GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Wie wil (tegen betaling) mijn Warhammer FB empire leger schilderen?  (gelezen 4460 keer)

bazzybas

• Newbie
  • *

Hallo!

Ik wil graag binnenkort meedoen met warhammer FB toernooi en daarvoor empire leger gekocht..echter deze is niet geschilder. Daar ik hier zelf geen tijd & vaardigheid voor heb ben ik op zoek naar iemand die (tegen betaling) mijn leger wil schilderen.

Te schilderen:
- veel knights (+- 30)
- veel footsoldiers
- 2 cannons/ 1 mortar
- wat losse wizards/heroes

Als je dit leuk lijkt, stuur me dan een bericht met je prijs en lieft foto van eerder werk:)

Groet,
Bas

bloodthrister

• Hero Member
Re: Wie wil (tegen betaling) mijn Warhammer FB empire leger schilderen?
« Reactie #1 Gepost op: juli 16, 2016, 02:24:54 pm »

Hier op het froum zijn er wel een paar mensen die commissiewerk doen. Even kijken op de eerste pagina van het schilderen en conversion gedeelte geeft bijv. al Scar zijn blog:Link .

Ik denk echter wel dat je extra informatie moet geven, zoals; exacte aantallen, kwaliteit (tabletop, high quality enz.), speciale wensen, deadline, evt. budget enz.
als er 2 echtparen, echt paren
dan hebben 4 echtgenoten, echt genoten

Woudschim

• Hero Member
    • Masque-Obscura Fotografie en Ontwerp
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2016, 06:05:58 pm »

www.miniaturenschilder.nl :)

Een prijs kan ik op basis van deze info niet geven. Moeten de modellen in elkaar gezet worden, wat is de kwaliteit die je wilt hebben, wat wil je met basing?

Fotografie en Ontwerp : www.masque-obscura.nl

Miniaturen (ook in opdracht) : http://miniaturenschilder.nl/

Kaleb

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: oktober 10, 2016, 12:04:25 pm »

Een prijs kan ik op basis van deze info niet geven. Moeten de modellen in elkaar gezet worden, wat is de kwaliteit die je wilt hebben, wat wil je met basing?
Hey , gezien dat die 15mm vikingen die ik laatst van je kocht super zijn geschilderd, ga ik ook even gluren op je site  ;D
"As a rule of thumb, the designers do not hide "easter eggs" in the rules. If clever reading is required to unlock some sort of hidden option, then it is most likely just a result of wishful thinking."  (T10)

Arathorn

• Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: oktober 12, 2016, 12:03:02 pm »

Hey , gezien dat die 15mm vikingen die ik laatst van je kocht super zijn geschilderd, ga ik ook even gluren op je site  ;D

Dat was 20mm ;)
Pagina's: [1]