GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Welkom op GWHobby.net, hét Gaming & Warfare forum van Nederland en België.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Schilder gezocht voor aantal units van Seraphon + Khorne leger.  (gelezen 446 keer)

Koen182

• Newbie
  • *
Schilder gezocht voor aantal units van Seraphon + Khorne leger.
« Gepost op: augustus 01, 2018, 01:18:17 am »

Hallo,

mijn vriendin en ik hebben sinds een aantal maanden ons gestort in de wereld van Age of Sigmar.
Zij is begonnen met de Seraphon en ik met Khorne.. In redelijk korte tijd hebben we aardig wat bij elkaar gehaald en merken dat we zelf de individuele units(vaak ook wat groter) leuk vinden om te schilderen.
Hierdoor blijven de regimenten een beetje liggen, maar we beseffen ons wel dat we deze nodig hebben om de strijd aan te gaan.

Omdat we helaas niet heel veel tijd hebben, hoopte ik een persoon te vinden die het leuk vind en bereid is om ons te ondersteunen van het schilderen. Ze hoeven niet mega vet te zijn geschilderd, maar ze hoeven ook niet afgeraffeld te zijn.

De units die geschilderd moeten worden zijn:

Seraphon leger:

+/- 20x Saurus knights
+/- 10x saurus warrios

Khorne leger:

7x bloodwarriors
3x Mighty Skullcrushers
1x Slaughterpriest with hack-blade and wrathhammer
8x Daemon Bloodletters

Uiteraard zijn we bereid om hiervoor te betalen(we kunnen zelf de verf meesturen/brengen als dit nodig is).

Vind je het leuk om voor een vergoeding bij te schilderen? Stuur dan een bericht met een prijsindicatie en wellicht kunnen we met elkaar tot een leuke deal komen.

Groet, Koen.

Makoto

• Full Member
Re: Schilder gezocht voor aantal units van Seraphon + Khorne leger.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2018, 08:59:03 pm »

Hallo, welk uur tarief en schilderkwaliteit had je zelf in gedachten? Ik heb eventueel tijd om volgende maand me part time met dit project bezig te houden.

Stuur gerust een PM
Pagina's: [1]