GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

GWHobby 2.0 komt eraan.
Lees erover in het subforum "Algemeen".

Pagina's: [1]

Auteur Topic: modellen in elkaar zetten (niet painten)  (gelezen 2003 keer)

dabone

• Newbie
  • *
modellen in elkaar zetten (niet painten)
« Gepost op: september 15, 2018, 04:06:48 pm »

Beste lezers,

Hierbij een vraag : Sinds ik door medische redenen niet meer de schilder kant van warhammer kan doen,  heb ik rondgevraagd en iemand gevonden die voor mij wil schilderen. Alleen niet het van sprue halen en in elkaar lijmen.

Daarom deze oproep om iemand te vinden die dit voor mij wil doen, uiteraard tegen vergoeding, en het liefst in de buurt van Nieuw Vennep zodat ik de modellen desnoods kan langsbrengen/ophalen.

Het gaat om tyrands/genestealer cult modellen, groot en klein. Als een in inschatting kan geven wat de kosten zijn voor een klein model en een mosnter/vehicle dan zou ik dat erg op prijs stellen :)

Makoto

• Full Member
Re: modellen in elkaar zetten (niet painten)
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2019, 01:21:28 pm »

Mocht je nog hulp zoeken. Het ligt een beetje aan de modellen en hoe veel clean-up en zo je wilt. Als alle moldlines verwijderd moeten worden ben je snel 1 tot 2 minuten per onderdeel bezig, maar als het puur knippen en plak werk is gaat het een stukje sneller! :)

Ik denk dat je op 1.5 uurtje zo een 10 tot 20 miniaturen in elkaar kan zetten. Grotere miniaturen met meer stappen iets langer. Met moldlines verwijderen zal toch zo een 10 tot 20 min per miniatuur extra tijd zijn.

Laat me maar weten als je hulp nodig hebt. Ik woon niet bij nieuw vennep in de buurt, maar een dag ticket met de trein is altijd wel te regelen lijkt me.

boypeppel

• Newbie
  • *
  • insta: pepsminisandmore
Re: modellen in elkaar zetten (niet painten)
« Reactie #2 Gepost op: juli 27, 2019, 06:36:17 pm »

hallo dabone!
ik denk dat je al hulp hebt gevonden maar zo niet stel ik me beschikbaar!
woon in zoetermeer dus dat is nog wel aan te rijden.

groetjes boy
Instagram : pepsminisandmore
Pagina's: [1]