GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Cygnar vs Khador  (gelezen 4898 keer)

Arthorn

• Newbie
  • *
Re: Cygnar vs Khador
« Reactie #15 Gepost op: april 12, 2016, 12:26:08 pm »

Is het met de nieuwe editie in zicht nog de moeite waar om om MKII te leren spelen?

rob

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: april 12, 2016, 12:30:19 pm »

waarschijnlijk blijft een groot deel van de regels hetzelfde maar komen er wel veranderingen
dus ja je kunt de basis nu al gaan leren als je wil maar je kan ook twee maanden wachten

Xas

• Hero Member
  • Naam: Eric-Jan Brouwer
« Reactie #17 Gepost op: april 14, 2016, 01:20:54 pm »

Gisteren nog een opfrissingscursus gegeven aan iemand. Ik moest wel een paar keer zeggen: "Je kan dit doen, maar over twee maanden kan het niet meer.". Lijkt mij niet handig om nu nog keihard aan de studie te gaan.

Arthorn

• Newbie
  • *
« Reactie #18 Gepost op: april 18, 2016, 11:13:16 am »

Dan wacht ik heel braaf tot eind Juni.

Killax

• Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: april 18, 2016, 11:18:31 am »

Erg goed idee. Ik denk dat de algemene stijl wel het zelfde blijft. Persoonlijk zou ik dus gaan voor 'de looks' als je graag wilt starten met modellen. Eigelijk is er niets mis met het gaan voor iets wat je cool lijkt. Het is zeker handing om te weten wat welk model doet maar per faction is er meer dan een handje vol modellen die gewoon altijd ongelovelijk goed zijn.

Competatieve leger lijsten zijn dan ook enorm verschillend van elkaar en ik denk dat dit misschien wel het leukste is aan Warmachine en Hordes. Je kan vaak gaan voor een stijl die jou enorm leuk lijkt. Of dit nu veel Warjacks zijn, mixed Infantry of zelfs een Thema waarbij je (vaak) veel van hetzelfde meeneemt maar hierbij een punten korting krijgt op je modellen.
Pagina's: 1 [2]