GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3 4

Auteur Topic: Ghostbusters reboot  (gelezen 5705 keer)

borkbork

• Hero Member
Re: Hoe ver sommigen gaan om een slechte "reboot" te verdedigen...
« Reactie #15 Gepost op: juni 17, 2016, 12:57:12 pm »

Lol, jeps ik ook.

Joh ik vind het gewoon irritant dat het uberhaupt uitmaakt van welke sekse in dit gevan de Ghostbusters zijn. Plus dat ik het hele Geenstijl gebeuren kort door de bocht populistische rampzaligheid vind en als daar tegenover de zgn. SJW's worden gezet heb ik de neiging het voor hen op te nemen.
Hoewel deze wellicht in het zelfde ongenuanceerde hoekje thuishoren als de geenstijlers.

Echt heel erg amerikaans om van sekse en/of ras zo'n grote issue te gaan maken.
Als een film slecht is is deze slecht... En deze film hebben we allemaal nog niet gezien dus hoe kan je dat dan al roepen vraag ik mij af?

helaas wordt de Amerikaanse overgevoeligheid hier wel heel hard geïmporteerd momenteel.  Het hele racisme/pieten debat is doordrenkt van Amerikaanse thema's, Nederlandse  studenten kopieeren massaal de Amerikaanse academische kwets/huil cultuur waarbij niemand meer gekwetst moet worden en waarbij Universiteiten safs-spaces moeten zijn inplaats van plaatsen voor debat en uitdagende meningen.
Ook het correcte vocabulaire wordt rechtstreeks uit de VS gekopieerd.....dingen als Full Figured heb ik hier ook al voorbij horen komen....net alsof de magere scharminkels dan weer half figured zijn of zo? 

Ik ben iig een stevige vetklep ;)  En van correct niet kwetsend taalgebruik gaan die kilo's er echt niet af. 

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #16 Gepost op: juni 17, 2016, 03:54:17 pm »

Eensch.
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

Middle-Earth SBG 2019:
W: 12
D: 1
L: 4

Elmir

• Sr. Member
« Reactie #17 Gepost op: juni 17, 2016, 07:25:16 pm »

helaas wordt de Amerikaanse overgevoeligheid hier wel heel hard geïmporteerd momenteel.  Het hele racisme/pieten debat is doordrenkt van Amerikaanse thema's, Nederlandse  studenten kopieeren massaal de Amerikaanse academische kwets/huil cultuur waarbij niemand meer gekwetst moet worden en waarbij Universiteiten safs-spaces moeten zijn inplaats van plaatsen voor debat en uitdagende meningen.
Ook het correcte vocabulaire wordt rechtstreeks uit de VS gekopieerd.....dingen als Full Figured heb ik hier ook al voorbij horen komen....net alsof de magere scharminkels dan weer half figured zijn of zo? 

Ik ben iig een stevige vetklep ;)  En van correct niet kwetsend taalgebruik gaan die kilo's er echt niet af.

Je hebt helaas groot gelijk. Iedereen is altijd direct op zijn/haar teentjes getrapt en mensen maken een drama uit de meest dwaze dingen.

Vandaag nog zo'n "viral post" gelezen van iemand die aan het zaniken was tegen H&M omdat ze niet in een broek paste die normaal gezien haar maat toch echt wel was hoor!

Gevolg:

- Op sociale media gaan zaniken dat dit een gevolg is van een schoonheidsideaal waar niemand aan kan voldoen.
- En mensen maar delen dat dit een schande was en allemaal in een grote circle jerk elkaar groot gelijk geven.

In plaats van (wat iedere normale mens zou doen):

- Een broek in een iets grotere maat kopen
- Misschien even tot het zelfbesef komen dat je misschien ook eens een fitness abonnement moet overwegen.

Maar ja, dat is een breder probleem dan gewoon een slechte film reboot...

Skullboy

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 06, 2016, 11:15:00 am »

helaas wordt de Amerikaanse overgevoeligheid hier wel heel hard geïmporteerd momenteel.  Het hele racisme/pieten debat is doordrenkt van Amerikaanse thema's, Nederlandse  studenten kopiëren massaal de Amerikaanse academische kwets/huil cultuur waarbij niemand meer gekwetst moet worden en waarbij Universiteiten safs-spaces moeten zijn in plaats van plaatsen voor debat en uitdagende meningen.

Zo waar. Amerika is ontzettend achteruit gegaan. Maak een domme grap en je komt in de problemen. Het is idd triest.

Over Geenstijl gesproken, Amerika heeft wel een onder de naam Know Your Meme. En ze pakken die gasten hard aan.

Ik nomineer je voor Nobelprijs voor de logica ;D.

(sorry, ik vond Sylvana Simons altijd erg leuk)
Wat een gek mens is het toch. Weet je zeker dat ze echt is of een loslopende clown geïndoctrineerd door een campus freak ;)?

On-topic: Ze hebben weer wat trailers uitgebracht en het blijft overkomen als een klotefilm. Zelfs Stay Puft komt daar over als een goedkope CGI die je terugziet in een gemiddelde SyFy programma. En de "grappen" zijn niet eens leuk. Ik denk dat er wel gelachen wordt als de film flopt ;).

1984 Ghostbusters for the win.

Spacefrisian

• Hero Member
  • EXTERMINATE!!
« Reactie #19 Gepost op: juli 06, 2016, 05:50:33 pm »

Ach er zijn genoeg andere films die men kan bekijken, en anders is er nog wel een leuke serie, was vroegah ook al geen fan van Ghostbusters.
The clans are marching against the law
Bagpipers play the tunes of war
Death or glory I will find
Rebellion on my mind

Skullboy

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juli 08, 2016, 01:20:56 am »

Ach er zijn genoeg andere films die men kan bekijken, en anders is er nog wel een leuke serie, was vroegah ook al geen fan van Ghostbusters.
Ik bewaar m'n geld voor de volgende Star Wars films. Deel 7 was uitstekend. Vele malen beter dan de prequels, met hun out-of-story characters en keukenmeidenroman-niveau onzin.

Sowieso stemmen met je geld ;). Ook de catchphrase "If the movie stinks, just don't go" begint steeds populairder te worden als reactie op de nieuwe Ghostbusters.

Elmir

• Sr. Member
« Reactie #21 Gepost op: juli 09, 2016, 03:48:39 pm »

Mja, toch ook soms mee uitkijken. De world of Warcraft film werd ook afgeschreven als een slechte film door alle critici. Ben er toch naar gaan kijk en hij was zeker niet slecht. Geen hoogvlieger, maar ik heb toch al veel erger meegemaakt in de cinema hoor.

Dus een hive mind mentaliteit, dat is nu ook niet nodig.

Skullboy

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli 12, 2016, 04:02:45 pm »

Mja, toch ook soms mee uitkijken. De world of Warcraft film werd ook afgeschreven als een slechte film door alle critici. Ben er toch naar gaan kijk en hij was zeker niet slecht. Geen hoogvlieger, maar ik heb toch al veel erger meegemaakt in de cinema hoor.
Je hebt je verwachtingen laag gehouden, right? Zouden ze ook eens moeten doen.

En een van de eerste negatieve reviews voor de nieuwe GB zijn al binnen. Ook te hoge verwachtingen zeker :P?
http://chicago.suntimes.com/entertainment/ghostbusters-reboot-a-horrifying-mess/

Spacefrisian

• Hero Member
  • EXTERMINATE!!
« Reactie #23 Gepost op: juli 12, 2016, 06:19:28 pm »

Heeft Ghostbuster best wel meer pech, die Star Trek film ziet er interessant uit.
The clans are marching against the law
Bagpipers play the tunes of war
Death or glory I will find
Rebellion on my mind

Skullboy

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 12, 2016, 06:54:14 pm »

Heeft Ghostbuster best wel meer pech, die Star Trek film ziet er interessant uit.
Ik ga lachen als de nieuwe GB gaat verliezen tegenover andere films :P.

Helaas kan een van de nieuwe Star Trek acteurs de première niet meer meemaken:
http://www.nu.nl/film/4280145/star-trek-acteur-anton-yelchin-27-overleden.html
« Laatste verandering: juli 12, 2016, 06:56:19 pm door Skullboy »

horizon

• Hero Member
  • Destiny Eternity Infinity
« Reactie #25 Gepost op: juli 14, 2016, 01:38:28 pm »

Ghostbusters 2016
Rottentomatoes: tomatometer 75%, average 6,9 (128 reviews)

Critics Consensus: Ghostbusters does an impressive job of standing on its own as a freewheeling, marvelously cast supernatural comedy -- even if it can't help but pale somewhat in comparison with the classic original.

Lijkt me dus geen slechte film.

Veel fanboi's geven bij voorbaat al -1. Dus. En deel 2 van Ghostbusters was ook geen pareltje hoor...
Light at the Horizon

"Freedom is the right of all sentient beings."
- Optimus Prime

starwars

• Hero Member
« Reactie #26 Gepost op: juli 15, 2016, 12:35:02 am »

Ik had verwacht dat hij tegen zou vallen, maar ik vond hem eigenlijk best leuk. Kom maar op met een volgend deel met deze cast!

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
« Reactie #27 Gepost op: juli 15, 2016, 07:51:59 am »

Citaat
Hoe ver sommigen gaan om een slechte "reboot" te verdedigen...

Ze hoeven er blijkbaar weinig voor te doen. als ik iedereen mag geloven is ie dus best vermakelijk. Precies wat een film moet zijn. So yeah....

Ivo

• Hero Member
« Reactie #28 Gepost op: juli 15, 2016, 08:01:21 am »

.
« Laatste verandering: juli 15, 2016, 08:05:34 am door Ivo »

Skullboy

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juli 17, 2016, 12:36:43 am »

Kom maar op met een volgend deel met deze cast!
Heresy! *BLAM* Ik ga het niet kijken en de daarop volgende ook niet.

En de Angry Review voor de film is binnen:
https://www.youtube.com/watch?v=mCP937VRfI4

Nu ben ik zelfs de enige forumlid online :P.
« Laatste verandering: juli 17, 2016, 01:48:20 am door Skullboy »
Pagina's: 1 [2] 3 4