GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Bordspelgroep Parkstad, Heerlen, Limburg  (gelezen 1840 keer)

jack.wilbers

• Newbie
  • *
Bordspelgroep Parkstad, Heerlen, Limburg
« Gepost op: mei 24, 2016, 08:50:53 am »

We zijn een bordspellen groep met leden uit Z-Limburg en verder. Wij geven je de kans om nieuwe mensen te ontmoeten die het leuk vinden om spellen te spelen.

Kom langs en doe mee. Loop langs de tafels en zoek een spel uit wat je leuk vindt, neem een stel en heb plezier. De entree is 2 Euro p.p. Locatie is 't Leiehoes, Limburgiastraat 36 te Heerlen. Je mag je eigen drinken en snacks meenemen.

Maak je geen zorgen als je geen die-hard gamer bent. We hebben genoeg spellen die eenvoudig, snel uit te leggen zijn en toch je meeslepen in het spel. De vaste spelers nemen meestal zelf spellen mee, zo is er altijd een keuze aan verschillende spellen om uit te kiezen. Maar denk eraan dat we spellen zoals Monopoly, Scrabble, Schaken of  Levensweg niet spelen. Sterker nog, ik weet zeker dat als je komt kijken dat je versteld staat van de moderne spellen die we zo graag spelen. Sommige spellen die we graag spelen duren 20 minuten, de meeste zullen 1,5 uur duren en enkelen 2 tot 4 uur. We proberen een balans te vinden in de spellen die we die dag willen spelen, er is voor iedereen wel iets, van worker placement, area control, deck building, hand management, take-that en tile placement. 

http://www.bsgparkstad.nl
Facebook: zoek naar bordspelgroep Parkstad.

Aerendar Valandil

• Hero Member
  • Tralala....
Re: Bordspelgroep Parkstad, Heerlen, Limburg
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2016, 10:23:52 am »

Succes uit de andere kant van het land.
Groetjes,

Aerandirloriusmetdeonspelbarenaam

Erelid van de ouwelullenbrigade.

Club: www.amsterdam6shooters.nl

Onimusha

• Hero Member
    • Grauenacht
« Reactie #2 Gepost op: juni 03, 2016, 09:55:44 am »

Ik heb me aangemeld voor jullie FB pagina, alhoewel ik een echte miniature gamer ben, speel ik ook een paar bordspellen zoals:
Heroes of Normandie
Imperial assault
Kingdom Death

Ik heb wel interesse in memoirs 44, een aantal vrienden van me zijn meer into boardgaming en zal ik zeker naar jullie doorsturen.
-=IF YOU MAKE SOMETHING IDIOTPROOF, THEY KEEP MAKING BETTER IDIOTS=-

jack.wilbers

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: juni 14, 2016, 02:12:55 pm »

Hoi Omnimusha,

Je bent van harte welkom op de meetups in Heerlen. Mocht je zin hebben in Memoire 44 of Battlelore dan zal ik de spellen zeker meenemen.
Welke miniatuur spellen speel je en is het een idee om twee legers mee te nemen voor een skirmish?  wie weet is er interesse om een spel te wagen.

Groeten,
Jack.
Pagina's: [1]