GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: 1 [2] 3 4

Auteur Topic: Flevoland  (gelezen 24795 keer)

Hollander

• Newbie
  • *
  • Ride fast, time grows short
Re: Flevoland
« Reactie #15 Gepost op: augustus 08, 2009, 07:22:42 pm »

Nee niet echt.De laatste keer dat ik WH gespeeld is 5, 6  jaar geleden. Ik heb de laatste versie van de regels niet eens meer aangeschaft.
Ik ben na 20 jaar nieuwe versies en legers aanpassen een beetje klaar met WH en de constante regelwijzigingen waardoor je 30% van leger kan weggooien en nieuw moet kopen.

.   

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: augustus 08, 2009, 08:46:41 pm »

Ik ben na 20 jaar nieuwe versies en legers aanpassen een beetje klaar met WH en de constante regelwijzigingen waardoor je 30% van leger kan weggooien en nieuw moet kopen.
20 jaar geleden zaten we op 3rd, nu zitten we op 7th, das een nieuwe versie elke ~5 jaar, dat valt toch wel mee... Windows is vaker door revisies gegaan ;-)

Het weggooien van legers valt wel mee de laatste jaren, ik ben skinks met bows en mercenaries tegengekomen van wat je niet meer kan gebruiken.

Hollander

• Newbie
  • *
« Reactie #17 Gepost op: augustus 09, 2009, 03:32:48 pm »

20 jaar geleden zaten we op 3rd, nu zitten we op 7th, das een nieuwe versie elke ~5 jaar, dat valt toch wel mee... Windows is vaker door revisies gegaan ;-)

Hm.. ik ken de 7e editie niet goed. Ik heb een chaos en wood elfs leger, mijn vrouw heeft een legertje ondoden en die zijn volgens mij allemaal gesplitst in verschillende soorten legers. In plaats van 3 hele legers heb ik nu volgens mij ongeveer 6 halve legers..

Op zich zijn die splitsingen niet slecht. Ik kan nu er nu voor kiezen om een legertje op te bouwen rond marauders, warriors enz zonder al te veel van die demon troep te hoeven nemen. ook de splitsing van vampire counts en khemri is prima. Het vraagt alleen een investering. Ik hoor ook dat de 7e oeditie minder op heroes and"superkarakters is gericht dat is ook wel gunstig. De oude regels kwamen uieindelijk vaak neer op een potje bashen tussen twee characters. De rest was tafelvulling.

Mischien toch maar eens probereb. Speet er iemand 7e? En kam ik ergens eens een potje proberen?

Cergorach

• Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: augustus 09, 2009, 04:07:13 pm »

Ik weet niet waar je precies woont, maar je bent welkom om een keertje bij mij op zolder te komen spelen (Zeewolde), zit zelf ook nog niet geheel in de 7th edition regels (raak nog wel eens in de war met oude regels, die van 40k en van andere wargames ;-)

Hollander

• Newbie
  • *
« Reactie #19 Gepost op: augustus 09, 2009, 04:43:22 pm »

revenge2

• Sr. Member
« Reactie #20 Gepost op: augustus 10, 2009, 12:29:49 pm »

wij moeten ook nog maar eens kijken remy..
misschien dat we toch nog eerst een 750 punten battle gaan doen voor ik mijn stegadon heb.

Rag D'Mezzegis

• Hero Member
  • Exiles Unite! KOEKTROMMEL
« Reactie #21 Gepost op: augustus 15, 2009, 02:29:38 pm »

voor iedereen die interesse heeft

1x p maand houd ik bij mij thuis een apocalypse battle, en men is altijd welkom om even een PM pte plaatsen en vragen voor delname!!

ook zit er in Lelystad een Gamers Club ( Lowland Mercenaries ) en wij spelen iedere woensdag vanaf 19.00 uur in Clubhuis de joon..  adres weet ik zo 1-2-3 alleen niet uitmijn hoofd:-p
het ligt iig pal achter het Lelycentrum, en is zo n 10 minuten lopen van mijn huis vandaan, dus eventueel kunnen mensen de 1e kee rook naar mij komen en dan gaan we gezamelijk.
We are the Exiles. You will be assimilated.
Lower your dice, and surrender your miniatures.
Your gaming capabilities are unable to withstand us.
We will add your plastic and metallic models to our own collection.
Resistance is futile.
You will comply.
Resistance is futile.

Hollander

• Newbie
  • *
« Reactie #22 Gepost op: september 23, 2009, 08:57:34 pm »

Hallo Rag,

Ik had je reactie even gemist. ik kom hier (nog) niet zo vaak.
Klinkt goed ik kom eerst een keer sfeer (en koffie) proeven in de Joon.

gercorach heeft mijn 500 punten Chaos gewoon een schop onder hun kont gegeven, Ik houd het er maar op dat ik een beetje uit vorm ben..

groet,

Jan Willem

Rag D'Mezzegis

• Hero Member
  • Exiles Unite! KOEKTROMMEL
« Reactie #23 Gepost op: oktober 04, 2009, 03:45:19 pm »

500 ptn is ook niet echt een size voor een normale warhammer battle..  dat begint echt vanaf 1500 ptn..  kleiner, en je kan beter warhammer skirmish doen ofzo..
We are the Exiles. You will be assimilated.
Lower your dice, and surrender your miniatures.
Your gaming capabilities are unable to withstand us.
We will add your plastic and metallic models to our own collection.
Resistance is futile.
You will comply.
Resistance is futile.

Don

• Jr. Member
  • **
« Reactie #24 Gepost op: oktober 04, 2009, 08:21:17 pm »

voor iedereen die interesse heeft

1x p maand houd ik bij mij thuis een apocalypse battle, en men is altijd welkom om even een PM pte plaatsen en vragen voor delname!!

ook zit er in Lelystad een Gamers Club ( Lowland Mercenaries ) en wij spelen iedere woensdag vanaf 19.00 uur in Clubhuis de joon..  adres weet ik zo 1-2-3 alleen niet uitmijn hoofd:-p
het ligt iig pal achter het Lelycentrum, en is zo n 10 minuten lopen van mijn huis vandaan, dus eventueel kunnen mensen de 1e kee rook naar mij komen en dan gaan we gezamelijk.

Lijkt me wel leuk om een keer langs te komen, vooral nu mijn guard leger eindelijk vorm begint te krijgen, en Lelystad maar een paar minuutjes met de trein is  8)

wraith 2.5

• Hero Member
  • Enter Madness
« Reactie #25 Gepost op: oktober 04, 2009, 08:32:02 pm »

500 ptn is ook niet echt een size voor een normale warhammer battle..  dat begint echt vanaf 1500 ptn..  kleiner, en je kan beter warhammer skirmish doen ofzo..
S onzin. 1K kan ook al prima.
"Chaos.... is a ladder. Many who try to climb it fail, never get to try again. The fall breaks them. And some, are given a chance to clim, but refuse. They cling to their land, or their Gods, or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb, is all there is......" ~ P. Baelish.

Hollander

• Newbie
  • *
« Reactie #26 Gepost op: oktober 05, 2009, 08:12:11 pm »

Mee eens. 1000pnt kan prima en met een 500ptn legertje kun ook lol hebben. Bovendien was 't   gewoon weer eens een test potje. Ik had jaren geen  WH meer gespeeld.

..ik weet nu weer waarom ... >:(                                ;D

Wicked Dwarf

• Hero Member
« Reactie #27 Gepost op: januari 25, 2010, 12:29:15 pm »

Ik heb eigenlijk nooit een Fantasy battle gespeeld en wil nu graag toch testen voor ik mijn legers helemaal afschilder.

Voor Hollander (Almere Buiten) en Cergorach (Zeewolde). Jullie wonen volgens mij het dichtst bij mij in de buurt. Hebben jullie misschien interesse?
"Gods will not do things for men, what men should do for themselves."

Wraithl0rd

• Newbie
  • *
  • Gravity is a myth, the earth sucks!
« Reactie #28 Gepost op: januari 28, 2010, 12:58:25 pm »

Forumnaam: Wraithl0rd

Naam: Mike van der Meulen
Leeftijd: 15 (1994)

Legers:

+- 1500 punten Orcs and Goblins
+- 1500 punten Daemons of Chaos (WF)
+- 1750 punten Eldar

Hollander

• Newbie
  • *
« Reactie #29 Gepost op: februari 28, 2010, 01:05:39 pm »

Ik heb mijn 40k spullen weer gevonden en ik heb wel zin om weer te gaan spelen.Ik ben van plan om 10 maart bij de Joon in Lelystad binnen te lopen om eerst eens even kennis te maken en de sfeer te proeven.  3 maart zit het stemmen in de weg.  Is er nog een kans dat ik mensen van dit forum daar tref?
Ik neem nog geen leger mee. Ik heb het nog niet aangepast op de laatste editie en de codex.

Pagina's: 1 [2] 3 4