Gaat momenteel wel lekker met de campaign. Al het gezeur is verdwenen uit de comments. En Mantic luistert goed naar wat er voor suggesties worden gegeven.
Het heeft twee weken geduurd voordat ze hun zaakjes op orde hebben, dat is toch wel heel slecht voor hun 11e KS!
Het is nog steeds 45 minis voor €125+$18 shipping.
PP runt nu een KS en daar zit je nu al op 65 minis voor $140+$20 shipping. Zodra deze gefund is op $100k zit je al op 66 minis, als dat straks ook op $350k zit, zal dat aardig hoger zitten...
Miniatuuraantallen zeggen ook niet alles. En bij TWD zijn het op 6 sculpts na allemaal unieke sculpts. Daarnaast krijg je ook handig terrein wat ook voor andere games te gebruiken is (barricades, lootmarkers, wrecked cars). Ik ben zelf allerminst overtuigd van de PP kickstarter en inmiddels hoor ik ook veel gezeur over de tmnt kickstarter.
Het is deze maand wel heel druk trouwens, op kickstarter. Ik kan zo nog een aantal miniatuur en board games opsnorren die ook funding zoeken.
Ik blijf gewoon lekker bij TWD. Fan van de comics. Met de turtles heb ik gewoon helemaal niks en ik wil een wargame en geen bordspel. Dus PP valt ook af, naast dat ik op uberhaupt op PP en zijn Iron kingdom een beetje ben uitgekeken de laatste jaren.