GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby zoekt schrijvers voor de nieuwe Main Site. Lees alles in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Diverse Forgeworld/GW Death Korps of Krieg modellen te koop  (gelezen 196 keer)

Nova_Prime

• Newbie
  • *
Diverse Forgeworld/GW Death Korps of Krieg modellen te koop
« Gepost op: juli 11, 2018, 10:12:14 pm »

Diverse Warhammer 40K games workshop/forgeworld Death Korps of Krieg modellen aangeboden:

Het liefst zie ik dit gaan naar iemand die daadwerkelijk bezig is met passie/kennis voor de hobby, dit is geen compleet leger!

Aangezien het hier tevens gaat om modellen van Forgeworld (resin dus) zijn die ook iets delicater en moeilijker te bewerken als de gewone plastic sets van GW! (Maar dat weet iedereen hier wel  ;))

Deze mogen mijn verzameling verlaten en zoeken een nieuwe thuis, het zijn allemaal modellen waar nog wat werk aan is en/of kunnen dienen om bestaande units mee aan te vullen of te gebruiken (of misbruiken? ...) voor conversions allerhande! Hier en daar ook enkele stukken die ontbreken, echter makkelijk op te lossen voor degenen die bits/extra onderdelen hebben liggen, of creatief tewerk gaan!

Death Korps of Krieg Death Rider Commissar

3 x DKoK Autocannon Heavy Weapons team (1 stuk heel mooi gepaint!)

4 DKoK Commissars on foot (1 is de tip van het zwaard wat beschadigd, er zitten voldoende vervangstukken bij de zakjes met DKoK bits!)

1 DKok junior Officer/Marshal

1 DKoK Senior Officer/Marshal

5 DKoK infantry modellen

4 diverse DKoK modellen (waaronder 1 standard bearer, 1 special weapon infantry, 1 grenadier ...)

1 DKoK Command Squad (5 modellen)

DKoK Quartermaster (mooi gepaint!) and retinue (met wounded infantry model!)

1 unit van 10 Grenadiers (momenteel moeilijk te vinden!)

2 Death Korps of Krieg Mars Alpha Pattern Leman Russ with Modified Ryza Pattern Turret, 1 zit grotendeels in elkaar andere zit nog verpakt!

5 Death Korps of Krieg Heavy Artillery Crew (1 van de modellen is verschillend dan op de FW pagina!)

1 Heavy Artillery Carriage with Earth Shaker Cannon

1 Baneblade Super-Heavy Tank (grotendeels assembled, moet nog wat geplakt worden)

1 Stormsword Super-Heavy Tank (grotendeels assembled, nog wat werk aan, ontbreekt 1 trekhaakje, 1 smoke launcher en 1 lascannon cannon ontbreekt!)

1 Valkyrie vliegtuig met missile pods (vleugels en missile pods moeten nog bevestigd worden!)

Een 5 tal Forge World zakjes met daarin heel wat extra wapens, upgrades, scenic bases, enz ... gooi ik er gratis bij!

Het is behoorlijk wat, indien je foto's wenst graag PM'en en jouw mailadres achterlaten aub!

Aangezien het hier gaat om, hier en daar, modellen met minieme schade en/of gebreken hoef ik er de grote jackpot niet voor te hebben, echter wel een faire prijs en/of ruil (Astra Militarium), wat de DKoK spullen betreft wil ik 75% korting geven van de nieuwprijs op de FW site en 50% korting voor de Games Workshop items (Super-Heavies, Valkyrie ...)

Voorkeur gaat in eerste instantie uit naar iemand die het gehele lot wenst over te nemen! Dus tot nader order niks afzonderlijk/los verkrijgbaar  8)
« Laatste verandering: juli 12, 2018, 10:33:28 am door Nova_Prime »

goste

• Full Member
Re: Diverse Forgeworld/GW Death Korps of Krieg modellen te koop
« Reactie #1 Gepost op: juli 12, 2018, 08:46:10 pm »

Pm verstuurd.
Semper Gloriam

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #2 Gepost op: juli 12, 2018, 09:28:33 pm »

Als je mij wilt pm-en met een richtprijs dan zou ik kunnen bepalen of mijn Death Korps nog wat groter gaat worden?  :)
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2018:
W: 13
D: 3
L: 10

Nova_Prime

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: juli 13, 2018, 07:59:59 am »

Als je mij wilt pm-en met een richtprijs dan zou ik kunnen bepalen of mijn Death Korps nog wat groter gaat worden?  :)

Beste

Richtprijs is moeilijk te bepalen, het gaat hier om een mix van modellen, overschot zowaar uit mijn aangekochte collectie en ook nog van modellen die ik bij 3 verschillende mensen heb gekocht, er zit ook hier en daar enkele recasts bij, waaronder een Leman Russ Tank, deze zat trouwens in een lot die ik heb overgenomen van iemand en was dus niet op de hoogte dat het hier ging om recasts!

Als je mij jouw mailadres kan bezorgen dan bezorg ik jou foto's, je kan dan zelf een kijkje nemen!

Vragen/opmerkingen? ik hoor het graag!

Mvg,

NP

Helm

• Hero Member
  • Ride to ruin and the world's ending!
« Reactie #4 Gepost op: juli 13, 2018, 11:34:18 am »

Hmmm, recasts. Ben ik niet zo'n fan van.

Maar goed je kan foto's mailen naar: sjooom@hotmail.com
I'm Invincible - Black Knight
You're a loony - King Arthur

LotR/Hobbit SBG 2018:
W: 13
D: 3
L: 10
Pagina's: [1]