GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Toby's Infinity  (gelezen 421 keer)

Toby

• Hero Member
    • wittwer.nl
Toby's Infinity
« Gepost op: april 14, 2018, 04:15:03 pm »

Infinity is een spel dat ik jarenlang op mijn netvlies had staan. Vorig jaar is het er eindelijk van gekomen, in Rotterdam leefde het weer op en ik kon voor weinig het PanOceania gedeelte van de Operation: Icestorm box overnemen. Inmiddels is er aardig wat bij gekomen (en er ligt nog een hele stapel dozen op de kast, wachtend op verf), tijd dus om een paar foto's te posten. Blauw is mijn lievelingskleur, dus heb ik het bij het "officiƫle" kleurenschema gehouden. Gespeeld wordt bijna elke donderdag bij Gamers of the West.

Fusiliers

Nisse - de pose van de linker met de HMG doet mij aan de bekende foto van Marilyn Monroe denken. Goede unit die ik bijna altijd gebruik.

De camo/infiltration jongens: Hexa, Croc Man, Locust. De Locust vind ik een heel gaaf model, maar ik blijf het moeilijk vinden hem goed te gebruiken.

Auxilia - goedkoop maar heel nuttig.

Bulleteers - voor mij vaak de MVPs. Snel, moeilijk te raken en kunnen gebruik maken van Supportware.

Heavy Infantry - Orc, Father Knight, Swiss Guard, Aquila Guard. De Aquila Guard sculpt is Ć¼bercool. Ik blijf het moeilijk vinden goed gebruik te maken van Heavy Infantry.

Bolt Paramedic (gebruik ik als Trauma-Doc), Akhalis en Kamau. De laatste twee gebruik ik minder vaak.

3D printen en meer: www.dreid.nl

Ramors

• Hero Member
  • Er moet toch iemand de prijzenpot spekken?
Re: Toby's Infinity
« Reactie #1 Gepost op: april 16, 2018, 07:33:09 pm »

Leuk om weer eens infinity te zien.
Zwart rode cape vind ik het mooist. Blauw ook maar lijkt nog wat inkt ( of iig schaduw) te missen.
Fantasy: Empire, Orcs 'n gobbies, Ogre's
40K: Imperial Guard, DKoK, TAU, Marines, Daemonhunters, Skitarii
FoW: Mid-war German DAK, British 8th army
Infinity: Haqqislam

smeets

• Hero Member
  • love is the answer.
Re: Toby's Infinity
« Reactie #2 Gepost op: april 19, 2018, 08:20:36 am »

Ziet er mooi uit Toby!! :)
Pagina's: [1]