GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: GWHobby 2.0 voortgang en vacatures  (gelezen 1534 keer)

Aragorn

• Voorzitter en Forumhoofd
  • Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
GWHobby 2.0 voortgang en vacatures
« Gepost op: juni 27, 2018, 10:40:26 am »

Beste leden,

De afgelopen maanden is er hard gewerkt aan een nieuwe community.

Het oude forum dekte de lading zeker niet meer. Er zijn de afgelopen jaren een groot aantal fabrikanten en spellen bijgekomen. Daarnaast bestond de community alleen uit een forum zonder een bijbehorende website.

Dit gaat veranderen met een nieuwe website en een nieuw forum.

Website:
In de afgelopen maanden is er een nieuwe website ontwikkeld. Op deze website gaan de bezoekers het volgende kunnen vinden:

-   Algemeen nieuws uit de spellenindustrie.
-   informatie over diverse board-, card-, en tabletopgames. Ben je een beginnend speler of zoek je eens iets nieuws? Dan kun je via een zoekmachine aangeven welk (soort) spel je zoekt. Op de spelpagina vind je een uitgebreide uitleg van dit spel.
-   Een winkeliersdatabase. Heb je een spel gevonden wat je interesse wekt dan kun je, via de zogenaamde ‘Store-finder’, een webshop of winkel in de buurt zoeken waar je het spel kunt kopen.
-   Spelgroepen. Speel je een spel en wil je je aansluiten bij een spelgroep of -vereniging in de buurt dan kun je deze ook weer via een zoekmachine vinden. Spelgroepen kunnen zich aanmelden en krijgen een eigen pagina waar de spelgroep voorgesteld kan worden.
-   Een vernieuwde ‘spelers gezocht’ functionaliteit. Speel je een spel en zoek je mede-spelers in de buurt? Vind deze dan via spelers gezocht.
-   Evenementen en toernooien. Er komt een agenda beschikbaar waar toernooien, spelavonden en spellenbeurzen aangemeld kunnen worden. 

Forum:
Ook het forum zal in een nieuw jasje worden gestoken. Het huidige forum zal nog enige tijd blijven bestaan naast het nieuwe forum. Het nieuwe forum zal ingedeeld worden per fabrikant en categorie waardoor het makkelijker wordt om het spelforum voor jouw spel te vinden.

Vacatures
Binnenkort hebben we dus een mooie nieuwe website. Het enige nadeel is dat deze website nog gevuld moet worden. Dit kunnen wij natuurlijk niet alleen. Hiervoor zijn we op zoek naar……..JOU

Ter uitbreiding van het beheerteam zijn wij op zoek naar vrijwilligers in de volgende categoriën:
Nieuwscontent beheerders
Gamecontent beheerders
Eventmanagers

Als Nieuwscontent beheerder ben je verantwoordelijk voor het algemene nieuws op de website. Van nieuwe spellen tot updates van bestaande spellen, nieuwe ontwikkelingen bij spelfabrikanten, nieuwe evenementen en ga zo maar door. Je zoekt zelf naar nieuws of nieuws wordt door de leden aangeleverd. In dit geval beoordeel je het nieuws o.a. op spelling en je zorgt voor de publicatie op de website.

Als Gamecontent beheerder ben je verantwoordelijk voor de spellendatabase. Iedereen kan spellen aanmelden, maar ook hier moeten de teksten inhoudelijk beoordeeld worden voordat deze gepubliceerd kunnen worden.

Eventmanagers beheren de agenda. Nieuwe evenementen worden aangemeld door de leden, waar nodig gecorrigeerd door de eventmanagers en gepubliceerd.

Voor alle drie de functies geldt hetzelfde profiel:

Je bent gemotiveerd om de website up to date te houden, beheerst de nederlandse taal goed en bent bereid om een aantal uren per week bezig te zijn met de community.

Wat bieden wij? Aangezien de community draait op sponsoren kunnen we je natuurlijk geen maandsalaris bieden. Vandaar ook de term vrijwilliger. Wel proberen wij om jaarlijks een bijeenkomst te organiseren voor de vrijwilligers om deze te bedanken voor hun inzet. Uiteraard is ook dit afhankelijk van binnenkomende gelden. Wat je in ieder geval krijgt is onze eeuwige dank.

Mocht je interesse hebben in een van de openstaande functies (en we zoeken meerdere mensen per functie), stuur dan een PB met een uitgebreide motivatie naar Jeroen Everwennink (Aragorn) of Marco Akkermans (Inquisitor Constantine)
In GOD we trust. All others we monitor.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
Re: GWHobby 2.0 voortgang en vacatures
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2018, 08:05:20 am »

Cool.

Blijven oude topics wel tot in den eeuwigheid bereikbaar?
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2018:
W: 13
D: 3
L: 10

Aragorn

• Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #2 Gepost op: juni 28, 2018, 08:35:57 am »

Het oude forum blijft nog wel een tijd bereikbaar, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat we het oude forum, op een gegeven moment, uit gaan zetten. Heel veel meer kan ik hier nog niet over vertellen, omdat ik dit simpelweg nog niet weet. Ik zit ook in de achtbaan der verandering en weet nog niet welk baanstuk er na de volgende looping komt. ;D

Binnenkort starten we met de implementatie van de test-omgeving. Wellicht kan ik daarna meer zeggen over de opening van de nieuwe community.

Do you know what the chain of command is? It is the chain I beat you with until you remember I am in charge.

Bassvdh

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2018, 10:07:36 am »

Gaaf! Leuk dat het eindelijk concreet begint te worden.

Mijn aanbod (van ondertussen 2 jaar geleden  :P) om Warhammer 40k (en wellicht LotR) nieuws te schrijven en bij te houden staat nog steeds, mocht je niemand anders vinden. :)

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #4 Gepost op: juni 28, 2018, 11:06:30 am »

Zoals gezegd: we zoeken meerdere mensen, dus je aanbond nemen we zeker mee.  :)
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Arabog

• Elderlings
  • Hero Member
  • lotr fanaat
« Reactie #5 Gepost op: juni 28, 2018, 01:50:20 pm »

Ik zal ook zeker blijven en wil wel relevante tpoics uit middle earth gedeelte zien te kopieten nsar nieuw forum. Was daarom ook al wat gestart met opruimen daar. Wooil dit natuurlijk wel doen in samenspraak met leden. Leden maken de inhoud.

YellowSkin

• Full Member
« Reactie #6 Gepost op: juli 01, 2018, 12:23:16 am »

Cool! Ben heel benieuwd naar de nieuwe website.

Leftblank

• Sr. Member
  • wargamer in Amsterdam
    • website Amsterdam6shooters, de club in Amsterdam-Oost
« Reactie #7 Gepost op: juli 09, 2018, 02:47:30 pm »

Klinkt goed! Ik hoop dat het goed gaat lopen!
Gameclub: Amsterdam6shooters, Roomtuintjes 233, Amsterdam (bij Muiderpoortstation). zie www.amsterdam6shooters.nl (clubsite van kerels met lol in het leven, met blogs/scenarios/nieuws/feeds)
mail: info@amsterdam6shooters.nl

"In victory, you deserve champagne, in defeat, you need it" - Napoleon

Ramors

• Hero Member
  • Er moet toch iemand de prijzenpot spekken?
« Reactie #8 Gepost op: juli 09, 2018, 09:34:48 pm »

Ben erg benieuwd.. Succes!
Ik zal wel ouderwets zijn maar een forum vind ik prima.
Uiteraard hebben 'ze' wel gelijk dat een update nodig is om te overleven.
Fantasy: Empire, Orcs 'n gobbies, Ogre's
40K: Imperial Guard, DKoK, TAU, Marines, Daemonhunters, Skitarii
FoW: Mid-war German DAK, British 8th army
Infinity: Haqqislam

Aragorn

• Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #9 Gepost op: juli 16, 2018, 11:02:28 am »

Uiteraard zal het forum blijven. Wel gaan we een nieuw forum bouwen waarbij de verschillende subfora beter worden gesorteerd. Dit forum zal voorlopig nog wel even, naast het nieuwe forum, blijven bestaan.

YellowSkin

• Full Member
« Reactie #10 Gepost op: juli 16, 2018, 10:27:44 pm »

Hoe vordert de vacaturehunt?

Aragorn

• Administrator
  • Hero Member
  • Never tell me the odds
« Reactie #11 Gepost op: juli 17, 2018, 07:51:28 am »

Helaas nog niet veel aanmeldingen.

Pagina's: [1]