GWhobby.net

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Spelhobby is nu online. Registreer je op de nieuwe site!

Pagina's: 1 2 [3]

Auteur Topic: Vergeet 9th Age. Adepticon deed het ook  (gelezen 6680 keer)

Leftblank

• Sr. Member
  • wargamer in Amsterdam
    • website Amsterdam6shooters, de club in Amsterdam-Oost
Re: Vergeet 9th Age. Adepticon deed het ook
« Reactie #30 Gepost op: september 14, 2018, 10:18:01 pm »

Ja leuk! Memes!

(Maar van mij mag er nog steeds best een slotje op deze draad)
« Laatste verandering: september 14, 2018, 10:22:41 pm door Leftblank »
Gameclub: Amsterdam6shooters, Roomtuintjes 233, Amsterdam (bij Muiderpoortstation). zie www.amsterdam6shooters.nl (clubsite van kerels met lol in het leven, met blogs/scenarios/nieuws/feeds)
mail: info@amsterdam6shooters.nl

"In victory, you deserve champagne, in defeat, you need it" - Napoleon

borkbork

• Hero Member
« Reactie #31 Gepost op: september 14, 2018, 11:21:20 pm »

Ik hoor trouwens net op het nos journaal dat memes racistische grappen zijn over niet witte mensen??????

Duncan McDane

• Hero Member
  • Deplorable from the Proverbial
« Reactie #32 Gepost op: september 15, 2018, 01:17:12 am »

Zeg het met plaatjes, is zo'n meme toch? Heb er helemaal niets mee, kan mezelf prima verbaal uitdrukken  ;).
Very 'Eavy,
Very Metal!

flappie

• Sr. Member
« Reactie #33 Gepost op: september 15, 2018, 06:15:24 pm »

Vanaf vrijdag zit ik al te denken of ik hier uberhaupt op zal reageren.... nou ja vooruit.....

Na een paar jaar afwezigheid kwam ik weer eens terug om te kijken of het hier nu veranderd was. Ik ben ten tijde van de grote transformatie van WHFB naar AOS uiteindelijk eruit gestapt omdat ik gewoon geen zin meer had in het gezeur, er werd op een gegeven moment op AOS miniaturen in de schildersectie gereageerd met K.U.T.G.W. tjah .... express niet voluit schrijven om de boodschap maar over te krijgen in een schilderdraadje.... triest... het dan afdoen als: maar het betekent Keep Up The Good Work... yeah right. In de tussentijd een poos ziek geweest en kwam nu het allemaal wat beter gaat eens kijken of het hier iets vriendelijker is geworden vooral omdat ik nu eindelijk weer wat kan schilderen en AOS gesettled is en ook T9age zijn draai heeft gevonden. Dit is de eerste draad die ik aanklik.... en hmmm ik denk dat ik genoeg heb gezien.

Het is niet dat ik perse 1 persoon hier de schuldige van vind. De meeste posts in dit topic vind ik zeer toxisch overkomen en ik voel me dus direct niet meer welkom. Dat ik dan ook nog opmaak uit de berichten hier dat het op facebook ook vrolijk verder gaat snap ik echt niet. Dat het ergens begonnen is zal best maar jij kan er voor kiezen te stoppen en dat gebeurt ook niet want men moet zijn gelijk halen ten koste van alles.

Ik wil best wat schilderwerk laten zien maar als ik het idee heb dat het word afgebrand vanwege het systeem dat ik speel dan hoeft het voor mij echt niet. Waarom kan men gewoon niet accepteren dat een ander lol heeft met een spel waarin jij niks inziet? Ik vind bijvoorbeeld bruine bonen niet lekker maar ga ik dan in de jumbo of appie staan blèren dat mensen idioten zijn als die het wel kopen? nee....  waarom doen we dat hier dan wel?

Zo vind ik de Idoneth deepkin van GW niet echt mijn ding... maar als iemand het speelt en er enthousiast over is vind ik het prima en zal ik waarschijnlijk ook nog complimenteren met het schilderwerk en vragen wat hij/zij zo tof vind aan het ras zonder daarbij mijn mening te verkondigen waarom ik het niks vind. Kijk als diegene om mijn mening vraagt.... tjah dan ga ik genuanceerd vertellen dat ik iets minder gecharmeerd ben van de look van de rank and file modellen.

Wie gelijk heeft boeit niet want er heeft niemand gelijk! ook ik niet! Speel het gene wat je leuk vind en sta elkaar niet als een stel kleuters te jennen onder het mom: maar mijn brandweerauto is echt roder. Dat boeit niet... jij speelt iets wat jij leuk vind en de ander ook.... wat is het probleem? Het moet hier schijnbaar continu oorlog zijn terwijl men niet eens tevreden lijkt met wat men zelf heeft (waarom anders oorlogje voeren tegen elkaar?).

Zo ik hoop dat men hier in dit draadje nu tevreden is..... jullie hebben iemand weg gekregen die jullie een 2de kans gaf.... Ik krijg namelijk niet echt (echt niet) het gevoel dat jullie op nieuwe leden wachten.... ja misschien om dan te helpen strijden tegen een ander systeem..... maar daar kom ik niet voor.

Ik had best wel zin mijn werk weer te delen maar doe het nu maar niet, heb geen zin in gezeik over wat ik verf. Ik zal dit draadje nog even in de gaten houden (sorry ik heb geen zin een ander draadje aan te klikken.... ik heb het idee dat ik al weet wat ik te zien/lezen krijg en er staat hier al genoeg aan haat tegen elkaar) Op mijn post reageren of PMen kan altijd en daar zal ik ook zeker op reageren/naar kijken maar mijn vertrouwen is nu aardig gekelderd.

Groet Flappie

PS: Even voor de duidelijkheid: zodra ik hier over jij spreek bedoel ik niet specifiek de OP maar gewoon de lezer. En ga nou niet naar elkaar wijzen wie hier de schuldige is dat ik er na 1 draad al geen zin meer in heb.... dan heb je het niet begrepen en ga je eerst je eigen posts maar eens terug lezen (of het hele topic om mij als je niet hebt gepost of vind dat het allemaal meevalt) en nadenken over hoe dit naar een buitenstaander (ik dus) lijkt.
The chaos is everywhere where I am, I am the chaos, problem is I cant be everywhere at the same time so chaos cant.

Aerendar Valandil

• Hero Member
  • Tralala....
« Reactie #34 Gepost op: september 15, 2018, 06:32:24 pm »

Ik kan het niet helemaal met je oneens zijn, flap, maar ik heb nog niet meegemaakt dat er op schilderwerk vervelend werd gereageerd. Of heb ik iets gemist?
Groetjes,

Aerandirloriusmetdeonspelbarenaam

Erelid van de ouwelullenbrigade.

Club: www.amsterdam6shooters.nl

Inquisitor Constantine

• Administrator
  • Hero Member
  • Like a whisper...
« Reactie #35 Gepost op: september 15, 2018, 10:01:20 pm »

Ik kan het niet helemaal met je oneens zijn, flap, maar ik heb nog niet meegemaakt dat er op schilderwerk vervelend werd gereageerd. Of heb ik iets gemist?

Dit dus. Dat mensen negatief reageren op een model omdat het uit een systeem komt dat ze niet zint heb ik ook niet gezien. Hooguit "de stijl van het model is niet mijn smaak" maar dat staat dan verder los van het schilderwerk.

Verder kies je nu niet een thread die zeker niet representatief is voor GWHobby en haar leden. Zoals je kan zien is dit topic redelijk oud -en onlangs weer omhoog gebracht- en gestart door een lid dat vooral aandacht wil voor een extern blog. Een blog waarover de meningen verdeeld zijn en waarvan de inhoud niet altijd -of misschien wel altijd niet- overeenkomt met de mening van GWHobby en haar leden.

Kijk eens verder rond op het forum, flappie, ook buiten het GW-gedeelte, en kijk of je mening dan niet veranderd. En als je iets ziet waarvan je denkt: dit kan niet, meldt dat dan gerust, desnoods via pb. Ook jouw mening telt en goede kritieken nemen we graag mee naar GWHobby 2.0.

Oh enne... K.U.T.G.W. zie je tegenwoordig steeds vaker, zeker aan het adres van GW, en zeker in de goede betekenis.

- IC.
Yeah, what I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there
'Cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

flappie

• Sr. Member
« Reactie #36 Gepost op: september 16, 2018, 07:39:17 am »

Ik heb het bij schilderwerk een paar keer (2 ofzo) gezien maar dat is jaren geleden en eigenlijk meer de laatste druppel dan de daadwerkelijke aanzet geweest hier te stoppen.

Dit kan best een oude thread zijn maar hij stond bovenaan daarbij komt dat er in dit gedeelte vrij veel ouder spul staat.... dat er dan zo hard op elkaar ingevlogen word vind ik jammer.

Uiteraard kunnen meningen verschillen maar de toon waar mee die mening verkondigt word kan ook anders.... het is direct op de man en hard.... alleen maar om mensen uit de tent te lokken voor een nieuwe aanval. Zo lijkt het in ieder geval. Van beide kanten trouwens.

Citaat
Kijk eens verder rond op het forum, flappie, ook buiten het GW-gedeelte, en kijk of je mening dan niet veranderd.
Het schildergedeelte is gelukkig wel vriendelijk en lijkt er toch een soort van respect te zijn. Ik zal daar wel een beetje rondkijken en zelf nog wel wat posten (niet vandaag of morgen maar soon...) Ik zal dit gedeelte eerst wel wat links laten liggen misschien dat ik later in dit gedeelte (warhammer fantasy/AOS) weer eens kom kijken vooralsnog houd ik het wel op het schildergedeelte.

Citaat
Oh enne... K.U.T.G.W. zie je tegenwoordig steeds vaker, zeker aan het adres van GW, en zeker in de goede betekenis.
Toch blijf ik van mening dat ondanks dat het misschien goed bedoeld word het zeer negatief over komt en iets als : Lekker bezig! nou niet echt veel meer tijd kost om te typen en toch aardig anders lijkt/overkomt.

Groet Flappie
The chaos is everywhere where I am, I am the chaos, problem is I cant be everywhere at the same time so chaos cant.

borkbork

• Hero Member
« Reactie #37 Gepost op: september 17, 2018, 12:07:56 pm »

Door de bank genomen gaat het hier nog steeds voornamelijk gemoedelijk aan toe.  Kritiek op schilderwerk vanwege het systeem/fabrikant van de modellen ben ik volgens mij niet eerder tegengekomen.  En mocht dat wel voorkomen zegt dat uiteraard meer over de poster van die opmerking dan over het schilderwerk. Anyway het posten van schilder/knutselwerk wordt breed gewaardeerd.

Een enkele keer komt er wel een topic voorbij wat de gemoederen enigszins doet verhitten, maar dat is eerder uitzondering dan regel. En dergelijke topics kan je natuurlijk vrij makkelijk negeren als je geen zin hebt in dergelijk gezeur.
Pagina's: 1 2 [3]