GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Petitie om Skaven Clawpacks terug te krijgen + Universele Clanrats  (gelezen 1619 keer)

Makoto

• Full Member
Petitie om Skaven Clawpacks terug te krijgen + Universele Clanrats
« Gepost op: februari 09, 2018, 11:03:49 pm »

Hallo iedereen, we zijn een petitie gestart om de Clawpack regels terug te krijgen voor Skaven en Clanrats universele battleline te maken voor alle Skaven Clans.
Mocht jij ook problemen hebben met de battleshock van Skaven, of zou je graag de Clawpacks weer willen gebruiken op toernooien, zet een handtekening en misschien dat GW er eindelijk iets aan gaat doen :).

https://www.change.org/p/games-workshop-skaven-rules-clawpacks-and-clanrats-battleline-for-all-factions-needed

Crackbone

• Hero Member
  • Eindbaas met een Attitude
Re: Petitie om Skaven Clawpacks terug te krijgen + Universele Clanrats
« Reactie #1 Gepost op: februari 10, 2018, 09:34:43 pm »

... Wattes?

Wat is clawpack?

Snails

• Jr. Member
  • **
  • Soso Lobi
« Reactie #2 Gepost op: februari 10, 2018, 10:10:05 pm »

Dapper initiatief!

Kritische noot: is het juist niet interessant dat elk leger een bepaalde 'zwakke plek' heeft? Lijkt mij vrij jammer als het allemaal eenheidsworst wordt  :'(...

Overigens lijkt de algemene battleline regel voor Clanrats me iets wat prima ingevoerd zou kunnen worden. Zou even de FB-kanalen in de gaten houden zodra er weer gevraagd wordt om suggesties voor het nieuwe General's Handbook  ;)

Makoto

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: februari 10, 2018, 11:27:36 pm »

Klopt! :) In het geval van Skaven heeft het helaas een punt bereikt dat het leger vrijwel niet meer speelbaar is op toernooien vanwege de ontzettend lage Bravery. In het verleden met Clawpacks kregen ze voor elke 10 modellen wat bravery erbij en dat werkte naar mijn mening prima. Het zou natuurlijk geen probleem zijn als er een high risk/high reward scenario was, maar dat is helaas ook niet zo haha. Skryre heeft daar minder last van, maar het is redelijk duur een grote battleline Acolytes aan the schaffen (iets van 10 euro per acolyte voor een model dat erg gedateerd is).

Ik zal even kijken hoeveel mensen mee hierin gaan, en dan kan het altijd als suggestie doorgegeven worden.

Gijsdemik

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: april 17, 2018, 05:50:28 pm »

He ik zag je post over battleshock problemen.
Ik weet niet of je op de hoogte bent van de skaven chieftan whit battle standart (op warscrollbuilder te vinden onder de skaven catogrie)

in de hero phase mag je de vlag planten en dan hoeven alle skaven unints binne 13" geen battleschok te doen. plus je kan alle hitrolls van 1 rerolen binne de 13"

140p
aleen mag je dan met de chieftan niet loopen.

Makoto

• Full Member
« Reactie #5 Gepost op: april 23, 2018, 11:18:20 pm »

De chieftain is helaas compendium, dus mag niet gebruikt worden op officiƫle events :(

Gijsdemik

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: mei 07, 2018, 11:54:27 am »

Oef dat is naar. Dat wist ik niet

Makoto

• Full Member
« Reactie #7 Gepost op: mei 07, 2018, 09:01:31 pm »

ze moeten ons die modellen gewoon terug geven. Of op zijn minsters 4 warscrolls schrijven voor de warlords die ze te koop hebben om wat problemen op te lossen. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd sinds de laatste skaven update.
Pagina's: [1]