GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Beginnen met dragon rampant, ervaringen?  (gelezen 2333 keer)

Dr. Rockso

• Sr. Member
Beginnen met dragon rampant, ervaringen?
« Gepost op: januari 21, 2017, 12:58:06 pm »

Hoi iedereen, ik heb gisteren het dragon rampant boek besteld. Nu ben ik benieuwd naar mensen die het al eens gespreld hebben. Ik heb zelf het boek van.lion rampant wel en ik vind de regels heel tof op papier(nog niet gespeeld, weinig hostorisch animo in mijn omgeving). Maar er zijn meer fantasy georiƫnteerde spelers in mijn buurt die al intetesse hebben getoond.
Wat me tof lijkt is dat je redelijk vrij bent in je legertje samenstellen. Maar goed, ik ben dus erg benieuwd naar ervaringen en eventueel plaatjes van je legertje.

Groetjes, Sjon
The truth is relative.

rogro63

• Newbie
  • *
Re: Beginnen met dragon rampant, ervaringen?
« Reactie #1 Gepost op: januari 24, 2017, 08:31:12 pm »

Ik weet niet waar je woont maar bij ons op de club heb ik het wel eens voorbij zien komen
het ziet er leuk uit
kijk ff op de site van , six shooters, amsterdam

Aerendar Valandil

• Hero Member
  • Tralala....
« Reactie #2 Gepost op: januari 25, 2017, 12:28:41 am »

(Heee Rob!)

Het is bij ons wel eens gespeeld, en volgens mij vond men het wel leuk. Ik heb het ook, maar nog niet gespeeld. Als ik dat ga doen, pak ik modellen van mijn oude WH leger erbij, want het systeem is erg generiek. In Amsterdam een beetje te doen voor je? Kom dan eens langs, als je zin hebt.
Groetjes,

Aerandirloriusmetdeonspelbarenaam

Erelid van de ouwelullenbrigade.

Club: www.amsterdam6shooters.nl

robin

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: januari 25, 2017, 09:56:42 pm »

Ook ik heb het boek maar nog niet gespeeld. Wat je er over leest en wat ook mijn idee is als je naar de regels kijkt is dat het een leuke snelle game is. Ik ben van plan mijn GW dark elves er voor te gaan gebruiken, want voor whfb worden ze toch niet meer gebruikt. Wat ook wel aanspreekt is dat je een model of modellen kan pakken en met de regels daarvoor een unit profiel opstellen.

Ik heb ook de lion rampant regels en ook the pikeman's lament voor de pike and shot era besteld die wil ik ook graag gaan proberen. Dat vind ik toch wel het mooie er aan, het zijn relatief goedkope regelboekjes en je gebruikt de modellen die je al hebt.

Gr. Robin
Pagina's: [1]