GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: nieuw met blood bowl  (gelezen 1818 keer)

chieff keeff

• Newbie
  • *
nieuw met blood bowl
« Gepost op: juli 06, 2017, 11:42:54 pm »

hey mensen,

Ik ben reeds overnieuw begonnen met het spelen van bb2 op de pc (speelde het een maandje op de ps4 toen het uitkwam). Het leek mij interessant om ook de tabel top versie van het spel uit te proberen. Alleen ik weet niet of er in de omgeving van Arnhem/Gelderland (of heel Nederland kan toch gratis reizen met een studenten ov) wel genoeg medespelers zijn. Ik weet wel dat er een hobby/spellen winkel met onder andere warhammer evenementen zit in Arnhem. Ook zit er een gamesworshop winkel in Nijmegen. Weet iemand of ze hier ook aan blood bowl doen?

Daarnaast weet ik niet hoe ik goedkoop een team kan krijgen in Nederland, op alle sites die oude / zelf gemaakte onderdelen verkoopt betaal je makkelijk het dubbele aan verzend kosten.

En ik ben nieuw op dit forum heb geluk gehad dat ik er per ongeluk langskwam denk ik :Pdusweesmaarlief
wist dus ook niet waar ik dit moest plaatsen dus heb het hier maar geplaatst.

Skasnik

• Hero Member
Re: nieuw met blood bowl
« Reactie #1 Gepost op: juli 10, 2017, 03:50:20 pm »

De nieuwe teams zijn tegenwoordig niet meer zo duur nu GW ze weer heeft uitgebracht (denk 25 euro per team).

Voor de GW winkel in Nijmegen zou ik zeggen, stuur ze een FB berichtje (warhammer-nijmegen) of bel ze een keer op. Denk dat je daar het makkelijkst aan de info komt voor eventuele tegenstanders.

mepmuff

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2017, 01:39:14 pm »

Ik kom maar weinig op dit forum, vandaar de wat late reactie.

In arnhem zijn zeker een aantal Blood Bowl spelers. Je zou eens kunnen kijken bij de dobbelsteen waar ze vermoedelijk via het forum te bereiken zijn. Op dit moment ligt het forum er helaas uit, dus kan ik je niet nauwkeuriger helpen.

Verder draai ikzelf een league in Utrecht, de BUBBLE. We organiseren twee speelavonden per maand, de eerste donderdag en derde dinsdag. We hebben twee leagues, een scheduled league met 2 divisies van 8 coaches elke en een open league waar eenieder kan spelen wat ie wil. Mocht dit je interesseren stuur me dan je e-mailadres in een PM en dan neem ik contact met je op.

JaM

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: september 13, 2017, 10:05:46 am »

Hee, ja! Arnhem...  :)

Daar spelen inderdaad wat mensen. Bij 'de dobbelsteen' in de Steenstraat kunnen ze je waarschijnlijk wel helpen. Vraag eens naar Wilger. Ik weet niet of er nog een league is, maar er zijn wel spelers.

Verder zijn er een aantal mensen die gewoon 'thuis' spelen. Dit ivm gezin en werk en dergelijke. Tsja, zo gaat dat.  8)

Houd de NAF site in de gaten, er zijn wel wat toernooitjes nu en dan in de omgeving (dus NL, zeg maar).
Utrecht-Arnhem is goed te doen met de trein, de BUBBLE league is een echte aanrader.

Succes!

JaM
Pagina's: [1]