Ik kan het niet helemaal met je oneens zijn, flap, maar ik heb nog niet meegemaakt dat er op schilderwerk vervelend werd gereageerd. Of heb ik iets gemist?
Dit dus. Dat mensen negatief reageren op een model omdat het uit een systeem komt dat ze niet zint heb ik ook niet gezien. Hooguit "de stijl van het model is niet mijn smaak" maar dat staat dan verder los van het schilderwerk.
Verder kies je nu niet een thread die zeker niet representatief is voor GWHobby en haar leden. Zoals je kan zien is dit topic redelijk oud -en onlangs weer omhoog gebracht- en gestart door een lid dat vooral aandacht wil voor een extern blog. Een blog waarover de meningen verdeeld zijn en waarvan de inhoud niet altijd -of misschien wel altijd niet- overeenkomt met de mening van GWHobby en haar leden.
Kijk eens verder rond op het forum, flappie, ook buiten het GW-gedeelte, en kijk of je mening dan niet veranderd. En als je iets ziet waarvan je denkt: dit kan niet, meldt dat dan gerust, desnoods via pb. Ook jouw mening telt en goede kritieken nemen we graag mee naar GWHobby 2.0.
Oh enne... K.U.T.G.W. zie je tegenwoordig steeds vaker, zeker aan het adres van GW, en zeker in de goede betekenis.
- IC.