GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Uw advertentie op GWHobby.net? Vraag naar de voorwaarden.

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Jungle voor 20mm Vietnam  (gelezen 328 keer)

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
Jungle voor 20mm Vietnam
« Gepost op: september 10, 2018, 09:58:20 pm »

Voor mijn Vietnamproject heb ik mijn bestaande jungle er bijgepakt. Dit heb ik destijds gemaakt voor 28mm sci-fi en fantasy, een deel van de planten kon daardoor gelijk al aan de kant. Maar gelukkig lijkt een deel me ook goed te gebruiken. Ik hoor ook graag jullie input. Voor nu heb ik het als volgt aangepakt: voor duidelijke herkenning gebruik ik voor triple canopy mijn hoge palmbomen met daarbij andere bomen, voor double canopy gebruik ik iets lagere palmbomen met een lichter groen blad, andere bomen en jungleplanten. Dat maakt op de tafel gelijk duidelijk om welke soort jungle het gaat en dat is ook wel prettig. Nu wil ik sowieso nog wel een set van ca. 10 mooie loofbomen halen en daarnaast ook nog 10-15 extra bases met jungleplanten. De geselecteerde planten werken best aardig naar mijn idee, en daarvan heb ik nog wel wat liggen. Maar idealiter haal ik ook nog een setje van planten echt gericht op 20mm. Daarmee kom ik er volgens mij wel. Met dan 6-8 grotere bases om alle bomen en jungle op te plaatsen heb ik genoeg voor een mooie tafel. Enfin, schiet u maar, ik ben benieuwd 8)

Triple canopy

Double canopy

"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."

goblin

• OPC jury
  • Hero Member
  • Bad things happen
Re: Jungle voor 20mm Vietnam
« Reactie #1 Gepost op: september 11, 2018, 12:49:31 am »

Oogt als een tof project, niks op aan te merken.

Raz

• Retired Admin
  • Hero Member
Re: Jungle voor 20mm Vietnam
« Reactie #2 Gepost op: september 11, 2018, 02:58:22 pm »

Tnx :) Te zijner tijd wil ik ook miniaturen bestellen van Elhiem. Deze heb ik jaren geleden al eens beschilderd, maar ik ga deze keer voor metaal en dan is Elhiem toch wel erg mooi :)
"You cannot win the war without the help of the population, and you cannot get the support of the population without at least beginning to win the war."
Pagina's: [1]