GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Het bestuur van Gaming & Warfare Hobby wenst u een spelrijk 2018!

Pagina's: 1 2 [3]

Auteur Topic: [Blog] Army of Dorramar [Update 5 februari]  (gelezen 1659 keer)

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Army of Dorramar [Update 29 januari]
« Reactie #30 Gepost op: januari 31, 2018, 07:43:39 am »

Thanks allemaal voor de comments!

Dat de kleding valk lijkt kan twee oorzaken hebben, ten eerste omdat ik alleen en wash en één highlight heb gedaan (net als het pantser). Ik heb hier voor gekozen zodat ik snel door kon werken en niet extreem lang bezig zou zijn een heel leger af te ronden (vandaar dat ik zo snel ga :P). Ten tweede zijn de modellen gecoat met een matte vernis die de boel wat vlakker/doffer maakt, maar wel mooi mat.

Ik hen gister de boogschutters afgerond (alleen nog de saffieren op hun harmas). Ik heb deze foto onder de lamp gemaakt waardoor hij wel een beetje overbelicht is en de kleur niet helemaal eigen is, maar wellicht is de kleding hierop wat duidelijker te zien.

Binnenkort verder met de pesen aan de bogen maken en de ruiters.

Ik heb tot nu toe modellen gekocht voor max 700 punten, daar houd ik het voorlopigg wel bij. Daarmee eerst eens flink gaan spelen.  :D

morbal

• Hero Member
  • het gesprek is niet hier maar daar-->
« Reactie #31 Gepost op: januari 31, 2018, 10:02:25 am »

Kwa kleding leunt dat volledig aan bij mijn eigen schilderstijl, kleur, 1 highlight en een wash. Moet volgens mij ook niet veel meer zijn, als het doel spelen is en niet prijzen winnen/ vitrine only. Ik moet wel zeggen dat jij het een pak beter doet dan mij.
Ik ben benieuwd naar de rest van het leger en hoe alles er samen uit gaat zien.
Liefde is een schat aan herinneringen.
geschilderd: 601/ 300

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #32 Gepost op: januari 31, 2018, 03:14:55 pm »

Thanks! Ik aim ook op een (goede) tabletop kwaliteit met dit leger. Ik heb mijn Imperial Guard al om helemaal los te gaan met details.  :P

Bassvdh

• Hero Member
Re: [Blog] Army of Dorramar [Update 5 februari]
« Reactie #33 Gepost op: februari 05, 2018, 03:35:43 pm »

Afgelopen weekend weer lekker gewerkt aan de Easterlings! Zo hebben mijn paarden nu ook eindelijk ruiters en heb ik de lopende War Priest en banier drager gebouwd! Uiteraard waren de speren van de Finecast modellen niet om over naar huis te schrijven, dus die heb ik maar meteen afgeknipt en vervangen.

Ik moet nu nog vijf man met pieken, vijf man met zwaard en de banierdrager afmaken dan is mijn 700 punten leger compleet af. Dan moet ik alleen nog lopende Amdur en lopende War Priest schilderen voor als ze van hun paard geschoten worden. Ik heb nog geen vervanging voor lopende Kathaprakts en Khamul… Dat ga ik helaas niet redden voor mijn eerste toernooitje eind deze maand ben ik bang.

Pagina's: 1 2 [3]