• Hero Member
« Reactie #20 Gepost op: februari 19, 2016, 11:29:17 am »

Hasslefree!!!

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #21 Gepost op: februari 19, 2016, 11:36:53 am »

Maar ik ben een fan van The Walking Dead (zowel comic als TV serie; al ben ik nog niet heel ver in de comic reeks). Dat is dan ook mijn enige reden om dit spel nog te backen (waarbij ik wel moet toegeven dat ik een tijdje heb toegekeken of ik wilde blijven of niet ;D).

Kijk, dan is het gewoon heel simpel, stop resisting, just surrender and back  ;D.
Ga het ook zeker spelen bij mij backerbuddy ( klinkt enger dan het is ) maar de centjes houden we in de zak zijn al aan andere modellen vergeven.
Very 'Eavy,
Very Metal!

jass

• Hero Member
    • Lens Therapy
« Reactie #22 Gepost op: februari 29, 2016, 11:29:40 pm »

Laatste anderhalf uur van de campaign. ;)
Prioriteit 2014 2015
Momenteel: Bolt Action (US Marines)NEW, FNG2T, Warmachine (Cygnar), SAGA (Pagan rus), X-wing (Imperial), Dead Man's Hand

Onimusha

• Hero Member
    • Grauenacht
« Reactie #23 Gepost op: maart 01, 2016, 08:47:58 am »

Gisteren kwma ik erachter dat er een prequel serie van the Walking dead bestond, in april begint seizoen 2 ervan, het heet fear the walking dead.

pjotterke

• Full Member
« Reactie #24 Gepost op: maart 01, 2016, 09:08:52 am »

Gisteren kwma ik erachter dat er een prequel serie van the Walking dead bestond, in april begint seizoen 2 ervan, het heet fear the walking dead.

klopt zelf vind ik deze nogal tegenvallen. Ben wel benieuwd als in augustus de eerste shipping op de mat valt. Vond het zelf alleen wel te duur om voor meer dan 200$ te besteden aan een game waar op dit moment alleen demo rules voor zijn. Heb dus de kickstarter van 125$ gekozen.

Nog meer mensen hier?

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #25 Gepost op: maart 01, 2016, 09:10:19 am »

Klopt. Ik vond het eerste seizoen niet zo sterk als The Walking Dead zelf, maar blijf zeker wel kijken. :) Wist er zelf al van, vanaf het begin. Zal wel eens wat vaker delen. :-\

Ik heb uiteindelijk de Kickstarter laten gaan. Had een EB, laten vallen, kwam later weer een EB open toch weer opgedoken, maar uiteindelijk gaf de financiele situatie de doorslag. Moet even prioriteiten stellen, hoe vet ik The Walking Dead ook vind.

jass

• Hero Member
    • Lens Therapy
« Reactie #26 Gepost op: maart 01, 2016, 10:16:24 am »

klopt zelf vind ik deze nogal tegenvallen. Ben wel benieuwd als in augustus de eerste shipping op de mat valt. Vond het zelf alleen wel te duur om voor meer dan 200$ te besteden aan een game waar op dit moment alleen demo rules voor zijn. Heb dus de kickstarter van 125$ gekozen.

Nog meer mensen hier?

Ik dus ;-)

Something to fear + prison + woodbury + scenery/mat addon. Ik twijfel nog of ik de 3 mat addon ook neem in de pledgemanager.

Ik heb trouwens de spin-off niet gezien. Ik blijf toch vooral fan van de comic en de telltale games. De tv serie vind ik persoonlijk minder.
Prioriteit 2014 2015

pjotterke

• Full Member
« Reactie #27 Gepost op: oktober 28, 2016, 08:36:50 am »

Heeft een van jullie de Kickstarter al ontvangen?
Als ik het goed begreep zijn ze begin deze week met royal mail verstuurd...

Onimusha

• Hero Member
    • Grauenacht
« Reactie #28 Gepost op: maart 22, 2018, 11:17:04 am »

Misschien een gekke vraag, maar is er iemand van jullie waar het spel stof zit te happen en ervan af wil :P?

pjotterke

• Full Member
« Reactie #29 Gepost op: maart 26, 2018, 08:54:27 am »

Helaas, wij spelen het niet vaak maar ga het zeker niet van de hand doen.
Blijft voor mij een leuk spel systeem waar ik verder niet veel andere spellen in heb, dus goed voor de afwisseling.
Pagina's: 1 [2] 3